SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Nee hoor, je hebt de goeie.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:57 schreef d4v1d het volgende:
Leeft je oog / gezichtshelft alweer trouwens?
Of haal ik nu users door elkaar?
quote:Seabob garnaal Allerhande niet in assortiment
In de Azië-editie van Allerhande (vanaf vandaag in de winkel) staat op pagina 144 een artikel over Seabob garnalen. Dit artikel is helaas niet up to date; op dit moment zijn de Seabob garnalen uit het assortiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2014 17:50:21 ]
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]_
Is niet de eerste keer dat er iets in de allerhande staat wat we niet hebben toch?
Bij ons gebeurd dat zo vaak. We zijn een WW, het grootste grut wat er in dat fantasieboekje staat hebben wij niet. En dat mogen wij als winkel weer iedere keer gaan uitleggen aan de klant, wanneer z komen met de reactie 'ja, maar het is toch van albert heijn?'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook gehad. of dat het op zo'n receptenkaartje staat zelfsquote:Op maandag 3 maart 2014 17:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons gebeurd dat zo vaak. We zijn een WW, het grootste grut wat er in dat fantasieboekje staat hebben wij niet. En dat mogen wij als winkel weer iedere keer gaan uitleggen aan de klant, wanneer z komen met de reactie 'ja, maar het is toch van albert heijn?'.
Ze hebben nog gelijk ook.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier ook gehad. of dat het op zo'n receptenkaartje staat zelfs
"Ja maar het is toch jullie blad??" "Ja waarom staat dat receptenkaartje dan in de winkel?"
Idd..quote:
Dat zijn ook instructies van het Zaandam natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Idd..
Maar dat zo'n receptenkaartje dan in de winkel klopt niet imo.. Dan moet je die niet in de houder zetten
Want we kunnen niet zelf meer nadenken dat dat niet handig is?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat zijn ook instructies van het Zaandam natuurlijk.
Volgens Zaandam niet nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Want we kunnen niet zelf meer nadenken dat dat niet handig is?
Nee hoor, mij hoor je ook niet zeggen dat je de Allerhande moet afschaffen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:09 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar goed, ook niet alle artikelen uit de Bonusfolder zijn in ieder filiaal te verkrijgen. Bonusfolder afschaffen dan maar?
David insinueert wel zoiets over de receptenkaartjesquote:Op maandag 3 maart 2014 18:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee hoor, mij hoor je ook niet zeggen dat je de Allerhande moet afschaffen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Idd..
Maar dat zo'n receptenkaartje dan in de winkel klopt niet imo.. Dan moet je die niet in de houder zetten
Puik ideequote:Op maandag 3 maart 2014 18:09 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar goed, ook niet alle artikelen uit de Bonusfolder zijn in ieder filiaal te verkrijgen. Bonusfolder afschaffen dan maar?
Ik heb het niet over afschaffen gehad.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
David insinueert wel zoiets over de receptenkaartjes
[..]
"Dan moet je die niet in de houder zetten".quote:
Ga jij maar lekker iedere klant het alternatief aanwijzen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
"Dan moet je die niet in de houder zetten".
Dat zou betekenen dat je in een klein filiaal geen receptenkaartjes meer hoeft aan te bieden
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:15 schreef jffry101 het volgende:
Of simpelweg de receptenkaartjes controleren, voordat deze in de winkel geplaatst worden.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:15 schreef einschtein het volgende:
Nee, hij bedoeld de receptenkaartjes niet in de standaard te plaatsen, maar alleen die kaartjes niet plaatsen waar ingrediënten op staan die de winkel niet heeft.
We nemen het mee in de evaluatie.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:16 schreef Schuimpjes het volgende:
Dan kun je in een klein filiaal 8 van de 12 kaartjes weggooien. Ervaringsdeskundige.
Bancarella leeghouden en bijbestellen?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:16 schreef Schuimpjes het volgende:
Dan kun je in een klein filiaal 8 van de 12 kaartjes weggooien. Ervaringsdeskundige.
Dank.quote:
Mwah, denk niet dat iemand open staat voor dat idee.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Bancarella leeghouden en bijbestellen?
Hoe vaak worden die receptenkaartjes vervangen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Iedere periode nieuwe recept kaarten.
De eis was vroeger dat het product in 500 winkels aanwezig was ( toen waren er nog 650 winkels). De eis van 500 is nooit aangepast maar het aantal winkels wel gestegen naar 850+
De norm van 500 word nu geëvalueerd.
Dat laatste woord.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Iedere periode nieuwe recept kaarten.
De eis was vroeger dat het product in 500 winkels aanwezig was ( toen waren er nog 650 winkels). De eis van 500 is nooit aangepast maar het aantal winkels wel gestegen naar 850+
De norm van 500 word nu geëvalueerd.
Dat wel, maar ze worden steeds lelijker naar mijn mening.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef UncleSam het volgende:
Heerlijk die prijskaartjes juist! Scheuren beter. En P/N/W/B/X aanduiding erbij.
Prijsstickers krijgen altijd die lettercode mee. Alleen stonden deze nooit op de sticker bij DNAH. Daar was het maar gokken waar de sticker voor was.quote:
Ah kijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Prijsstickers krijgen altijd die lettercode mee. Alleen stonden deze nooit op de sticker bij DNAH. Daar was het maar gokken waar de sticker voor was.
Dat is sinds 1-2 weken veranderd. Lettercode staat nu ook op de sticker
Zonder de exacte bedragen te weten valt er weinig over te zeggen. Het kan natuurlijk zo zijn dat jouw inkomen net hoog genoeg is om binnen de tweede schaal te vallen waardoor je wellicht voldoende belasting hebt betaald. Of wellicht is de door jouw betaalde belasting precies datgene wat je had moeten betalen binnen schaal 1.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:21 schreef Donald250 het volgende:
Ik snap echt totaal niks van die belastingaangifte. Mijn TL vertelde me vandaag dat ik als het goed is flink geld terugkrijg omdat ik 2x loonheffing betaal. En bij 1 de loonheffingskorting toepas.
Belastingprogramma zegt dat ik niks terug krijg.
Waar baseert die TL dat dan op denken jullie?
Ik vroeg het en toen zei hij, ja dat is standaard als je een uitkering en salaris hebt, maar dus niet.
Welke bedragen?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zonder de exacte bedragen te weten valt er weinig over te zeggen. Het kan natuurlijk zo zijn dat jouw inkomen net hoog genoeg is om binnen de tweede schaal te vallen waardoor je wellicht voldoende belasting hebt betaald. Of wellicht is de door jouw betaalde belasting precies datgene wat je had moeten betalen binnen schaal 1.
Daarnaast is teruggave ook afhankelijk van eventuele aftrekposten zoals studiekosten, hypotheekrenteaftrek en andere mogelijke aftrekposten.
Het valt dus totaal niet te zeggen voor ons of je wat terugkrijgt en hoeveel je zou moeten terugkrijgen.
Wellicht dat je ouders je kunnen helpen. Mocht je denken dat je veel terug kan krijgen, dan zou je eventueel ook de hulp van een belasting consulent kunnen inschakelen.
Daarnaast kan je TL wel zeggen dat je "flink geld terugkrijgt". Maar dit is gewoon een afspiegeling van een aangifte die hij een keer gedaan heeft. Jouw TL studeert misschien nog, moet af en toe een keertje stage lopen, betaald collegegeld en daardoor kreeg hij wellicht een keer "flink geld" terug. Maar goed, ieder mens is uniek en zo ook ieders fiscale situatie en belastingaangifte.
Inderdaad die bedragen. Maar het blijft lastig voor ons om er iets zinnigs over te zeggen verder.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:34 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Welke bedragen?
Van de jaaropgave van UWV en AH?
En al die andere aftrekposten heb ik niet.
Ja, hij had het over een andere Wajongere uit zijn oude filiaal.
Miss idd heel andere situatie.
Jep, eerst niet, later wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inderdaad die bedragen. Maar het blijft lastig voor ons om er iets zinnigs over te zeggen verder.
Heb je gebruik gemaakt van de vooraf ingevulde aangifte van de Belastingdienst?
Met de vooraf ingevulde aangifte zouden je loongegevens van het uwv en ah moeten kloppen en je kunt dan direct zien of dat je nog iets terugkrijgt.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:48 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Jep, eerst niet, later wel.
Maar (nog) niet verstuurd.
Staat idd ingevuld ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Met de vooraf ingevulde aangifte zouden je loongegevens van het uwv en ah moeten kloppen en je kunt dan direct zien of dat je nog iets terugkrijgt.
Volgens mij moet je ergens in het programma ook invullen dat je een wajong krijgt, als dat al niet automatisch staat ingevuld.
Wat voor bezittingen? Als je meer dan 21xxx spaargeld hebt dan moet je daar vermogensrendementsheffing over betalen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Staat idd ingevuld ja.
Alleen ze hadden ook ingevuld dat ik eigen bezittingen heb, maar heb die dus niet, maar de bedragen waren ook anders als jaaropgaves.
Wat als je hier je verhaal eens uitlegt? Misschien weet iemand het WGR / Het grote 'aangifte inkomstenbelasting 2013' -topicquote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Staat idd ingevuld ja.
Alleen ze hadden ook ingevuld dat ik eigen bezittingen heb, maar heb die dus niet, maar de bedragen waren ook anders als jaaropgaves.
Ik heb volgende week een afspraak met de adviseur van mijn Pa omdat in 2013 e.e.a. in mijn fiscale situatie is gewijzigd wat effe goed moet worden aangegeven. Kost vijf tientjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat voor bezittingen? Als je meer dan 21xxx spaargeld hebt dan moet je daar vermogensrendementsheffing over betalen.
Maar de bedragen kunnen niet anders zijn dan op je jaaropgaaf, omdat de belastingdienst precies dezelfde gegevens krijgt aangeleverd van de werkgever..
Als je er met je ouders niet uitkomt, is het wellicht verstandig om een belastingadviseur in te schakelen. Zoveel kost dat toch niet dacht ik?
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een afspraak met de adviseur van mijn Pa omdat in 2013 e.e.a. in mijn fiscale situatie is gewijzigd wat effe goed moet worden aangegeven. Kost vijf tientjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Nee, zoveel spaargeld heb ik niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat voor bezittingen? Als je meer dan 21xxx spaargeld hebt dan moet je daar vermogensrendementsheffing over betalen.
Maar de bedragen kunnen niet anders zijn dan op je jaaropgaaf, omdat de belastingdienst precies dezelfde gegevens krijgt aangeleverd van de werkgever..
Als je er met je ouders niet uitkomt, is het wellicht verstandig om een belastingadviseur in te schakelen. Zoveel kost dat toch niet dacht ik?
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is het zelfs verplicht om deze vanaf je 18e in te vullen?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Nee, zoveel spaargeld heb ik niet.
Was het maar waar!
Oh nouja misschien vul ik hem wel helemaal niet in als ik toch niks terugkrijg.
En dan ben ik denk ik in de war met bedragen van loonheffing en t gewone loon/uitkering.
Want idd wat je zegt, ze krijgen juiste gegevens aangeleverd van werkgever en uwv.
Ook als je geen aangifte hebt gehad en het uit jezelf zou doen of hoe je dat ook zegt?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs verplicht om deze vanaf je 18e in te vullen?
Nee, ik hoefde ook geen aangifte te doen. Puur omdat ik vorig jaar niets terug kreeg en niets hoefde te betalen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alleen als de Belastingdienst erom vraagt of als je hebt gewerkt terwijl de BD het niet wist.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef mujentas het volgende:
Ah ja ik zie het nu
http://www.belastingdiens(...)nneer_aangifte_doen/
Geen taak van ontvangen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:31 schreef mujentas het volgende:
Even over dat taakbericht van de tabaksworp, doet die link naar Google Drive om foto's te uploaden het bij jullie? ik krijg steeds een foutmelding..
Welk taakbericht en onder welke afdeling zou die moeten staan? De 'opvraag tabak meubels'?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef mujentas het volgende:
Ze hebben de winkelinformatie pagina's op ah.nl een update gegeven zie ik met de extra services die de winkel biedt, alleen missen er een paar op onze pagina
En Einschtein heeft het taakbericht wel ontvangen als het goed is..
Van de tabaksworp, zou onder vkk en vka moeten staanquote:Op maandag 3 maart 2014 22:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Welk taakbericht en onder welke afdeling zou die moeten staan?
In dat taakbericht staan 2 linkjes naar Google content. Bij beide krijg ik geen foutmelding, dus het bestaat wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Van de tabaksworp, zou onder vkk en vka moeten staan
Ik krijg een foutmelding op google drive zelf dat de folder niet geopend kan worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
In dat taakbericht staan 2 linkjes naar Google content. Bij beide krijg ik geen foutmelding, dus het bestaat wel.
Verder dan er op klikken en afwachten kom ik niet, want ik kan niet op mijn @ahold thuis.
Ik zal voor de zekerheid morgen even kijken.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding op google drive zelf dat de folder niet geopend kan worden.
Ik had al een ssc bericht erover getikt maar die staat al 4 dagen op nieuw
Bedanktquote:Op maandag 3 maart 2014 23:12 schreef jffry101 het volgende:
Even uit m'n hoofd.
9 uur werken (als je minderjarig bent), 12 (bij uitzondering) als meerderjarige.
Hmm, degene die ik had was ergens uit 2007 volgensmijquote:
Bij ons staan ook niet alle services erop...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef mujentas het volgende:
Ze hebben de winkelinformatie pagina's op ah.nl een update gegeven zie ik met de extra services die de winkel biedt, alleen missen er een paar op onze pagina
En Einschtein heeft het taakbericht wel ontvangen als het goed is..
Jij zit ook maar de hele tijd al die facebooken af te struinenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/(...)449932110?ref=stream
Klantenbinding 2.0
Ik kan het niet zien, wat is 't?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/(...)449932110?ref=stream
Klantenbinding 2.0
Ohquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:20 schreef mujentas het volgende:
volgens mij zijn het trouwens medewerkers en geen klanten
bij ons ook nietquote:Op maandag 3 maart 2014 23:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons staan ook niet alle services erop...
Volgens WAP had je een half uur, altijd leuk hoe ze dat bedenken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef einschtein het volgende:
Drogmetic mutaties duren altijd langer.
Onmogelijk. Lekker standaard. Ben met worp koffiemelk, mutatie chocolade/drogmetica(x2) van 8:00 tot 13:00 bezig geweest. In principe tot 14:30, maar er kwam vaak genoeg wat tussendoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:57 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Volgens WAP had je een half uur, altijd leuk hoe ze dat bedenken.
Ik ben de hele dag bezig geweest met 7 meter koffie, suiker en koffiemelk. Maar het ziet er weer netjes uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef einschtein het volgende:
Nou, vandaag eindelijk allen penwijzigingen, mutaties en worpen af. De koffiemelk worp duurde net even wat langer dan normaal, aangezien nergens schapverdelers of uberhaupt de verdeler-rails waren aangebracht.
Drogmetic mutaties duren altijd langer.
Ik ben ook een uur met die haar-mutatie bezig geweest. Maar liefst 5 kratjes met Uit assortiment er uit gehaald, dramatisch. En dan klagen dat de winkels hun derving niet halen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:25 schreef UncleSam het volgende:
Omg die haarverzorging.. pff wat n gedoe. En minder inhoud voor een hogere prijs (Palmolive, H&S, Syoss)...
Op alle fronten moeten er kosten bespaart worden, en aan de andere kant smijten ze het zo weer over de balkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:24 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik ben ook een uur met die haar-mutatie bezig geweest. Maar liefst 5 kratjes met Uit assortiment er uit gehaald, dramatisch. En dan klagen dat de winkels hun derving niet halen.
Wij hadden hier gister met de koffie zooi, en actie van vorige week een kleine dolly uit assortimentquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:24 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik ben ook een uur met die haar-mutatie bezig geweest. Maar liefst 5 kratjes met Uit assortiment er uit gehaald, dramatisch. En dan klagen dat de winkels hun derving niet halen.
Om maar te zwijgen over al die Velours Noir schijt die aan het assortiment is toegevoegd. Bijna een kwart van het koffie-assortiment bestaat uit Velours Noir, maar in onze winkel is geen hond die dat spul kooptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Op alle fronten moeten er kosten bespaart worden, en aan de andere kant smijten ze het zo weer over de balk
Collega had gister koffie/thee gemaakt. Ik gister de suiker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag bezig geweest met 7 meter koffie, suiker en koffiemelk. Maar het ziet er weer netjes uit.
Suiker en koffiemelk is nu een combinatiemeter geworden, en het assortiment is nu wel heel summier als ik eerlijk ben. Ik heb ook al direct weer wat populaire producten toegevoegd. Morgen nog maar even goed naar kijken. Er valt nog wel het een en ander te spelen door wat producten minder breed te zetten.
Dit is een fout op de schets. Stond op plaza.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Collega had gister koffie/thee gemaakt. Ik gister de suiker.Vandaag dus nog de rest van de WAP door mij.
Combinatiemeter, zijn het wel 2 aparte assortimentsgroepen gebleven? Wat mij opviel, bij de koffiemelk. Op het papier stond dat er SRP verpakkingen waren, maar bij ons (meter 2) zit er geen enkele SRP-verpakking.
Taak bericht of nieuws bericht? Ik heb niets gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dit is een fout op de schets. Stond op plaza.
Ja, wij hebben ook 2 meter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Wupgup het volgende:
In de 2 meter koffiemelk hebben wij de AH pakken koffiemelk SRP staan, zoals aangegeven op de tekening. Dat was wel handig bij de worp.
Ah koffiemelk staat in de 1 meter worp al op 4 breed.. 2 colli breed dus. Apart dat hij in de 2 mtr worp slechts 3 breed staat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook 2 meter.
Wel grappig dan. De AH koffiemelk pakken staan op 3 breed en dat ze in de SRP-verpakking op 3 breed staan. Kun je alsnog 1 SRP verpakking kapot maken.
Bij ons staan beide varianten gewoon de hele plank breed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:37 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ah koffiemelk staat in de 1 meter worp al op 4 breed.. 2 colli breed dus. Apart dat hij in de 2 mtr worp slechts 3 breed staat.
Jezus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:52 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Bij ons staat beide varianten gewoon de hele plank breed.
Lijkt me machtig, zo'n XL. Hoeveel tijd was je kwijt met de worpen suiker koffiemelk en koffie? Dat lijkt me namelijk het nadeel aan een XL, je bent vaak lang bezig met Wappen denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:52 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Bij ons staan beide varianten gewoon de hele plank breed.
2 man waarvan 1 07:00-17:00 en de andere 09:00-17:00 voor koffie/thee en een derde voor suiker een uurtje of 3.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:03 schreef SausDip het volgende:
[..]
Lijkt me machtig, zo'n XL. Hoeveel tijd was je kwijt met de worpen suiker koffiemelk en koffie? Dat lijkt me namelijk het nadeel aan een XL, je bent vaak lang bezig met Wappen denk ik.
Je hebt vrij regelmatig andere dingen tussendoor te doen en klanten die wat willen weten. Ik vind het nooit zo'n probleem eigenlijk, tenzij je zoiets in je eentje moet doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:14 schreef d4v1d het volgende:
07:00-17:00 om een worp erin te zetten, wordt dat niet een beetje saai om dat 8-9 uur lang te doen?
Heeft u een pak grofmaling perla koffie voor me? Die in dat onderste kratje op die hoge stapelquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:28 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Je hebt vrij regelmatig andere dingen tussendoor te doen en klanten die wat willen weten. Ik vind het nooit zo'n probleem eigenlijk, tenzij je zoiets in je eentje moet doen.
U kunt zelf toch ook pakken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:34 schreef d4v1d het volgende:
Heeft u een pak grofmaling perla koffie voor me? Die in dat onderste kratje op die hoge stapel
Gr gr
T hoort er bij, maar t is ongelooflijk irritant
Ja maar dat is slecht voor mijn rugquote:
dan weet ik nog steeds niet of ze het bij mijn winkel steeds over het TL- of telkantoor hebbenquote:
Telkantoor tellen ze de kassa's en bergen ze deze veilig op. Deze herken je aan het kijkgaatje in de deur (bij ons dan tenminstequote:Op woensdag 5 maart 2014 01:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
dan weet ik nog steeds niet of ze het bij mijn winkel steeds over het TL- of telkantoor hebbenmaar ik neem aan TL-kantoor
wat is een telkantoor dan?
achso. daar ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Telkantoor tellen ze de kassa's en bergen ze deze veilig op. Deze herken je aan het kijkgaatje in de deur (bij ons dan tenminste)
Ik gok dat jij niks te zoeken hebt in het telkantoor dus weet je wel waar je heen moetquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
achso. daar ben ik nog nooit geweest
wel raar dan als ze omroepen "persoon a tel/tl kantoor aub" dan weet je nooit waar je heen moet whahah want het klinkt hetzelfde als je het snel zegt xD
gr
Ja het zijn nog wel 2 assortimentsgroepen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Collega had gister koffie/thee gemaakt. Ik gister de suiker.Vandaag dus nog de rest van de WAP door mij.
Combinatiemeter, zijn het wel 2 aparte assortimentsgroepen gebleven? Wat mij opviel, bij de koffiemelk. Op het papier stond dat er SRP verpakkingen waren, maar bij ons (meter 2) zit er geen enkele SRP-verpakking.
Ja zo gaat het altijd, onder het mom van een nieuwe receptuur of een andere minimale wijziging worden de prijzen opgehoogd, of de prijzen blijven hetzelfde met minder inhoud.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef Loll het volgende:
Wij hebben ook veel product omwisselingen bij chocola gehad. M&S weer duurder :-(
Bij ons is het srp van de lipton thee gesneuveld bij de nieuwe worp. Gaan ze op hun retour?quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja zo gaat het altijd, onder het mom van een nieuwe receptuur of een andere minimale wijziging worden de prijzen opgehoogd, of de prijzen blijven hetzelfde met minder inhoud.
Staan hier nog wel op SRP, 6 meter worp cluster B.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bij ons is het srp van de lipton thee gesneuveld bij de nieuwe worp. Gaan ze op hun retour?
Bliksem wat een uren voor de wap zeg!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:23 schreef Wupgup het volgende:
[..]
2 man waarvan 1 07:00-17:00 en de andere 09:00-17:00 voor koffie/thee en een derde voor suiker een uurtje of 3.
Je bent eigenlijk altijd wel langer bezig dan ze verwachten, het is gewoon niet mogelijk aangezien ze geen onderscheid maken tussen formules.
Vandaag ben ik van 09:00-13:00 bezig geweest met prijswijzigingen en een collega heeft het afgemaakt tot 18:00.
Ik moest de worp in m'n eentje doen. Ik had het na gisteren echt wel gehad met koffie e.d.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:28 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Je hebt vrij regelmatig andere dingen tussendoor te doen en klanten die wat willen weten. Ik vind het nooit zo'n probleem eigenlijk, tenzij je zoiets in je eentje moet doen.
Collega van mij ook, ik zag aan het einde van de dag een Pickwick logo in zijn ene oog en een Douwe Egberts in het andere.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik moest de worp in m'n eentje doen. Ik had het na gisteren echt wel gehad met koffie e.d.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Collega van mij ook, ik zag aan het einde van de dag een Pickwick logo in zijn ene oog en een Douwe Egberts in het andere.
En wij als winkels maar uren besparenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:45 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.levensmiddelen(...)link-hogere-bonussen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja want zij doen immers al het werk natuurlijk hé.
En niet zo'n beetje ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef d4v1d het volgende:
GheheEr is iemand een beetje chagrijnig over die bonussen op de AGF facebook pagina
Miljoenenidee !1!1einzz1!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook. Maar hij roept "ik stem SP" en vervolgens "Geef mij die 2 ton maar".
Solidariteit is natuurlijk prima zo lang je zelf aan de goede kant van de streep staat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook. Maar hij roept "ik stem SP" en vervolgens "Geef mij die 2 ton maar".
Omdat je nu voor 20 euro zelf wat uit kan zoeken in plaats van dat je voor 20 euro een doos met zooi krijgt die je toch niet gebruikt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar, dit wetende, vind ik persoonlijk onder andere die cadeaubonnen met de kerst vrij asociaal.
Dat was de keuze van de grootste groep medewerkers zelf. Hadden ze een onderzoek naar gehouden toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je kan er wel pissig om worden, maar zo werkt het nou eenmaal. De grote baas vangt het grote geld en 'er onderdanen' hebben het wat slechter getroffen. Maar, dit wetende, vind ik persoonlijk onder andere die cadeaubonnen met de kerst vrij asociaal.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je nu voor 20 euro zelf wat uit kan zoeken in plaats van dat je voor 20 euro een doos met zooi krijgt die je toch niet gebruikt?
Ik lees het bericht van Sunshine1982 meer als "Dit wetende, had de waarde van de cadeaubon (of kerstpakket) wel wat hoger mogen liggen dan 20 euro".quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat was de keuze van de grootste groep medewerkers zelf. Hadden ze een onderzoek naar gehouden toch?
On the note of een gegeven paard niet in de bek kijken. Wel een beetje offtopicquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
Ik lees het bericht van Sunshine1982 meer als "Dit wetende, had de waarde van de cadeaubon (of kerstpakket) wel wat hoger mogen liggen dan 20 euro".
Maar wat betreft het kerstpakket/geschenk vind ik dat we niet mogen klagen. Albert Heijn is namelijk niet verplicht om dit te geven maar doet het wel. We mogen een gegeven paard dus niet in de bek kijken.
Vakbond Abvakabo is woedend en sleept de gemeente voor de rechter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
On the note of een gegeven paard niet in de bek kijken. Wel een beetje offtopic
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1142895
Ja. Mijn gezicht vertrok echt naar een emo.gifquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vakbond Abvakabo is woedend en sleept de gemeente voor de rechter.
Ja doe dat! Dan is de discussie over de verlening van jouw BT contract snel klaar denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
Zullen wij Albert Heijn ook maar voor de rechter slepen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja doe dat! Dan is de discussie over de verlening van jouw BT contract snel klaar denk ik
Sowieso. Straks nog even gebeld of ik er ~250 colli in wil gaan knallen. Goed voor mijn bankrekeningquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:59 schreef mujentas het volgende:
Harde werkers hier allemaal![]()
Hele dag beetje fokken enzulks.![]()
Ik moet pas om 17:00 uur werken vandaag. En om 16:00 beoordelingquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:59 schreef mujentas het volgende:
Harde werkers hier allemaal![]()
Hele dag beetje fokken enzulks.![]()
scriptie of TL beoordeling?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik moet pas om 17:00 uur werken vandaag. En om 16:00 beoordeling
Nu bezig met scriptie
TL Beoordeling. Anders was ik nu niet meer aan mijn scriptie aan 't werk hequote:
Wie weet last-minute alleszzquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
TL Beoordeling. Anders was ik nu niet meer aan mijn scriptie aan 't werk he
Succesquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Danku. Alhoewel ik natuurlijk weinig invloed meer op de beoordeling hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Danku. Alhoewel ik natuurlijk weinig invloed meer op de beoordeling heb. Maar ik maak me geen zorgen, als ik niet goed zou functioneren hadden ze me niet overgeplaatst met de reden waarom ik nu ben overgeplaatst.
En als filiaal hebben we afgelopen jaar eindelijk eens wat meer respons op het KTO gehad. Dus die A's en B's voor lage scores gaan nu eindelijk ook eens wegHoeveel respondenten had je toen je door met je tablet te gaan staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen zijn we van 8 naar 40+ gegaan. Per periode. En de cijfers zijn ook nog eens omhoog gegaan. Dus zowel groei in respondenten, het daadwerkelijke cijfer en de groei van het cijfer zijn omhoog gegaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel respondenten had je toen je door met je tablet te gaan staan?
Succesquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik moet pas om 17:00 uur werken vandaag. En om 16:00 beoordeling
Liggen die nou in de veilingkist?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:35 schreef UncleSam het volgende:
Mensen die de Cross productomschrijving niet aanpassen
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Liggen die nou in de veilingkist?
Ons werd verteld toen dat er op cadeaubonnen was overgegaan vanwege slechte resultaten bij Ahold en later idd wat de medewerkers wilden. Maar ik ken niemand aan wie dat gevraagd is. Jullie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je nu voor 20 euro zelf wat uit kan zoeken in plaats van dat je voor 20 euro een doos met zooi krijgt die je toch niet gebruikt?
En daar verdien je salaris mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
En natuurlijk is een kerstcadeau leuk en mooi meegenomen, maar ergens vind ik dat we het verdienen. We werken met zijn allen (kei)hard.
Een XL heeft natuurlijk iets van tien kisten, dus daar kunnen meer dingen in dan alleen AGF meuk.quote:
Je hebt moeite met het verschil tussen contractueel vastgelegde beloningen en extraatjes?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zullen we dan maar ook gelijk ff de bonussen eraf halen die de SM's en ASM's krijgen?
Nee hoor, maar jij hebt het over het feit dat we salaris krijgen voor het (harde) werken en dat we daar blij mee moeten zijn. En ergens had ik ook gezegd dat ik me ervan bewust ben dat we het ook maar krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt moeite met het verschil tussen contractueel vastgelegde beloningen en extraatjes?
Dit onderzoek heeft daadwerkelijk plaatsgevonden. OR heeft het uitgevoerd, via een button op Plaza. Geloof dat rond de 90% (!) een cadeaubon prefereerde boven een kerstpakket.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ons werd verteld toen dat er op cadeaubonnen was overgegaan vanwege slechte resultaten bij Ahold en later idd wat de medewerkers wilden. Maar ik ken niemand aan wie dat gevraagd is. Jullie?
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:56 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit.
Ligt plaza er nou uit?
[ afbeelding ]
Vorig jaar had ik geen bonus. De resultaten waren te slecht. Dit jaar misschien een beetje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zullen we dan maar ook gelijk ff de bonussen eraf halen die de SM's en ASM's krijgen?
het or paneel is gevraagd hierover. Daarnaast hebben ze via plaza opvraag gedaan om je op te geven voor het panel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ons werd verteld toen dat er op cadeaubonnen was overgegaan vanwege slechte resultaten bij Ahold en later idd wat de medewerkers wilden. Maar ik ken niemand aan wie dat gevraagd is. Jullie?
Dquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:36 schreef Halldor het volgende:
[..]
Dat mag je met elke beoordeling, wat is het geworden?
Ach, die blauwe plekken gaan wel weg. Wacht maar tot je onder de container zelf ligt of met je poot onder de laadklep.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:33 schreef SLP_ het volgende:
Oeps, met lossen van versvracht is er een kar van de klep geflikkerdVrachtwagen stond niet helemaal recht, waardoor we de karren die aan de rechterkant op de klep stonden eerst naar links moesten draaien en deze er via de linkerkant er af moesten rijden. Ging niet helemaal soepel waardoor de hele kar omviel. Omdat er bij ons achter nog flink verbouwd wordt ligt er nog allemaal zand. Dus er is op vier verpakkingen kip niets gesneuveld
Zelfs die grote flessen smoothies waren nog heel
Zijn wel een paar kratjes op m'n been gevallen dus heb nu een enorme blauwe plek
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ach, die blauwe plekken gaan wel weg. Wacht maar tot je onder de container zelf ligt of met je poot onder de laadklep.
Eén jochie is eens onder een container met DE-koffie (SNF) terecht gekomen. Die begint spontaan te huilen als ie een pak koffie ziet.
Overigens 4x kip die kapot zijn, dat valt nog reuze mee.![]()
Leuk voor de urenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef d4v1d het volgende:
Die koffieworp is bij ons verkeerd gedaan hoorde ikMogen ze hem opnieuw gaan doen
Nee, daar heeft ie het inzicht niet voor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had je hem de koffieworp moeten laten doen
Wat hebben ze ook verkeerd gedaan dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef d4v1d het volgende:
Die koffieworp is bij ons verkeerd gedaan hoorde ikMogen ze hem opnieuw gaan doen
Mag allemaal wat kosten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
JaNu hebben ze maar een extra TL ingeroosterd, dan is t tenminste goed.
Daar moet je alles in 1x goed voor doen geen faal uren in de begroting.quote:
Geen idee, ik hoorde alleen dat die verkeerd was gedaan, hingen vast een paar planken fout ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat hebben ze ook verkeerd gedaan dan?
Zeker vanaf thuis. Het ligt er nog steeds uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Plazaberichten lezen is ook lastig he....
Ja ik weet t niet. Ook heel leuk dat de TL wel zegt "ja die had het fout gedaan.." Maar als TL hoor je dat toch even te controleren? Halverwege even kijken hoe t gaat enzo. Kan je wel leuk met je vingertje gaan wijzen achterafquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat je fout kan doen bij een WORP. Tis gewoon de tekening volgen, niet meer niet minder.
Ik gok dat er niet eens zo extreem veel tijd in de wijn WORP gaat zitten. Geen verdelers. Hopelijk doen ze het leeghalen bij ons de dag van te voren al.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Daar moet je alles in 1x goed voor doen geen faal uren in de begroting.
Vrijdag even met mijn SMM in discussie gaan over de wijn worp. Ik wil hem samen met iemand doen, de uren staan tenslotte zo onder druk....
Nou ja, als het prima lijkt dan zou ik het laten hangen en het pas veranderen wanneer er tijd voor is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde alleen dat die verkeerd was gedaan, hingen vast een paar planken fout ofzo
Heel veel vergeten dat je bij een WORP de hoogtes moet checken. En ik kan me voorstellen dat je van het hele WAP'en gaan kaas hebt gegeten, je een WORP al helemaal lastig vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat je fout kan doen bij een WORP. Tis gewoon de tekening volgen, niet meer niet minder.
Waarom staan de AH nespressopads 2 hoog ingetekend dat stapelt echt niet handig. Sukkels.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Ferry_76 het volgende:
Op zich een mooie worp, die nieuwe koffiepresentatie, maar een beetje jammer dat bij ons nu één meter koffiemelk links staat en de rest aan de rechterkant van het pad.
Zekerquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zeker vanaf thuis. Het ligt er nog steeds uit
Dan moet de TL geen mensen inplannen voor de WAP als ze daar geen kaas van hebben gegeten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik gok dat er niet eens zo extreem veel tijd in de wijn WORP gaat zitten. Geen verdelers. Hopelijk doen ze het leeghalen bij ons de dag van te voren al.
[..]
Nou ja, als het prima lijkt dan zou ik het laten hangen en het pas veranderen wanneer er tijd voor is.Maar gezien ze een TL hebben ingepland, denk ik dat het lijkt alsof een 12-jarige de WORP heeft uitgevoerd.
[..]
Heel veel vergeten dat je bij een WORP de hoogtes moet checken. En ik kan me voorstellen dat je van het hele WAP'en gaan kaas hebt gegeten, je een WORP al helemaal lastig vindt.
Ik weet even niet op welk Plaza bericht je doelt. In ieder geval zat er een aardig voorblad bij de afgestuurde WORP met uitleg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Waarom staan de AH nespressopads 2 hoog ingetekend dat stapelt echt niet handig. Sukkels.
[..]
ZekerMaar als iemand hem heeft uitgedraaid van plaza dan is dat natuurlijk de oorzaak.
Het komt redelijk overeen ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef d4v1d het volgende:
Wat is er trouwens anders aan een worp dan planken aan de actiekop hangen? Er is niet heel veel anders toch? Behalve de prijskaartjes en de verdelers dan.
Bij ons zouden wit en rood van kant moeten veranderen dus dat is veel werk. Wil ik dat voorkomen moet ik een andere groep ook gaan verplaatsen dat zie ik wel zitten maar moet ik ook even overleggen vrijdag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik gok dat er niet eens zo extreem veel tijd in de wijn WORP gaat zitten. Geen verdelers. Hopelijk doen ze het leeghalen bij ons de dag van te voren al.
Dat de worp op plaza tot a.s. vrijdag niet klopt omdat ze een fout hebben gemaakt. Er waren ook 5 stickers niet geleverd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik weet even niet op welk Plaza bericht je doelt. In ieder geval zat er een aardig voorblad bij de afgestuurde WORP met uitleg.
Ah, dat bericht heb ik even gemist. Maar bij ons hebben ze de afgestuurde schetsen gebruikt. Gelukkigquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat de worp op plaza tot a.s. vrijdag niet klopt omdat ze een fout hebben gemaakt. Er waren ook 5 stickers niet geleverd.
De WAP is het overzicht van Worpen, mutaties en penwijzigingen van de betreffende week.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb geen idee wat WAP'en is zo 123. Maar de persoon die de worp heeft gedaan WAP't wel vaker voorzover ik weet.
Dat klopt. Maar ja, misschien had die gozert wel een dipje of gewoon verkeken. Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan moet de TL geen mensen inplannen voor de WAP als ze daar geen kaas van hebben gegeten.
Ah, zo. Ja, dan wordt het wel redelijk veel werk ja. Ben benieuwd hoe het bij ons wordt opgelost.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bij ons zouden wit en rood van kant moeten veranderen dus dat is veel werk. Wil ik dat voorkomen moet ik een andere groep ook gaan verplaatsen dat zie ik wel zitten maar moet ik ook even overleggen vrijdag.
Dat zou een open deur moeten zijn, maar ja...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan moet de TL geen mensen inplannen voor de WAP als ze daar geen kaas van hebben gegeten.
Wip. Wap. Wup. 1 pot nat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb geen idee wat WAP'en is zo 123. Maar de persoon die de worp heeft gedaan WAP't wel vaker voorzover ik weet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De WAP is het overzicht van Worpen, mutaties en penwijzigingen van de betreffende week.
Ahquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wip. Wap. Wup. 1 pot nat.
Nee, het WAP-plan bestaat uit alle WORP'en, mutaties en penwijzingen (mini mutaties). WAP'en is dus het uitvoeren van die dingen.
Ik denk dat verse noten en aperatieven omzetten minder werk is dan heel wit en rood. Maar dan zit er weer een pilaar tussen wit in, dat is dus even afwachten hoe "rose" uitvalt in de worp. We gaan het meemaken. Ijskasten zijn trouwens behoorlijk hard afgebouwd al.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:50 schreef einschtein het volgende:
Ah, zo. Ja, dan wordt het wel redelijk veel werk ja. Ben benieuwd hoe het bij ons wordt opgelost.
vaak zat dan moet je er een loodje omheen doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef Questionmarks het volgende:
Van 13:00-21:30 gewerkt; had een hb wagen die de verzegelingzooi kapot had, retouren etc. wel meegegeven. Wel eens gehad? Die man reed met een vrij oude combinatie. Wel eens gehad?.
Ja, same here. Je kan al goed zien wat eruit gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik denk dat verse noten en aperatieven omzetten minder werk is dan heel wit en rood. Maar dan zit er weer een pilaar tussen wit in, dat is dus even afwachten hoe "rose" uitvalt in de worp. We gaan het meemaken. Ijskasten zijn trouwens behoorlijk hard afgebouwd al.
Ja. Daarvoor hebben we ook loodjes. En desnoods pak een een kluisverzegeling.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef Questionmarks het volgende:
Van 13:00-21:30 gewerkt; had een hb wagen die de verzegelingzooi kapot had, retouren etc. wel meegegeven. Wel eens gehad? Die man reed met een vrij oude combinatie. Wel eens gehad?.
Ja, als het goed is heeft ie dan van die ijzeren dingen als verzegeling meegekregen uit t DC/andere filiaal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef Questionmarks het volgende:
He, wat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Wut. Hij staat al op de frustraties van vakkenvullers pagina einschtein![]()
Of is t niet jouw foto?
"Er over"quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)4716794887053&type=1
Wss een lurkerquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:12 schreef einschtein het volgende:
Oh, iemand van hier is dus de beheerder van die pagina. Ik heb de foto namelijk niet ge-submit.
Ik ben t nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Probeer je de verdenking nu op een ander af te schuiven
Hij had ook een uur vertraging pffff, enigste rit van hem. Hij bakte er niks van, maar heeft het e.e.a. gecommuniceerd met dc. Ga er van uit dat het goed is gekomen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, als het goed is heeft ie dan van die ijzeren dingen als verzegeling meegekregen uit t DC/andere filiaal.
euh die moet je als winkel gewoon zelf op voorraad hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, als het goed is heeft ie dan van die ijzeren dingen als verzegeling meegekregen uit t DC/andere filiaal.
Klopt, wij hadden ze niet (?) dus maar besteld. Nog niet eerder in zo'n situatie gekomen, maar weet het voor volgende keer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
euh die moet je als winkel gewoon zelf op voorraad hebben.
Ja, klopt. Maar ik bedoel dat hij als vervanging van de normale verzegeling dus bij het vorige filiaal (in dit geval DV) zo'n ding al op de trailer. Als filiaal moet je die dus gaan vervangen met een nieuwe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
euh die moet je als winkel gewoon zelf op voorraad hebben.
Ja echt. Maar ik denk niet dat het een lurker is. Wel heel toevallig, 5 min na de foto staat ie er al op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:
Voortaan hier maar foto's gaan plaatsen met een groot watermerk
Hij was erg snel ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja echt. Maar ik denk niet dat het een lurker is. Wel heel toevallig, 5 min na de foto staat ie er al op.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:16 schreef einschtein het volgende:
Maareh, dan heb ik de na-foto ook wel:
[ afbeelding ]
Whooo dat is echt super netjes gedaan. Dat lukt ons niet hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:16 schreef einschtein het volgende:
Maareh, dan heb ik de na-foto ook wel:
[ afbeelding ]
Danku.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:17 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Whooo dat is echt super netjes gedaan. Dat lukt ons niet hoor.
PARDON ?!?!?!quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef d4v1d het volgende:
Hoe lang duurde dat? Was het niet sneller om het in een nieuwe zak te gooien?
10 min ofzo. En nee, daar had ik al helemaal geen zin in. Dan maar anderehalve kilometer tape.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef d4v1d het volgende:
EUH, WAT?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef d4v1d het volgende:
2 keer de helftquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
WEET JE WEL WAT DAT KOST, ZO'N ZAK????
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Karton overbrengen in een nieuwe zak kost toch geen 10 minuten tijd? Of ben ik nou gek
Het is niet normaal karton, he. Is is nat, dik, vermalen en samengeperst karton.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Karton overbrengen in een nieuwe zak kost toch geen 10 minuten tijd? Of ben ik nou gek
al die kleine stukjes karton.....quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik tel minstens 6 containers op de grond. 1 gaat nog vallen van de klep. Hoe kan dit?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef Ferry_76 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9854201053259&type=1
(Mits er niemand onder lag..)
Jumbooquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef Ferry_76 het volgende:
"Kun je misschien nog een stukje achteruit, Chauffeur?" "Ho, STOP!" *Rinkeldekinkel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik tel minstens 6 containers op de grond. 1 gaat nog vallen van de klep. Hoe kan dit?
[ afbeelding ]
C1000.quote:
Hmmm.. Dit zou kunnen. Maar ik mag toch hopen dat die chauffeur niet is gaan rijden (al ik t maar een stukje) met geopende duren en zonder dat de lading gezekerd was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
"Kun je misschien nog een stukje achteruit, Chauffeur?" "Ho, STOP!" *Rinkeldekinkel.
Zoiets..?
[..]
C1000.
Die schijtcontainers moet je uit elkaar halen, en dan vier onderstellen en acht zijwanden in een vijfde kar zien te proppen.
Wij hebben ooit een chauffeur gehad die van Zwolle naar Ede was gereden zonder dat zijn hele trailer gezekerd was... Toen het ding leeg was (En dus de druk van de kogel) klapte de hele trailer van de trekker bovenop het viaduct naast het pand.. Kwam die chauffeur ook nog even verhaal halen dat wij de boel ontkoppeld zouden hebben!quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hmmm.. Dit zou kunnen. Maar ik mag toch hopen dat die chauffeur niet is gaan rijden (al ik t maar een stukje) met geopende duren en zonder dat de lading gezekerd was.
Ik hoop dat je bedoelt "tenzij"?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef Ferry_76 het volgende:
Tenzij je direct alles telt na het vullen zullen de voorraden nooit helemaal kloppen; colli verwisselingen blijf je toch houden .quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef Studeur het volgende:
lijkt me op zich wel leuk trouwens als mijn hele albert heijn wordt omgebouwd. verse lege schappen vullen, alles keistrak en voorraden die gewoon precies kloppen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:58 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bedoelt "tenzij"?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/555/quote:Mits gebruikt u in de betekenis 'op voorwaarde dat', tenzij in de betekenis 'behalve als'.
Excuus ik zag de -n- over het hoofdquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:01 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/555/
Ik kan hier goed om lachen, op voorwaarde dat er niemand onder lag.
Het zijn misschien ex-collega's van C1000, maar zo'n ongeval gun ik ze niet..
Toch heb ik twijfels bij hoe vaak dit daadwerkelijk voor komt. Wanneer ik naar mijn eigen filiaal kijk, heb ik vaker het gevoel dat het "elders" slingert of niet is afgeboekt dan dat het een colliwisseling is. (Acties uitgezonderd, hier gaat nog wel eens wat mis...)quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tenzij je direct alles telt na het vullen zullen de voorraden nooit helemaal kloppen; colli verwisselingen blijf je toch houden .
Volgens mij schreef NJ wel eens in deze reeks dat 1% van iedere levering uit colliverwisselingen bestaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:05 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Toch heb ik twijfels bij hoe vaak dit daadwerkelijk voor komt. Wanneer ik naar mijn eigen filiaal kijk, heb ik vaker het gevoel dat het "elders" slingert of niet is afgeboekt dan dat het een colliwisseling is. (Acties uitgezonderd, hier gaat nog wel eens wat mis...)
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:03 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Excuus ik zag de -n- over het hoofd
true that, hele nieuwe albert heijn dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tenzij je direct alles telt na het vullen zullen de voorraden nooit helemaal kloppen; colli verwisselingen blijf je toch houden .
Bij een verbouwing neem je de voorraadstanden uit de oude winkel mee. Dus je kunt nooit met een 100 juiste voorraad beginnen. Daarvoor is eigenlijk meteen een integrale telling nodig. Maar na een dag heb je al geen 100% kloppende voorraad meer. Inderdaad de colli verwisselingen, maar denk denk ook aan aanslaan op de WAG toets, diefstal, etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 00:28:18 ]
Verschilt per DC. In volgorde van goed naar slecht gaat het van DCO-DCT-DCZ-LDC-DCP, waarbij de laatste keer dat ik cijfers heb gezien (rond 2011) DCO rond 0,6% fouten zat en DCP rond 1,8%.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij schreef NJ wel eens in deze reeks dat 1% van iedere levering uit colliverwisselingen bestaat.
Da's niks man, bij ons was er een keer zo'n unit van de laadklep op straat gemieterd, weet je hoe fucking lang je bezig bent met al dat karton overscheppen in een nieuwe zakquote:
Voor vers kom je nog een heel eind, omdat je op wat boter na in principe alles kwijtbent met een verbouwing. Voor HB is het echt goud waard om op de dag van sluiting twee man de hele dag met een terminal door je winkel te laten banjeren. Lege vakken en restanten checken op de dag voor heropening doet de rest en geeft een voorraadbetrouwbaarheid van boven de 99%quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij een verbouwing neem je de voorraadstanden uit de oude winkel mee. Dus je kunt nooit met een 100 juiste voorraad beginnen. Daarvoor is eigenlijk meteen een integrale telling nodig. Maar na een dag heb je al geen 100% kloppende voorraad meer. Inderdaad de colli verwisselingen, maar denk denk ook aan aanslaan op de WAG toets, diefstal, etc.
laatste tijd bij jumbo heb ik toch steeds vaker het gevoel dat er colli verwissingen plaats vinden. Verwisselbare producten gewoon niet meer bij elkaar in de buurt zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verschilt per DC. In volgorde van goed naar slecht gaat het van DCO-DCT-DCZ-LDC-DCP, waarbij de laatste keer dat ik cijfers heb gezien (rond 2011) DCO rond 0,6% fouten zat en DCP rond 1,8%.
Ik zeg het niet graag, maar op dat punt kan AH nog wel wat leren van de Jumbo.
Orderpickers hebben geen idee welk produkt ze moeten stapelen - die luisteren alleen maar naar nummertjes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:05 schreef Loll het volgende:
[..]
laatste tijd bij jumbo heb ik toch steeds vaker het gevoel dat er colli verwissingen plaats vinden. Verwisselbare producten gewoon niet meer bij elkaar in de buurt zetten.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:27 schreef d4v1d het volgende:
Hoe doen jullie dat als je om openingstijd moet beginnen? Precies om 8 uur(of hoelaat je ook open gaat) voor de deur of even bellen naar de telefoon / aanbellen met de bel voor chauffeurs?gewoon bij magazijn naar binnen gaan. ik moet vaak om 08:00 (openingstijd) naar binnen en de magazijndeur is vrijwel altijd open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
mag ik maandag ook aan meewerken. lijkt me best leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:07 schreef exelletor het volgende:
Wijn worp gaat bij ons wat tijd inzitten denk ik. Krattenpresentatie gaat weg, de premixen en port/sherry zullen waarschijnlijk verplaatst moeten worden en krijgen drie meter wit erbij, dus best wel veel assortimentswijzigingen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |