WHuhahauha jij zegt in feite hoi tegen een plant nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging jij laatst tegen een meisje zeggen dat je haar broek zo mooi vond?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef Salatrel het volgende:
werkt elke keer weer al heb je wel eens van die types ertussen zitten waardoor het gesprek langer moet duren
neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging jij laatst tegen een meisje zeggen dat je haar broek zo mooi vond?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WHuhahauha jij zegt in feite hoi tegen een plant nu![]()
![]()
![]()
Wat ben je toch ook een kankernoob hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
En dat er tegenwoordig 49264294623 manieren voor offline communicatie bestaan die allemaal net iets meer of minder persoonlijk/anoniem zijn dan de andere, is voor zulke types ook niet echt een pre. Meestal de stappen voorafgaand aan eindelijk eens IRL contact zeg maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gestopt met lezen bij:
[..]
Kunnen zulke lessen niet worden aangeboden in groep 8/de brugklas ofzo.
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haring, zoute pinda's en garnalen die een halve week boven het plafond verstopt zijn.
Hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kankernoob hè.
aint got no time 4 smalltalk. gewoon zo snel mogelijk rondje afmaken zodat ik mijn aars weer in de 1e klas kan plantenquote:
Bejaarden die dat wel willen scheep je gewoon af met 'Doei.' ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
aint got no time 4 smalltalk. gewoon zo snel mogelijk rondje afmaken zodat ik mijn aars weer in de 1e klas kan planten
die zijn dat 5 minuten later toch weer vergetenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Bejaarden die dat wel willen scheep je gewoon af met 'Doei.' ?
De 2Nutz-grappen van de conducteur.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:14 schreef Salatrel het volgende:
ook leuk om juist wel uitgebreid met die oudjes te gaan staan praten dan zie je mensen verderop ongeduldig met die kaart in hun handen zitten wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik weet niet wat er te onblurren valt maar de piemel komt gewoon in beeld hoor. Evenals haar boezemquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk naar de ongeblurde versie later op de avond
Ohquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat er te onblurren valt maar de piemel komt gewoon in beeld hoor. Evenals haar boezem.
Hij was wel slap, ms had het daar mee te maken.quote:
Welnee, op tv is nooit iets gescriptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij was wel slap, ms had het daar mee te maken..
Maar het komt allemaal wel weer heeeel erg gescript over.
Het is een date, dus het zijn er sws 2?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef Modus het volgende:
Chai's mom be like 'Chaaaaai het zijn er ineens 2 en ze zijn allebei ongeblurd!!!'
Ja nee ze kan nu ineens uit 2 mannen kiezen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als dat er nooit leugens op internet worden verteld
Inderdaadquote:
Ik kan er niet bij dat deze mensen vrijwillig gaan douchen met camera boven hunquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:25 schreef Modus het volgende:
Ondertussen in Utopia..
NSFW UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1 NSFW.
Het is óf dat óf niet douchen denk ik. Of bedoel je dat niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij dat deze mensen vrijwillig gaan douchen met camera boven hun
Nouja gewoon over het algemeen, geen privacy. Net zoals camera's in de slaapkamer enzo bij die realityshows en dat ze dan maar lekker gaan neuken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is óf dat óf niet douchen denk ik. Of bedoel je dat niet..
dit jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij dat deze mensen vrijwillig gaan douchen met camera boven hun
Ja als je daar moeite mee hebt moet je sowieso niet in zo'n programma, scripted of niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja gewoon over het algemeen, geen privacy. Net zoals camera's in de slaapkamer enzo bij die realityshows en dat ze dan maar lekker gaan neuken.
"Kijk mam, zonder condoom!"
Het gaat niet om er moeite mee hebben, gewoon zo weinig zelfrespect hebben om heel Nederland dat te laten zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja als je daar moeite mee hebt moet je sowieso niet in zo'n programma, scripted of niet.
Het vlees is zwak.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om er moeite mee hebben, gewoon zo weinig zelfrespect hebben om heel Nederland dat te laten zien.
niet overdrijven he. Het blijft een SBS programmaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om er moeite mee hebben, gewoon zo weinig zelfrespect hebben om heel Nederland dat te laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |