Thanks. Had het ook al doorgegeven maar ze wouden weekje wachten en opnieuw lotenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende week woensdag denk ik.
Zal het even doorgeven daar dat hij van huis is anders gaat het boek misschien zijn neus voorbij en dat zou jammer zijn. Thanks Scrum.
Magneet houdt het voor hem vast, dus komt goed . Goed dat je het even melddequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks. Had het ook al doorgegeven maar ze wouden weekje wachten en opnieuw loten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Magneet houdt het voor hem vast, dus komt goed . Goed dat je het even meldde
Best wel rustig ja.quote:
Ja, maar die komen wel weer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We missen de guyvies en divjes en tjackas.
Het kán stilte voor de storm zijn maar ik denk dat men hier het liefste komt om te chillen en bij te komen van de drukte elders.quote:
Yeahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar die komen wel weer.
Zijn natuurlijk druk met andere dingen zoals Hongkong, GRTD en verkering
En in deze SC kan dat prima.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kán stilte voor de storm zijn maar ik denk dat men hier het liefste komt om te chillen en bij te komen van de drukte elders.
En daar is niks mis mee
Geen Reet Te Doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah. GRTD zegt me niets eigenlijk, maar die andere 2 zijn ook gewoon belangrijker als BNW natuurlijk
Maar wel saai vandaagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is meestal een van de drukste topics.
louf ken lang anquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is iedereen een beetje loof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |