Hulpeloze vrouw dezequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het onderscheid even niet hoor.. wanneer is het dan wel zakelijk?
Ja, niet om stoer te doen maar het is nogal een duur designerbed dus daar is gewoon een wachttijd bij van maanden. Net als een goede bank.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.Shit man, waarom duurt dat zo lang dan?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef Salatrel het volgende:
"vroeger" toen ik nog op kantoor werkte moest ik 1 keer in de maand naar een opdrachtgever toe voor overleg. ging juist expres met de trein omdat de reistijd in werktijd was en hoe langer ik onderweg was hoe beter
Je wil echt indruk op me maken he?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, niet om stoer te doen maar het is nogal een duur designerbed dus daar is gewoon een wachttijd bij van maanden. Net als een goede bank.
Voor je werk klanten of andere bedrijven bezoeken etc.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo zo, high rolla. Pics?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, niet om stoer te doen maar het is nogal een duur designerbed dus daar is gewoon een wachttijd bij van maanden. Net als een goede bank.
Hou je mond, of ik klap jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mensen die dat associeren aan een geslacht of seksuele voorkeur zijn sowieso moeilijk achterlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je bosbessenmuffiencheesecaketheeplussterrenmunt
Hm ik bezorgde post met de auto.. alleen mag dat niet, dus een vergoeding ervoor vragen is lame.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
onder werktijd. dus voor je werk. Even wat naar een andere vestiging brengen ofzo. dat soort onzin.
Zoals Sala, die gebruikt het OV fulltime ONDER werktijd.
Oh en je hebt een witte iphonequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die dat associeren aan een geslacht of seksuele voorkeur zijn sowieso moeilijk achterlijk
quote:
Haiquote:
Hallo wiki-modus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor je werk klanten of andere bedrijven bezoeken etc.
Ja, huilen met de pet opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en je hebt een witte iphone
US- reactie post uit 2013 of 2012x infinity
kort door de bocht: wanneer je in de baas zijn tijd voor je werk naar een andere locatie moet. stel je werkt in utrecht dan is je woonwerkverkeer van huis naar utrecht (daar kennen de meeste werkgevers een reiskostenvergoeding voor) moet je die dag naar amsterdam voor overleg dan kun je meestal utrecht - amsterdam v.v. declareren als dienstreis.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je mond, of ik klap je
Breng het aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
gelukkig hoef ik daar niet voor te betalenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
onder werktijd. dus voor je werk. Even wat naar een andere vestiging brengen ofzo. dat soort onzin.
Zoals Sala, die gebruikt het OV fulltime ONDER werktijd.
Deze zin komt me bekend voorquote:
Bij ons hebben we geen reiskostenvergoeding want "dan had je toch gewoon dichter bij het kantoor kunnen gaan wonen als het zo duur is?"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef Salatrel het volgende:
daar kennen de meeste werkgevers een reiskostenvergoeding voor
Aha, mja ik moet weleens vanuit Utrecht richting Rotterdam .. dus ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kort door de bocht: wanneer je in de baas zijn tijd voor je werk naar een andere locatie moet. stel je werkt in utrecht dan is je woonwerkverkeer van huis naar utrecht (daar kennen de meeste werkgevers een reiskostenvergoeding voor) moet je die dag naar amsterdam voor overleg dan kun je meestal utrecht - amsterdam v.v. declareren als dienstreis.
Maar dan reis je in principe zwart lijkt me.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:24 schreef Salatrel het volgende:
als ik nou voor iedere trein in en uit check zou ik dan gebruik kunnen maken van geld terug bij vertraging?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij ons hebben we geen reiskostenvergoeding want "dan had je toch gewoon dichter bij het kantoor kunnen gaan wonen als het zo duur is?"![]()
Niet als je sala heet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar dan reis je in principe zwart lijkt me.
bij ons wel voor de dagen dat ik niet meer met de trein naar huis kan OF de wachttijd voor die trein meer als 30 minuten is. alleen de eerste 10km kilometer enkele reis worden niet vergoed en ik woon 12 km bij werk vandaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij ons hebben we geen reiskostenvergoeding want "dan had je toch gewoon dichter bij het kantoor kunnen gaan wonen als het zo duur is?"![]()
Toen ik nog geen ov had, gebruikte ik ook allemaal trucjes om goedkoop te reizenquote:
Vorige week ongeveer 725 km gereden, dat ga ik dus wel bijhoudenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij ons wel voor de dagen dat ik niet meer met de trein naar huis kan OF de wachttijd voor die trein meer als 30 minuten is. alleen de eerste 10km kilometer enkele reis worden niet vergoed en ik woon 12 km bij werk vandaanvoor die 80 cent per keer ga ik geen rittenadministratie bijhouden hoor
jij bent heul niet bij te houdenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige week ongeveer 725 km gereden, dat ga ik dus wel bijhouden
Kaartje kopen voor het een na laatste station en doen alsof je vergeten bent om uit te stappenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Toen ik nog geen ov had, gebruikte ik ook allemaal trucjes om goedkoop te reizen
Verrassend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Toen ik nog geen ov had, gebruikte ik ook allemaal trucjes om goedkoop te reizen
Lijkt me wel chill werk. Vooral als je een chille collega hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Salatrel het volgende:
ik gebruik geen trucjes. ik ga gewoon zitten en niemand die naar mijn kaartje vraagt.
Zou ik ook raar vinden, tenzij passagieren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Salatrel het volgende:
ik gebruik geen trucjes. ik ga gewoon zitten en niemand die naar mijn kaartje vraagt.
Amateurquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaartje kopen voor het een na laatste station en doen alsof je vergeten bent om uit te stappen
Kaartjes zonder datum aan de onderkant stempelen en hergebruiken
Vergeten uit te stappen op een sprinterstation, vervolgens 1,5 uur kwijt zijn om op de plaats van bestemming te komen, maar wel voor 8 euro de halve wereld zien.
Dat laatste is niet aan te raden overigens.
Ah, we hebben hier te maken met een pro.quote:
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Achterlijke redenatie.
"Dan slaap ik wel in het printerhok hoor."
Want normaal hoef je de trein niet te betalen neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij ons wel voor de dagen dat ik niet meer met de trein naar huis kan OF de wachttijd voor die trein meer als 30 minuten is. alleen de eerste 10km kilometer enkele reis worden niet vergoed en ik woon 12 km bij werk vandaanvoor die 80 cent per keer ga ik geen rittenadministratie bijhouden hoor
Sulfaten/SLS zijn vrij agressief voor je hoofdhuid, die halen het vetlaagje wel beter weg dan sulfaten-vrij maar je krijgt er sneller vetter haar door.quote:
Hehe okquote:
Oh dat verhaal. Ja ik had eerst ook shampoo die altijd net een tikkeltje teveel uitdroogde, maar nu wel goede waardoor het weer meer in balans blijft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sulfaten/SLS zijn vrij agressief voor je hoofdhuid, die halen het vetlaagje wel beter weg dan sulfaten-vrij maar je krijgt er sneller vetter haar door.
Don't "oke" me, sistah.quote:
It's my body, i do what i want boi.quote:
Sterrenmuntquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je bosbessenmuffiencheesecaketheeplussterrenmunt
ik betaal 9 euro per maand voor een jaaraboquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
jakansloos idd.
[..]
Want normaal hoef je de trein niet te betalen neem ik aan?
jezus. doe mij er ook eenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik betaal 9 euro per maand voor een jaarabouiteraard voor heel nederland en geen dal/spits beperkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |