SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op basis van vorige 2 seizoenen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand koopt de Schaak nog. Al ver de 30 gepasseerd. En op basis waarvan kopen ze hem?
Stevens was ook niks geworden denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
Wat hebben mensen toch met Huub Stevens. Zo'n verschrikkelijk slechte trainer die juist niet met jeugd om kan gaan. Dat gezeik om een harde hand ook altijd, te treurig voor woorden.
Toch prima als een Fulham of een Swansea De Vrij voor 5mln koopt?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen Pelle en Janmaat kan je echt goed verkopen.
De rest mag blij zijn met een everton, fulham, hannover of chievo. Maar dat zie ik ook niet gebeuren als ze geen goed wk draaien.
Ik denk dat Schaken zich niet te goed voelt om na dit seizoen weer te gaan afbouwen bij VVV-Venlo, Fortuna Sittard of Fc Dordrecht ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand koopt de Schaak nog. Al ver de 30 gepasseerd. En op basis waarvan kopen ze hem?
Volgens mij had hij nog wilde plannen hoor. Iets met avontuur en cashen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Schaken zich niet te goed voelt om na dit seizoen weer te gaan afbouwen bij VVV-Venlo, Fortuna Sittard of Fc Dordrecht ofzo.
Niet dat Feyenoord dan de hoofdprijs voor hem gaat vangen, maar dat verwachten we toch al niet.
Dan gaat ie wel even mensen de mond snoeren, ja?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij had hij nog wilde plannen hoor. Iets met avontuur en cashen.
Denk ik ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan gaat ie wel even mensen de mond snoeren, ja?
Pelle of Janmaat gaan ook echt max naar dat soort clubs hoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen Pelle en Janmaat kan je echt goed verkopen.
De rest mag blij zijn met een everton, fulham, hannover of chievo. Maar dat zie ik ook niet gebeuren als ze geen goed wk draaien.
Pelle inderdaad wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle of Janmaat gaan ook echt max naar dat soort clubs hoor.
Ach, beter dan Cocu.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rutten
Toptrainertje hebben jullie jongens. Het verlies van de Klassieker zal vast minder zwaar vallen dan de komst van Rutten
Janmaat kan wel hoger, beetje afhankelijk van het WK ookquote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle of Janmaat gaan ook echt max naar dat soort clubs hoor.
Da's ook een grijze muis. Maar Cocu of Rutten is echt om het even.quote:
Wie het ook was geworden, was nooit goed geweest. Denk voor het eerst dat er gewoon geen keuze mogelijk was die op veel steun van de supporters kon rekenen. Ja, Van Gastel doorschuiven. Maar dat had ook niet gewerkt natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rutten
Toptrainertje hebben jullie jongens. Het verlies van de Klassieker zal vast minder zwaar vallen dan de komst van Rutten
Bij Rutten heb ik nog wel vertrouwen dat hij spelers beter kan maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook een grijze muis. Maar Cocu of Rutten is echt om het even.
Dat was geen goede optie geweest natuurlijk. Ik snap ook wel dat er altijd wel weerstand is, en Rutten is wel beter dan een Stevens. Maar ja, een Adriaanse of Advocaat gaat hier ook niet in.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie het ook was geworden, was nooit goed geweest. Denk voor het eerst dat er gewoon geen keuze mogelijk was die op veel steun van de supporters kon rekenen. Ja, Van Gastel doorschuiven. Maar dat had ook niet gewerkt natuurlijk.
Dat zei ik dus ook: liever Rutten dan Stevens.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
Wat hebben mensen toch met Huub Stevens. Zo'n verschrikkelijk slechte trainer die juist niet met jeugd om kan gaan. Dat gezeik om een harde hand ook altijd, te treurig voor woorden.
Acht ton.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op basis van vorige 2 seizoenen.
Desnoods gewoon gratis, volgens mij krijgt hij een aardige zak geld.
Wilde naar bijvoorbeeld Turkije.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij had hij nog wilde plannen hoor. Iets met avontuur en cashen.
Hoe dan ook is het een trainer die als slachtoffer gaat functioneren. Nou ja, prima natuurlijk als dat een periode inluidt waarin het weer wat lekkerder gaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie het ook was geworden, was nooit goed geweest. Denk voor het eerst dat er gewoon geen keuze mogelijk was die op veel steun van de supporters kon rekenen. Ja, Van Gastel doorschuiven. Maar dat had ook niet gewerkt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |