Oh, dat was het woord wat ik zocht... dan flubbert het ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee dan flubbert het rond de verdwenen borsten, sommigejurkjes hebben gewoon dat model dat je wel wat nodig hebt
Hoezo verdwijnen borsten? Dat gebeurd alleen bij die bodybuild mutsen, bij normale vrouwen worden ze steeds groter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee dan flubbert het rond de verdwenen borsten, sommigejurkjes hebben gewoon dat model dat je wel wat nodig hebt
Ja dan lijk je helemaal een plank omdat het niet om de vormen heen gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat was het woord wat ik zocht... dan flubbert het ja.
Nee hoor, als ik heel veel pijn heb en dus begin af te vallen dan worden ze wat kleiner, is de pijn weg ben ik zo weer op normaal gewicht en hebben ze weer hun normale formaatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hoezo verdwijnen borsten? Dat gebeurd alleen bij die bodybuild mutsen, bij normale vrouwen worden ze steeds groter.
wie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dalynda laat je soms wel een kijkje nemen naar dr baarmoeder
Ik heb het niet over een paar maanden of zo, vrouwen groeien voller totdat ze in de overgang raken en dan is het oppassen wanneer de haren kort gaan met pittig kleurtje en kekke bril erbij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:21 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik heel veel pijn heb en dus begin af te vallen dan worden ze wat kleiner, is de pijn weg ben ik zo weer op normaal gewicht en hebben ze weer hun normale formaat
Leg eens uit dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef schvvmert het volgende:
Wat sommige tantes doen op een verjaardag is met geen pen te beschrijven.
Dat neem je toch niet mee naar een verjaardagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De breinaalden meenemen bijvoorbeeld.
Regelrechte terreur.
Mijn tantes wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet mee naar een verjaardag.
Lekker voor in je penerquote:
Hoe weet jij dat nu? HEB JIJ EEN PENIS???quote:
Mijn hoofd zat er tussen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jouw tantes zijn raar. En waarom heb je een trauma door tieten?
Wat totaal niet relevant is omdat dat verandert onder dagelijkse invloedenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Eigenlijk weeg ik mezelf ook het liefst zonder kleding. Ik wil toch weten wat mijn massa is, niet wat de massa van mij plus mijn broek is? Nauwkeurigheid mensen, meten is weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |