Mijn opinie is dat je niet kunt painten.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef MAHL het volgende:
Even een testje voor de opinie hier op de Fok!s:
Jezus die een mislukt schaap neukt:
[ afbeelding ]
Gewoon Mohammed
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gaat dit te ver?
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
Mohammed's lichaam doet me denken aan een swastika.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef MAHL het volgende:
Zucht, het is weer zo ver hoor. Katy Perry heeft in een videoclip een amulet waarin, als je inzoomt, het woord 'Allah' staat. Even verder in de videoclip gaat hij kapot. Big fucking deal zou je zeggen? Nee hoor, rellen! Eisen dat de clip van Youtube gehaald wordt.
En zo gaat het steeds maar weer verder. Eisen gelijke behandeling. Eisen voorkeur. Eisen dat wij zich moeten aanpassen. Iedereen aan het halal voedsel, zodat ze niet gekwetst zijn. Want stel je voor zeg...
Even een testje voor de opinie hier op de Fok!s:
Jezus die een mislukt schaap neukt:
[ afbeelding ]
Gewoon Mohammed
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:57 schreef awiebo het volgende:
Net iets te ver....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gaat dit te ver?![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:57 schreef awiebo het volgende:
Doorgestuurd naar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gaat dit te ver?![]()
Achmed, mootje, badr, ibrahim, hamed, hamza en ilias.
veel plezier
graag op anoniem
jup....ik zat er op te wachten.....quote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar...
veel plezier
Effe Badr er nog snel in editten.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar...
veel plezier
Zitten te slapen nuquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:00 schreef awiebo het volgende:
oh noes.......zie in de verte een karavaan jaren 90 mercedes diesels verschijnen aan de horizon......zijn dat ze al?
Toch blijft de vraag waarom ze een ketting met de tekst Allah draagt natuurlijk. Het is niet alsof de Islam ook maar in de buurt van ontstaan was toentertijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede klacht, dezelfde barbaren zeurden over South Park![]()
Laat die lui dan ook lekker in hun zandbak, dan hebben ze der toch ook geen last van?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch blijft de vraag waarom ze een ketting met de tekst Allah draagt natuurlijk. Het is niet alsof de Islam ook maar in de buurt van ontstaan was toentertijd.
Haar outfit is volledig bewust in elkaar gezet en kennelijk heeft iemand het nodig gevonden om niet alleen het oude Egypte op de hak te nemen maar ook gelijk miljarden moslims.
Ik vind het niet meer dan normaal dat hier iets van wordt gezegd. Want meer is het niet. Hier wordt net gedaan alsof er al ambassades zijn aangevallen.
Een provocatie blijft een provocatie. Je kunt het negeren maar dat is enkel een teken van zwakte. De mensheid zal altijd de grenzen van het toelaatbare opzoeken welke verschuift zodra je iets tolereert.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat die lui dan ook lekker in hun zandbak, dan hebben ze der toch ook geen last van?
Ja dat is toch onzin waarom moeten die lui zich altijd overal zo over opwinden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een provocatie blijft een provocatie. Je kunt het negeren maar dat is enkel een teken van zwakte. De mensheid zal altijd de grenzen van het toelaatbare opzoeken welke verschuift zodra je iets tolereert.
Een Katy Perry boycot is overigens nutteloos. Alsof een dom popartiestje zoals zij ook maar enige invloed had op deze walgelijke productie
Dat jij je op spiritueel gebied niet verder hebt weten te ontwikkelen kan, maar ook jij zal zo je idolen hebben. Dan wel op het gebied van muziek, sport of noem maar wat. Als ik deze volledig afbrand en uit het niets aanval zal ook jij je stem willen laten horen en je mening hierover geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat is toch onzin waarom moeten die lui zich altijd overal zo over opwinden?
Keertje islam moe, met hun geallah
Maar dat is dan toch jou mening? Boeit mij dat nou, die lui slachten het liefst meteen iedereen af.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij je op spiritueel gebied niet verder hebt weten te ontwikkelen kan, maar ook jij zal zo je idolen hebben. Dan wel op het gebied van muziek, sport of noem maar wat. Als ik deze volledig afbrand en uit het niets aanval zal ook jij je stem willen laten horen en je mening hierover geven.
Zo is het ook met moslims daar waar het voor jou 'slechts' een uit de hand gelopen hobby is en voor hen hun leven.
ا و اquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:31 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Flikker eens op met je arabische gelul. We spreken hier gewoon Nederlands.
Zo zou ik ook schrijven op het moment dat ik in mn reet geneukt word....quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zo zou ik ook schrijven op het moment dat ik in mn reet geneukt word....
Ah was ie nog niet klaar..? of gewoon dolle pret en nog een keer..?quote:
Dat is een Fatwa tegen hearmeout.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ah was ie nog niet klaar..? of gewoon dolle pret en nog een keer..?
Gewoon nog een keer! اللس خود؟quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ah was ie nog niet klaar..? of gewoon dolle pret en nog een keer..?
Voelt dat nou lekker..? Zo voorover de tafel met je jurk omhoog..?quote:
Nee. Als je van een christen iets afbrandt is zijn reactie hoogstens 'meh', haalt hij zijn schouders op en loopt door.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij je op spiritueel gebied niet verder hebt weten te ontwikkelen kan, maar ook jij zal zo je idolen hebben. Dan wel op het gebied van muziek, sport of noem maar wat. Als ik deze volledig afbrand en uit het niets aanval zal ook jij je stem willen laten horen en je mening hierover geven.
Zo is het ook met moslims daar waar het voor jou 'slechts' een uit de hand gelopen hobby is en voor hen hun leven.
En die gristenen heb ik ook niks mee maar daar hoor je nooit wat van. Ja nadat er eerst weer een paar allah snackbars de boel hebben lopen verneukenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Als je van een christen iets afbrandt is zijn reactie hoogstens 'meh', haalt hij zijn schouders op en loopt door.
Bij een moslim moet je zelfs geen scheet in de verkeerde richting laten als je niet wil dat hij op zijn tenen getrapt is.
Ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Voelt dat nou lekker..? Zo voorover de tafel met je jurk omhoog..?
Ah das mooi... ik vroeg me het altijd al af... zo zonder glijmiddel leek mij best pijnlijk... maar ja.. als je ermee opgroeit is dat anders natuurlijk...quote:
Uhu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ah das mooi... ik vroeg me het altijd al af... zo zonder glijmiddel leek mij best pijnlijk... maar ja.. als je ermee opgroeit is dat anders natuurlijk...
Slaap lekker schatje..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |