Hoor altijd graag ook de mening van anderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jij kan echt niks zelf beslissen of wel?
Daarnaast ook favoriete luchtje van het kamp.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:22 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is echt een luchtje voor 15-jarige petjesmarrokanen
Wollah wat is jouw probleem vriend?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:22 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is echt een luchtje voor 15-jarige petjesmarrokanen
Creed is way above my budget op dit moment. Tuurlijk kan ik het betalen, maar probeer de laatste tijd juist wat zuiniger te leven aangezien m'n studententijd eraan zit te komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:21 schreef dreamerbulk het volgende:
Elk luchtje ITT is poverty..
Creed Aventus , als je geen flesje creed in je bezig hebt dan kan en mag je jezelf niet eens een man noemen.
[ afbeelding ]
gecombineerd met een paar druppels ochtendurine(srs) moet je vrouwen echt van je af trappen
als je dan toch wat lager gaat liggen .. zou ik zelf persoonlijk voor armani (black)code kiezen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Creed is way above my budget op dit moment. Tuurlijk kan ik het betalen, maar probeer de laatste tijd juist wat zuiniger te leven aangezien m'n studententijd eraan zit te komen.
Heb zelf erg weinig verstand van geuren helaas. Nautica Voyage was een blind buy, vond het geen slechte geur maar was er eigenlijk niet echt weg van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je dan toch wat lager gaat liggen .. zou ik zelf persoonlijk voor armani (black)code kiezen...
maar omdat je aqua di gio-achtige in je lijstje hebt weet ik niet of zo'n donkere/zware geur wel je voorkeur heeft.
die laatste vind ik zelf ook topquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb zelf erg weinig verstand van geuren helaas. Nautica Voyage was een blind buy, vond het geen slechte geur maar was er eigenlijk niet echt weg van.
Bij de Bijenkorf een keer een Bvulgari geur opgespoten, die vond ik echt gewoon geweldig ruiken.
Weet helaas niet meer welke het was.quote:
dit dusquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jij kan echt niks zelf beslissen of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |