stoer manquote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:05 schreef schvvmert het volgende:
Toevallig weet ik er wel wat van, ben er regelmatig geweest zo rond 2000
Laat die dan maar evacueren naar andere plekken in Oekraïne; Poetin heeft het schiereiland in handen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bevolking is in de minderheid en kunnen bloed van de Russen wel drinken, die zijn het gevaarlijkst.
Allemaal leuk en spannend, maar ieder ander die er niet is geweest en het nieuws heeft gevolgd de afgelopen paar weken, weet evenveel over het land als jij doet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:05 schreef schvvmert het volgende:
Toevallig weet ik er wel wat van, ben er regelmatig geweest zo rond 2000
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat die dan maar evacueren naar andere plekken in Oekraïne; Poetin heeft het schiereiland in handen.
Jeej, de heropening van het kolonialisme is zojuist aangekondigd. Ik kies voor Afrika en MO ipv Indonesië deze keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat die dan maar evacueren naar andere plekken in Oekraïne; Poetin heeft het schiereiland in handen.
[..]
Allemaal leuk en spannend, maar ieder ander die er niet is geweest en het nieuws heeft gevolgd de afgelopen paar weken, weet evenveel over het land als jij doet.
Lijkt me sterk dat Poetin zomaar het schiereiland verlaat..quote:
Ik ken de bevolking daar net wat beter dan de gemiddelde bestuurder in Europa of USA.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:06 schreef Metalfrost het volgende:
Allemaal leuk en spannend, maar ieder ander die er niet is geweest en het nieuws heeft gevolgd de afgelopen paar weken, weet evenveel over het land als jij doet.
Dus moeten de tegenstanders maar verhuizen, of wat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Poetin zomaar het schiereiland verlaat..
Dat gaat ie nooit doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Poetin zomaar het schiereiland verlaat..
wat is dit voor autistenmuziekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik ken de bevolking daar net wat beter dan de gemiddelde bestuurder in Europa of USA.
Poetin heeft zijn huiswerk beter gedaan.
Slikken of stikken, er gelden andere normen daar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus moeten de tegenstanders maar verhuizen, of wat?
Politiek vluchteling, ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus moeten de tegenstanders maar verhuizen, of wat?
Ik denk zomaar dat hij allang al in het vizier is. Hij beweegt zich nogal vrijelijk. Het zal niet de eerste wezen. Mogen god het behoeden. Maar dat is de keuze van leiderschap. Risico lopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Politiek vluchteling, ja, inderdaad.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:15 schreef deadprez het volgende:
hoezo moeten wij integreren het zijn jullie die nog veel moeten leren
haten op youssef en kamalquote:
Wat je net gequote hebt, ging niet over Poetin, maar om de Russische tegenstanders op de Krim. Laat die verhuizen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:15 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat hij allang al in het vizier is. Hij beweegt zich nogal vrijelijk. Het zal niet de eerste wezen. Mogen god het behoeden. Maar dat is de keuze van leiderschap. Risico lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |