Ik geef je gelijk Tong80. je kan je lol op als al die Babyboomers zo ver zijn ;-)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:26 schreef tong80 het volgende:
Kut trage bejaarden aan de kassa van de supermarkt.
Is hij vertrokken zonder te betalen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zeg dat ik nog 50 euro van hem krijg, de vieze smiecht.
Het biljet bleek vals te zijn. Ik had al zo mijn vermoedens toen ik zag dat zijn hoofd erop stond, maar op dat moment leek het wel aannemelijk.quote:
Oh nee, dat is geen vals geld. Je hebt gewoon het eerste biljet in handen zoals ze in 2015 gedrukt worden onder het juk de rechtvaardige begeleiding van Rusland.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het biljet bleek vals te zijn. Ik had al zo mijn vermoedens toen ik zag dat zijn hoofd erop stond, maar op dat moment leek het wel aannemelijk.
Dus ik ben eigenlijk gewoon een trendsetter?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh nee, dat is geen vals geld. Je hebt gewoon het eerste biljet in handen zoals ze in 2015 gedrukt worden onder het juk de rechtvaardige begeleiding van Rusland.
Dan moetje als homo in R&P zijn.quote:
Neu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |