quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IT'S TAXIG ON FAAIER
Ik ben de denkbeeldige bank.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag wordt de dag dat Oekraine echt volledig gaat escaleren. Ik voel het.
Kan ik hier nog ergens geld op inzetten of beter nog canned voedsel?
Wat een donkere UI zeg.quote:
Ik heb zo'n postbankrekening gehad. Met die kutleeuw van de postbank. dan had ik zo'n kek ding waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Loekie de Leeuw kinderrekening deze bedragen nog niet kan verwerken Stinho.
Heel goed. Rond 00:45 heb ik de TV uitgedaan en toen ben ik over diepzinnige dingen gaan na denken. Op een gegeven moment bleek het zo saai dat ik in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een donkere UI zeg.
Anyway; ik heb heerlijk geslapen.Lag om half 11 al op bed, dat is echt zeldzaam voor mij. Jij dan?
Je sliep met de vissen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een donkere UI zeg.
Anyway; ik heb heerlijk geslapen.Lag om half 11 al op bed, dat is echt zeldzaam voor mij. Jij dan?
Hoe laat is datquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het 3e uur een tussenuur, misschien kom ik dan langshobbel0n
Ik ervaar dit bericht als een dreigement.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je sliep met de vissen.
Haha snap je m omdat je vissen hebt.
Totaal niet dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho lijkt wel een beetje op dat mannetje naast de spaarpot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |