Ja dat heb ik hier ook, ook een doos laten liggen en zit helemaal aan de vloer vast... ik vraag mij ook af wat ik het beste kan gebruiken dus als je iets hebt gevonden wat werkt.. hoor ik het graagquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef Vogeltje88 het volgende:
Best een werkje nog, balkon schoonmaken. Relingen etc. zien er nu netjes uit, maar over de vloer zal ik het maar niet hebbenOok wel een beetje m'n eigen schuld, heb er ruim twee maanden twee grote stukken karton op laten liggen. Gaat om een betonnen vloer, wat is nou handig om dat schoon te maken?
Ik zou in ieder geval alvast die doos gaan opruimen, wat een zompige natte zooi had ik daarvan, mocht de naam 'oud papier' al niet eens meer dragenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hier ook, ook een doos laten liggen en zit helemaal aan de vloer vast... ik vraag mij ook af wat ik het beste kan gebruiken dus als je iets hebt gevonden wat werkt.. hoor ik het graag
Ja die is al weg alleen de bodem bleef aan de vloer plakkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval alvast die doos gaan opruimen, wat een zompige natte zooi had ik daarvan, mocht de naam 'oud papier' al niet eens meer dragen
Ik zit er zelf aan te denken om zo'n goedkope vloerwisser van de Action te halen en dan flink aan de slag te gaan met water en azijn.
Verder al aan het nadenken wat voor plantjes er kunnen komen te staan en te hangen. Niet het hele balkon vangt zon en dan alleen in de middag/avond. Daarnaast zit ik op de bovenste verdieping, dus ook geen verdere overkapping ofzo. Had hiervoor alleen maar een studentenbalkonnetje vol op het zuiden, dus had daar alleen maar wat eenjarige zomerbloeiers. Tips?
de beits laag moet eraf. dus dat moet met een staalborstel. Dat lukt niet met alleen de hoge drukspuit. Heb ik al een keer geprobeerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef lady-wrb het volgende:
houten vlonders, vicky? daar zou ik niet met een staalborstel tegenaan gaan.
hogedruk is genoeg (al is dat ook vrij heftig voor houten vlonders)
mijn vlonders zijn ook groen geworden van de winter
ik ga nog even op zoek naar een goed middel om ze weer schoon te krijgen want het is glaaaaaaaad
Bij de liddle ¤1,19 voor 10 plantjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Komende weken maar weer eens nieuwe plantjes kopenlente!!
Niet veel. Als ze niet veel ruimte hebben worden ze ook niet groot.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel ruimte hebben zonnebloemen nodig?
ik vond twee euro voor zes bij de ah al goedkoopquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij de liddle ¤1,19 voor 10 plantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |