Poll: Wat doe jij als Rusland Europa binnen valtquote:Goedemorgen vrienden!![]()
Dit is waarschijnlijk de vijfde klacht die betrekking heeft op de situatie in Oekraïne, maar mijn klacht is iets breder.
Voorheen deed ik erg luchtig over de situatie, maar het lijkt inmiddels goed uit de hand te gaan lopen. Het is een berichtje van vanochtend dat mijn hart sneller deed slaan: China achter Rusland in Oekraïne-crisis.
De Verenigde Staten wil dat Rusland stopt met hun activiteiten in Oekraïne en ze hebben al gedreigd met sancties. De Europese Unie zal, bij gebrek aan ruggengraat en een eigen mening, natuurlijk slaafs de VS steunen en dit zal kunnen leiden tot een allesvernietigende oorlog tussen de VS & de EU en Rusland & China.
Waar het mij om gaat is dat we net een eeuw achter de rug hebben met twee verschrikkelijke wereldoorlogen. "Dit nooit meer!" zei men na afloop van de Tweede Wereldoorlog. Inmiddels zijn we een aantal decennia en een aantal generaties verder en de pijnlijke conclusie is dat we het in het Westen weliswaar materieel beter hebben gekregen, maar dat we geestelijk nog net zo arm zijn, zo niet armer, als voor de Eerste Wereldoorlog, nu 100 jaar geleden.
Klacht: De mensheid heeft niets geleerd van de gruwelijke oorlogen uit de twintigste eeuw.
ben pacifist jatochquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:28 schreef eend112 het volgende:
Ja beter dan een homotje zijn en het hazenpad nemen
Waar heb ik het over Zuid-Amerika gehad?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:28 schreef eend112 het volgende:
Trouwens sowiesodenken dat ze je in zuid Amerika toe laten
En alsof jij geld hebt om daar heen te gaan??
Naar welke andere veilige plek wil je danquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar heb ik het over Zuid-Amerika gehad?
Weet ik veel, ik zei alleen dat ik naar een veilige plek zou proberen te vluchten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Naar welke andere veilige plek wil je dan
Nee, er is nooit een deadline geweest.quote:
blablaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:31 schreef Spongeboss het volgende:
Deadprez stop met links zijn als je niet het loodje wilt leggen om Oekraïne te helpen tegen de Russen. WE MOETEN SOLIDAIR ZIJN!
¿¿dus je hebt het nog niet doordacht??quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zei alleen dat ik naar een veilige plek zou proberen te vluchten.
Dat zeggen ze we gaan dood jongen er komt een oorlog.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, er is nooit een deadline geweest.
Dan ga ik waarschijnlijk dood.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
¿¿dus je hebt het nog niet doordacht??
Wat nou als je nergens heen kan? Ga je dan de Russen helpen of wel vechten? Of laat je je dood schieten?
Nee jongen menig PVV'r gaat misschien vechten, links wil zich altijd eronder uit stinken. Punt is als je land in gevaar is bescherm je het.quote:
Mensen die vechten zijn dom, dus dat zullen vooral PVV'ers zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jongen menig PVV'r gaat misschien vechten, links wil zich altijd eronder uit stinken.
quote:
Dus iedereen in Nederland die terug heeft gevochten tegen de nazi's waren dom en pvv'rs van die tijd? Volgens mij waren dat de helden....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen die vechten zijn dom, dus dat zullen vooral PVV'ers zijn inderdaad.
Waarom zijn mensen die vechten dom¿quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen die vechten zijn dom, dus dat zullen vooral PVV'ers zijn inderdaad.
Familielid van mij heeft de Nazi's bevochten heeft nu een gedeeld monument 23 jaar oud geworden. Gestorven voor zijn land. En Deadprez beweerd dat hij dom was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |