Komt maar al te bekend voor helaas. Met hartslagmeter om heb ik zo'n wat zal het zijn, 450 kcal verbrand na 30 min hardlopen. Met een wandelingetje komt ze met wat fantasie nog net aan 100, om vervolgens 500kcal aan vette chips naar binnen te schuivenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo ken ik een vrouwtje dat een paar keer in de week wandelt, maar niet haar eetgewoonten wil aanpassen 'omdat de die chips na het wandelen toch verdiend heeft'Ga gewoon sporten en gezond eten, vette randzeug
Dat is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef trolley het volgende:
Ik zeg het niet vaak, en ik deel ze ook niet vaak uit, maar deze verdient imo toch wel:
Een dikke vette 450kcal terechte klacht!!!!!
Inderdaad, als al dat gewicht op benen en kont zit is er niks aan de hand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik proef hier wat onzekerheid.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:45 schreef LittleLady het volgende:
Ben blij dat me daar niet druk om hoef te maken, wat een drama doe je jezelf aan.
Tenzij je gericht bezig bent hoef je je niet 'druk' te maken. Inzicht in gewichtsschommelingen kan handig zijn, maar dat geblindstaar is sws nooit ergens goed voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:45 schreef LittleLady het volgende:
Ben blij dat me daar niet druk om hoef te maken, wat een drama doe je jezelf aan.
Dat is geen onzekerheid, waarschijnlijk proef je de tramadol, voor de rest ik weeg al jaren 58 kilo en ben 170 lang, ben momenteel wat lichter door omstandighedenquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, als al dat gewicht op benen en kont zit is er niks aan de hand.Gatver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog wel een fatsoenlijke boezem?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:48 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is geen onzekerheid, waarschijnlijk proef je de tramadol, voor de rest ik weeg al jaren 58 kilo en ben 170 lang, ben momenteel wat lichter door omstandigheden
Hoor mijn vriend nooit klagen over mijn ctjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nog wel een fatsoenlijke boezem?
Ik ben 175 al sinds mijn 18e rond de 62 Kg en wat nu?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:48 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is geen onzekerheid, waarschijnlijk proef je de tramadol, voor de rest ik weeg al jaren 58 kilo en ben 170 lang, ben momenteel wat lichter door omstandigheden
157 jaar al, doe je goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik ben 175 al sinds mijn 18e rond de 62 Kg en wat nu?
Ah, oke. C kan nog net.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hoor mijn vriend nooit klagen over mijn ctje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |