abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137368334
Zojuist met een meid afgesproken en verder gegaan. (dit is de 2e keer dat we elkaar zien).

Tijdens de sex (vingeren kon ik 1/2 vingers erin steken). Wanneer ik haar penetreerde of wilde penetreren werd ze erg strak, en kon hem er moeilijk inkrijgen. (misschien iets gespannen).

Later heftig gaan vingeren, pik er in en begon ze te bloeden. Hierna kwam ze bovenop wanneer het weer goed ging, toen ik haar mensionares moest nemen, zakte de geilheid weg en hebben we afscheid genomen.

We zijn gestopt, en er was een nare kut sfeer over en weer.
ik = voel een dikke faal.
zij = schaamde zich.

Wat kan dit zijn? Hoe te handelen in zo'n situatie? (zij 21 ik 22)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 00:03:10 #2
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_137368464
zij werd niet nat.
jij bent te haastig.

1 van die twee......

Kan gebeuren, niets om voor te schamen....heb het ook gehad.
Life goes on....je gaat niet dood ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  Redactie Frontpage dinsdag 4 maart 2014 @ 00:05:02 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137368527
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef faf het volgende:
Zojuist met een meid afgesproken en verder gegaan. (dit is de 2e keer dat we elkaar zien).

Tijdens de sex (vingeren kon ik 1/2 vingers erin steken). Wanneer ik haar penetreerde of wilde penetreren werd ze erg strak, en kon hem er moeilijk inkrijgen. (misschien iets gespannen).

Later heftig gaan vingeren, pik er in en begon ze te bloeden. Hierna kwam ze bovenop wanneer het weer goed ging, toen ik haar mensionares moest nemen, zakte de geilheid weg en hebben we afscheid genomen.

We zijn gestopt, en er was een nare kut sfeer over en weer.
ik = voel een dikke faal.
zij = schaamde zich.

Wat kan dit zijn? Hoe te handelen in zo'n situatie? (zij 21 ik 22)
Mensionaris is een standje voor beginners
  dinsdag 4 maart 2014 @ 00:06:41 #4
409503 awiebo
pi_137368564
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:05 schreef SunChaser het volgende:

[..]

bloeden bij de eerste keer en niet naar aanleiding van menstrueren klinkt mij ook als eerste keer in de oren. ;)

maar dat laat ik aan TS over....verteld ie nog wel eens :9
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_137368606
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:03 schreef awiebo het volgende:
zij werd niet nat.
jij bent te haastig.

1 van die twee......

Kan gebeuren, niets om voor te schamen....heb het ook gehad.
Life goes on....je gaat niet dood ;)
In feite heb je gelijk man.

Maarja je werkt paar dagen naar iets toe. En gebeurt dit. Maar idd. over 2 weken, lach je erom/hebt weer iets te bespreken/discussie te starten.
pi_137368853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:06 schreef awiebo het volgende:

[..]

bloeden bij de eerste keer en niet naar aanleiding van menstrueren klinkt mij ook als eerste keer in de oren. ;)

maar dat laat ik aan TS over....verteld ie nog wel eens :9
Denk dat jij alsnog gelijk hebt....Ze appt me nu gelijk.. "Zeg aub dat ik je nog eens zie."

Maarja zijn beiden op een leeftijd van jaren uitgaan, dus lijkt me sterk. Gerustgesteld, als ik zo meteen maar niet te strak eraan vast zit.... (ben erg gesteld op het uitgaan, sporten, en werken 's avonds naast de studie)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 00:19:41 #7
409503 awiebo
pi_137368891
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef faf het volgende:

[..]

Denk dat jij alsnog gelijk hebt....Ze appt me nu gelijk.. "Zeg aub dat ik je nog eens zie."

Maarja zijn beiden op een leeftijd van jaren uitgaan, dus lijkt me sterk. Gerustgesteld, als ik zo meteen maar niet te strak eraan vast zit.... (ben erg gesteld op het uitgaan, sporten, en werken 's avonds naast de studie)
Niet dat je er lacherig om moet doen. Maar laat haar weten dat het geen probleem is, dat het goed begon en dat je het graag nog een keer goed overdoet... ^O^
pi_137368931
klinkt heel onromantisch, maar als ik als man een vrouw echt wil plezieren (af en toe mag je wel eens iets meer geven dan nemen in een relatie), dan is het mouwen opstropen. geduldig opbouwen, en geconcentreerd afmaken. ja ik weet het, ik ben een romanticus.

jullie zitten in een impasse omdat jullie allebei onzeker zijn. je kunt ook de broek in de relatie aantrekken en ervoor zorgen dat haar plezier voor gaat. Nou zijn er zat vrouwen die daar niks van willen weten; in dat geval moet je maar even de egoistisch hork spelen en haar jou laten plezieren. Maar iemand moet de impasse verbreken.

ik denk dat erg veel mensen het met me oneens zullen zijn, maar ik ben van mening dat als je er eerst voor zorgt dat de sex goed is (wat communicatie, geduld en concentratie vereist), dat je in de keren daarna met veel meer plezier "op gevoel" sex kunt hebben.

succes!

edit: dit slaat trouwens volledig op het niet nat kunnen krijgen van een meisje.
wazza!
pi_137369217
Mensionaris...die ken ik niet wel missionaris...of heb ik wat gemist in al die jaren? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137373313
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:05 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nou, ik vind het nog altijd een fijne positie..
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137373541
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, ik vind het nog altijd een fijne positie..
Echt he :) de beste.
pi_137373595
Maar ontopic

Ik heb ook wel eens gebloed. Ook wel vaker dan een x :')
Volgens mij ligt dat eraan dat zij niet nat genoeg is, het is dan misschien een erg klein wondje maar het bloedt wel, vrij heftig misschien ook wel.

Natter maken volgende keer, glijmiddel, kwijl of wat dan ook. En rustig in haar gaan :) de eerste 3x stoten ofzo rustig doen daarna wil het wel. Denk ik
pi_137374364
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:26 schreef vera166 het volgende:

[..]

Jij snapt het ^O^
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137374468
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef faf het volgende:
Hoe te handelen in zo'n situatie? (zij 21 ik 22)
Erom lachen (niet uitlachen, maar geruststellen) en nogmaals proberen. Heeft toch geen nut om elkaar een kutgevoel aan te praten? En het is toch juist leuk om op dit gebied samen te groeien?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 11:05:58 ]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:19:05 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137378266
Het kan ook zijn dat je een scheurtje in je nagel had, dat kan het binnenin beschadigen waardoor ze gaat bloeden, is hier ook wel eens gebeurd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137420941
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:26 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dit ja. _O_ Maar dan niet standje zeester.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:11:13 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_137427763
Dat krijg je met een olifantenlul. Dat arme meisje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_137450527
Ik heb zelf altijd een gevoel van falen als ze niet bloed :P
"het gat waar we zo naar verlangen zit een fistel verwijderd van een gat waarmee het riool gevuld wordt"
-Sophiloficus
http://www.youtube.com/watch?v=xxwosdUvZtM
pi_137450920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef faf het volgende:

[..]

Die is binnen, blijkbaar ziet ze het als haar fout en niet jou fout. De volgende keer zal ze dus wel goed haar best doen dus kop op :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')