Nu nog een keer goed lezen wat je hebt geschreven. Je spreekt jezelf tegen... Eerst zeg je dat het niks oplevert en dan zeg je dat ze het doen voor het geld...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Ze mogen Oekraine hebben van mij hoor. Kost de EU toch alleen maar geld en we krijgen er niks voor terug. Maar wat van belang is voor het westen, dat ze willen laten zien dat ze voor elkaar opkomen. Maar stiekem boeit het ze niks alles draait om geld.
Daarom kan Poetin gewoon zijn gang gaan en dan wordt het vervolgens diplomatiek geregeld met wat stoere taal om het klootjesvolk tevreden te houden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Ze mogen Oekraine hebben van mij hoor. Kost de EU toch alleen maar geld en we krijgen er niks voor terug. Maar wat van belang is voor het westen, dat ze willen laten zien dat ze voor elkaar opkomen. Maar stiekem boeit het ze niks alles draait om geld.
Henk & Ingrid willen oorlog hoor. Die vinden dat maar slap als er geluld wordt en geen dadenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daarom kan Poetin gewoon zijn gang gaan en dan wordt het vervolgens diplomatiek geregeld met wat stoere taal om het klootjesvolk tevreden te houden.
Dan woon je verkeerd in Europa, daar is het lullen tot kunst verheven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Henk & Ingrid willen oorlog hoor. Die vinden dat maar slap als er geluld wordt en geen daden
blijkbaar hebben ze toch het gevoel dat het dichterbij komt dan Oekraïne alleen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lijkt mij allemaal beetje ver gezocht op dit moment...
Ook niet... Heb daar geen zin in.quote:
En jij schaart mij onder de Henk & Ingrid van deze samenleving?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan woon je verkeerd in Europa, daar is het lullen tot kunst verheven.
Je moet het niet zo persoonlijk opvatten, het was een domme opmerking, die maakt elke mens weleens, zelfs presidenten en koningen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En jij schaart mij onder de Henk & Ingrid van deze samenleving?
Oost-Duitsland vooralquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef schvvmert het volgende:
Rusland is 1 grote corrupte bende met veel geld.
Al die staten erom heen die vroeger bij USSR hoorde, met welk land gaat het goed?
Koningen horen bier te gaan drinken met Putinquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je moet het niet zo persoonlijk opvatten, het was een domme opmerking, die maakt elke mens weleens, zelfs presidenten en koningen.
Dat is nog steeds het zorgenkindje bij onze oosterburen, de welvaart is daar nog wat ongelijker verdeeld dan in NL.quote:
Jazeker. Maar ik vind het daar relatief wel goed gaan. Zeker als je het afzet tegen Polen / Hongarije, Tsjechiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is nog steeds het zorgenkindje bij onze oosterburen, de welvaart is daar nog wat ongelijker verdeeld dan in NL.
Het draait het westen om geld. Oekraïne kost veel geld dus maakt het het westen niet veel uit bedoel ik ermee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:15 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nu nog een keer goed lezen wat je hebt geschreven. Je spreekt jezelf tegen... Eerst zeg je dat het niks oplevert en dan zeg je dat ze het doen voor het geld...
Dat is precies wat ik denk wat er gebeurtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daarom kan Poetin gewoon zijn gang gaan en dan wordt het vervolgens diplomatiek geregeld met wat stoere taal om het klootjesvolk tevreden te houden.
Je mag het volgende even lezen:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Het draait het westen om geld. Oekraïne kost veel geld dus maakt het het westen niet veel uit bedoel ik ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |