Mensionaris is een standje voor beginnersquote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef faf het volgende:
Zojuist met een meid afgesproken en verder gegaan. (dit is de 2e keer dat we elkaar zien).
Tijdens de sex (vingeren kon ik 1/2 vingers erin steken). Wanneer ik haar penetreerde of wilde penetreren werd ze erg strak, en kon hem er moeilijk inkrijgen. (misschien iets gespannen).
Later heftig gaan vingeren, pik er in en begon ze te bloeden. Hierna kwam ze bovenop wanneer het weer goed ging, toen ik haar mensionares moest nemen, zakte de geilheid weg en hebben we afscheid genomen.
We zijn gestopt, en er was een nare kut sfeer over en weer.
ik = voel een dikke faal.
zij = schaamde zich.
Wat kan dit zijn? Hoe te handelen in zo'n situatie? (zij 21 ik 22)
bloeden bij de eerste keer en niet naar aanleiding van menstrueren klinkt mij ook als eerste keer in de oren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensionaris is een standje voor beginners
In feite heb je gelijk man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:03 schreef awiebo het volgende:
zij werd niet nat.
jij bent te haastig.
1 van die twee......
Kan gebeuren, niets om voor te schamen....heb het ook gehad.
Life goes on....je gaat niet dood
Denk dat jij alsnog gelijk hebt....Ze appt me nu gelijk.. "Zeg aub dat ik je nog eens zie."quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:06 schreef awiebo het volgende:
[..]
bloeden bij de eerste keer en niet naar aanleiding van menstrueren klinkt mij ook als eerste keer in de oren.
maar dat laat ik aan TS over....verteld ie nog wel eens
Niet dat je er lacherig om moet doen. Maar laat haar weten dat het geen probleem is, dat het goed begon en dat je het graag nog een keer goed overdoet...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef faf het volgende:
[..]
Denk dat jij alsnog gelijk hebt....Ze appt me nu gelijk.. "Zeg aub dat ik je nog eens zie."
Maarja zijn beiden op een leeftijd van jaren uitgaan, dus lijkt me sterk. Gerustgesteld, als ik zo meteen maar niet te strak eraan vast zit.... (ben erg gesteld op het uitgaan, sporten, en werken 's avonds naast de studie)
Nou, ik vind het nog altijd een fijne positie..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensionaris is een standje voor beginners
Echt hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nog altijd een fijne positie..
Jij snapt hetquote:
Erom lachen (niet uitlachen, maar geruststellen) en nogmaals proberen. Heeft toch geen nut om elkaar een kutgevoel aan te praten? En het is toch juist leuk om op dit gebied samen te groeien?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef faf het volgende:
Hoe te handelen in zo'n situatie? (zij 21 ik 22)
Die is binnen, blijkbaar ziet ze het als haar fout en niet jou fout. De volgende keer zal ze dus wel goed haar best doen dus kop opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef faf het volgende:
[..]
Denk dat jij alsnog gelijk hebt....Ze appt me nu gelijk.. "Zeg aub dat ik je nog eens zie."
Maarja zijn beiden op een leeftijd van jaren uitgaan, dus lijkt me sterk. Gerustgesteld, als ik zo meteen maar niet te strak eraan vast zit.... (ben erg gesteld op het uitgaan, sporten, en werken 's avonds naast de studie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |