Wax on wax ofquote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben wat youtube filmpjes aan het bekijken over hoe je het beste een muur kunt verven, ik kom eigenlijk 4 globale technieken tegen. Welke techniek is het beste voor een beginner?![]()
(vanaf 1.05)
(vanaf 1.20)
(vanaf 2.20)
Welke techniek is dan het beste voor een beginner?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:16 schreef JerryLee het volgende:
geen .
Voorbeeld II benadert het het dichtste voor een beginner aangezien je met een korte steel meer controle/minder verlies hebt dan wanneer je op 11/2 meter staat te rollen .
In alle vier de filmpjes mis ik het voorzetten van randen en hoeken met een daavoor geschikte kwast
Vlakverwerking is in de regel niet het probleem ,en zorg voor voldoende daglicht of gebruik strijklicht om verzekerd te zijn dat je geen schaduwkantjes achterlaat
2 met de aanvulling dat je na gelang te temperatuur ongeveer anderhalf tot twee meter voorzet .quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:19 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Welke techniek is dan het beste voor een beginner?
Je begint je reactie met: Geenquote:
Ik was onvolledig ,sorry.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:33 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Je begint je reactie met: Geen![]()
Is het bij voorbeeld 2 niet beter dat ze na het verven van de 2 vlakken nog een keer volledig uitrollen over deze vlakken? Dus van boven naar beneden over de 2 vlakken heen, in de plaats van per vlak uitrollen.
Stel je werkt in vlakken, vlak 1 en 2 boven elkaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:36 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ik was onvolledig ,sorry.
het is hetzelfde als bij lakplamuur .
EErste baan opzetten ,tweede baan opzetten ,eerste baan afstrijken .
derde baan opzetten ,tweede baan afstrijken .
Niet na bv een half uur weer na baan 1 trek je de latex weer los aangezien hij al te ver is ingedroogd .
zo nauw is de droogtijd nu ook niet ,en zoals aangegeven hierbovenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Stel je werkt in vlakken, vlak 1 en 2 boven elkaar.
Eerste vlak opzetten, 2de vlak opzetten --> eerste en tweede vlak afstrijken.
Derde vlak opzetten, vierde vlak opzetten, --> derde en vierde vlak afstrijken.
Wat is daar mis mee? Heb je op die manier niet minder kans dat je vlakken gaat zien op je muur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |