abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137367834
Ik ben wat youtube filmpjes aan het bekijken over hoe je het beste een muur kunt verven, ik kom eigenlijk 4 globale technieken tegen. Welke techniek is het beste voor een beginner? :)

(vanaf 1.05)

(vanaf 1.20)

(vanaf 2.20)

BlaBlaBla
  maandag 3 maart 2014 @ 23:51:52 #2
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_137368134
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 00:05:24 #3
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_137368534
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 4 maart 2014 @ 00:07:32 #4
379755 ChocoladePinda
Chocolate Peanuts
pi_137368580
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben wat youtube filmpjes aan het bekijken over hoe je het beste een muur kunt verven, ik kom eigenlijk 4 globale technieken tegen. Welke techniek is het beste voor een beginner? :)

(vanaf 1.05)

(vanaf 1.20)

(vanaf 2.20)

Wax on wax of :D :D :D
pi_137370870
Tvp, zo zie je maar.. Zoveel mensen, zoveel ideeėn.
Laat die handjes wapperen!
pi_137372146
geen .
Voorbeeld II benadert het het dichtste voor een beginner aangezien je met een korte steel meer controle/minder verlies hebt dan wanneer je op 11/2 meter staat te rollen .
In alle vier de filmpjes mis ik het voorzetten van randen en hoeken met een daavoor geschikte kwast
Vlakverwerking is in de regel niet het probleem ,en zorg voor voldoende daglicht of gebruik strijklicht om verzekerd te zijn dat je geen schaduwkantjes achterlaat
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_137372191
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:16 schreef JerryLee het volgende:
geen .
Voorbeeld II benadert het het dichtste voor een beginner aangezien je met een korte steel meer controle/minder verlies hebt dan wanneer je op 11/2 meter staat te rollen .
In alle vier de filmpjes mis ik het voorzetten van randen en hoeken met een daavoor geschikte kwast
Vlakverwerking is in de regel niet het probleem ,en zorg voor voldoende daglicht of gebruik strijklicht om verzekerd te zijn dat je geen schaduwkantjes achterlaat
Welke techniek is dan het beste voor een beginner? :)
BlaBlaBla
pi_137372418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:19 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Welke techniek is dan het beste voor een beginner? :)
2 met de aanvulling dat je na gelang te temperatuur ongeveer anderhalf tot twee meter voorzet .
niet zoals in de filmpjes eerst alle randen voorzetten en daarna rollen ,
is je voorwerk al ingedroogd krijg je of aftekening of je staat je gek te rollen om de stootranden weg te werken
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_137372459
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:31 schreef JerryLee het volgende:

[..]

2
Je begint je reactie met: Geen ;)
Is het bij voorbeeld 2 niet beter dat ze na het verven van de 2 vlakken nog een keer volledig uitrollen over deze vlakken? Dus van boven naar beneden over de 2 vlakken heen, in de plaats van per vlak uitrollen.
BlaBlaBla
pi_137372495
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:33 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Je begint je reactie met: Geen ;)
Is het bij voorbeeld 2 niet beter dat ze na het verven van de 2 vlakken nog een keer volledig uitrollen over deze vlakken? Dus van boven naar beneden over de 2 vlakken heen, in de plaats van per vlak uitrollen.
Ik was onvolledig ,sorry.

het is hetzelfde als bij lakplamuur .
EErste baan opzetten ,tweede baan opzetten ,eerste baan afstrijken .
derde baan opzetten ,tweede baan afstrijken .
Niet na bv een half uur weer na baan 1 trek je de latex weer los aangezien hij al te ver is ingedroogd .
  PR/Manusje van alles dinsdag 4 maart 2014 @ 09:42:54 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_137372611
Goed spul gebruiken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_137373031
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:36 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Ik was onvolledig ,sorry.

het is hetzelfde als bij lakplamuur .
EErste baan opzetten ,tweede baan opzetten ,eerste baan afstrijken .
derde baan opzetten ,tweede baan afstrijken .
Niet na bv een half uur weer na baan 1 trek je de latex weer los aangezien hij al te ver is ingedroogd .
Stel je werkt in vlakken, vlak 1 en 2 boven elkaar.
Eerste vlak opzetten, 2de vlak opzetten --> eerste en tweede vlak afstrijken.
Derde vlak opzetten, vierde vlak opzetten, --> derde en vierde vlak afstrijken.
Wat is daar mis mee? Heb je op die manier niet minder kans dat je vlakken gaat zien op je muur?
BlaBlaBla
pi_137375277
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:01 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Stel je werkt in vlakken, vlak 1 en 2 boven elkaar.
Eerste vlak opzetten, 2de vlak opzetten --> eerste en tweede vlak afstrijken.
Derde vlak opzetten, vierde vlak opzetten, --> derde en vierde vlak afstrijken.
Wat is daar mis mee? Heb je op die manier niet minder kans dat je vlakken gaat zien op je muur?
zo nauw is de droogtijd nu ook niet ,en zoals aangegeven hierboven
Goed spul gebruiken geen bouwmarkt meuk
ja ook met bouwmarkt is er goed resultaat te bereiken ,maar blerrie van een paar euro meer werkt in de regel wel iets prettiger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')