Hier kan ik nee op antwoorden dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:58 schreef IWWEMI het volgende:
Heeft iemand hier ooit seks gehad met een shemale?
Nee, wel met een heel mooi androgientjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:58 schreef IWWEMI het volgende:
Heeft iemand hier ooit seks gehad met een shemale? Lijkt me nog steeds best spannend. Ben een beetje bi en altijd nieuwsgierig hoe de perfecte combi voelt
Mijn man werd op zijn werk aangesproken over zijn roze overhemd. Dat kon echt niet als man zijnde.quote:
Ben je dr nou alweerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:58 schreef IWWEMI het volgende:
Heeft iemand hier ooit seks gehad met een shemale? Lijkt me nog steeds best spannend. Ben een beetje bi en altijd nieuwsgierig hoe de perfecte combi voelt
Bloedstraat, Amsterdam, 50 euro.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:58 schreef IWWEMI het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man werd op zijn werk aangesproken over zijn roze overhemd. Dat kon echt niet als man zijnde.
Als ik dat goegel krijg ik ditquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:01 schreef Dirk het volgende:
[..]
Bloedstraat, Amsterdam, 50 euro.
Geen dank.
Dit zijn ook kerkgangers. En deze meneer vond het geen gezicht want een echte man droeg geen roze. Mijn man zei; dan ben ik toch geen echte man. De keer er na liep hij langs hem en knipoogde naar hem. Werd hij boosquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Mijn pa droeg 50 jaar geleden al roze overhemden, bij een van de meest gereformeerde conservatieve machismo bedrijven van Nederland
In de Bloedstraat zitten de ramen met shemales.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik dat goegel krijg ik dit
[ afbeelding ]
Heb een heel erg mooi haringbone roze overhemdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef Dirk het volgende:
Ik vind, los van mijn seksuele oriëntatie, roze ook gewoon een hele lekkere kleur. Fris, vrolijk, vaak flatteus.
B3n je een shemalequote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef Dirk het volgende:
[..]
In de Bloedstraat zitten de ramen met shemales.
Had een collega die altijd stokende opmerkingen naar me maakte over mijn in de heren zijn. Reageerde daar nooit op, tot hij op een dag heel dom bezig was met zijn computer en dat zelf constateerde. Ik zei toen dat hij toch een verrukkelijk blontje was, voor hij wat terug kon zeggen of kon reageerde lag de hele kantoortuin bulderend in een deuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit zijn ook kerkgangers. En deze meneer vond het geen gezicht want een echte man droeg geen roze. Mijn man zei; dan ben ik toch geen echte man. De keer er na liep hij langs hem en knipoogde naar hem. Werd hij boos
In de musical RENT zit een orgie scene. Zij waren standjes aan t oefenen. Ik rieo "1 2 3 NEUKN!" en toen had iemand een filmpje ge-edit met zij in allerlei standjes en ik die steeds 123 NEUKEN krijste. En die uitspraak werd uiteindelijk onze musical yell. Dus dan hoorde je een groep van 25 man achter de schermen ineens 1 2 3 NEUKEN schreeuwenquote:
Maar hoezo is dat dan de perfecte combi? Ze heeft geen vagina. Kun je toch beter hermafrodiet pakken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:58 schreef IWWEMI het volgende:
Dit is het mooiste wat ik tot nu toe dit jaar bereikt heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |