abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2014 @ 16:50:15 #1
423355 darmonderzoek-hond
Oproep hondeneigenaar
pi_137350031
Als studente aan de Christelijke Agrarische Hogeschool te Dronten voer ik als afstudeerstage een veldonderzoek uit naar het effect van specifieke ingrediënten op de darmgezondheid van honden met chronische diarree.

De specifieke ingrediënten zijn boterzuur en plasma-eiwit. Boterzuur is een belangrijke energiebron voor cellen in de darmen. Plasma-eiwit is goed verteerbaar en beschermt tegen schadelijke darmbacteriën. De twee ingrediënten zijn volledig veilig. Dit onder leiding van professoren werkzaam in de diervoeder branche.

Hiervoor ben ik op zoek naar honden eigenaren waarvan de hond chronisch last heeft van zachte ontlasting of diarree, die gedurende 5 weken wilt meewerken aan het onderzoek.

Heeft u een hond met chronische diarree bekijk dan http://darmonderzoek.blogspot.nl/ voor verder informatie en voor het invullen van een selectieformulier. Tevens kunt u ook informatie aanvragen via darmonderzoek@vobra.nl
Oproep voor eigenaren van honden met chronische diarreeklachten
pi_137350172
Bidden om een onbevlekte datasetbevangenis is misschien effectiever als je op een Christelijke Hogeschool zit dan het plaatsen van de enquête op internetfora als FOK!?
Ja doei.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:01:09 #3
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_137350436
quote:
3s.gif Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Bidden om een onbevlekte datasetbevangenis is misschien effectiever als je op een Christelijke Hogeschool zit dan het plaatsen van de enquête op internetfora als FOK!?
:D
The remedy is the experience.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:04:39 #4
Oproep hondeneigenaar
pi_137350552
Beste motorbloempje,

Het onderzoek kan een eventuele oplossing bieden voor hondeneigenaren en hun hond. Vandaar de oproep op dit forum.
Tevens betreft het niet een algemene enquete maar een selectieformulier voor, de in deelname geinteresseerde, hondeneigenaren waarvan de hond chronische/langdurige diarree heeft.

Wilt u meer informatie dan kunt u gerust een e-mail sturen naar darmonderzoek@vobra.nl

Met vriendelijke groet,

Joyce Six
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:18:08 #5
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_137374867
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef darmonderzoek-hond het volgende:
Als studente aan de Christelijke Agrarische Hogeschool te Dronten voer ik als afstudeerstage een veldonderzoek uit naar het effect van specifieke ingrediënten op de darmgezondheid van honden met chronische diarree.

De specifieke ingrediënten zijn boterzuur en plasma-eiwit. Boterzuur is een belangrijke energiebron voor cellen in de darmen. Plasma-eiwit is goed verteerbaar en beschermt tegen schadelijke darmbacteriën. De twee ingrediënten zijn volledig veilig. Dit onder leiding van professoren werkzaam in de diervoeder branche.

Hiervoor ben ik op zoek naar honden eigenaren waarvan de hond chronisch last heeft van zachte ontlasting of diarree, die gedurende 5 weken wilt meewerken aan het onderzoek.

Heeft u een hond met chronische diarree bekijk dan http://darmonderzoek.blogspot.nl/ voor verder informatie en voor het invullen van een selectieformulier. Tevens kunt u ook informatie aanvragen via darmonderzoek@vobra.nl
Interessant :)

Welk "plasma-eiwit"? Albumine? Of is dat een strikt beroepsgeheim? ;)
  donderdag 6 maart 2014 @ 10:04:36 #6
Oproep hondeneigenaar
pi_137440055
Beste DigitaleDierenArts,

Plasma-eiwit is gedroogd bloedplasma waar albumine het blangrijkste eiwit molecuul van is met daarnaast nog antistoffen (immunoglobulinen).

Was dit antwoordt op uw vraag? En indien u nog andere vragen heeft kunt u altijd e-mailen naar darmonderzoek@vobra.nl

Wilt u helpen door dit bericht delen en bij de hondeneigenaren kenbaar te maken, want hoe meer deelnemers des te beter het resultaat?

Alvast hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,

Joyce Six
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:36:29 #7
406821 verified  DigitaleDierenArts