abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137345553
Wat overkomt me toch…..ben zo zwaar verliefd en weet niet wat te doen.

Ik ben een vrouw van 54, met een relatie van 22 jaar en 1 zoon. Relatie is al heel lang maar zozo…..Broer/zus verhouding, redelijk uit elkaar gegroeid. Mijn partner is bepaald geen prater, maar de intimiteit, betrokkenheid en belangstelling is ook ver te zoeken. Hij vindt het allemaal wel best zo en is eigenlijk nauwelijks geļnteresseerd in wat ik doe, hoe ik mij voel enz. Ik probeer dat wel altijd aan hem te vragen of er over te praten, maar er komt nauwelijks iets uit. Ik begin het steeds meer te missen. Hij heeft ook weinig zin om dingen te ondernemen, wat tot gevolg heeft dat ik zelf dingen onderneem en ook met mijn zoon. Mijn zoon en ik duiken samen, gaan naar voetbal, stoeien, skiėn enzovoorts. Het is niet zoals ik graag een relatie zou willen. Het is eigenlijk vanaf het begin al niet te spontaan geweest, maar het wordt steeds erger. We hebben niet veel ruzie en kunnen goed met elkaar overweg, hebben een prettig en comfortabel, kabbelend leven…..maar dat is niet meer wat ik wil. Ik zou graag meer intimiteit, betrokkenheid, liefde, verliefdheid, kameraadschap en vuurwerk in mijn leven willen.

En dan gebeurt het. Ik ben zo verliefd op de huiswerkbegeleider van mijn zoon. Alleen zijn stem al en toen ik hem daarna ‘live’ zag! We kunnen zo goed praten en sparren, de tijd vliegt! Ik vind hem zo lief, maar toch sterk, echt geen adonis, maar ik vind hem geweldig. Ik denk mijn leeftijd en hij is vrijgezel…….Gelukkig zie ik hem 1 x per week als ik de tas moet halen van mijn zoon. Daar stel ik me dan zoveel van voor en vaak staan we weer lang over van alles te kletsen…..hoogtepunt van de week! Maar……ik denk dat hij me niet ziet staan, geen enkel klein tekentje dat daar op wijst….en reken maar dat ik alert ben, pfftt. Voor hem waarschijnlijk ook een no go om met de moeder van een leerling aan te pappen, dat snap ik en het siert hem. En laten we eerlijk zijn, er zijn zoveel leuke moeders die hij tegenkomt, dus waarom zou hij voor mij vallen?
Ik ben er hoteldebotel van en kan nergens anders meer aan denken, met alle emoties van dien. Wat te doen? Ik durf niet mijn gevoelens aan hem te tonen, bang als ik ben om afgewezen te worden….want wat dan? Mijn zoon moet daar nog een paar jaar heen, ik zou me dan zo schamen en me niet meer durven vertonen! Zo lastig…..mijn gevoelens voor hem zijn voor mij duidelijk en ik zou er voor willen gaan, zover ben ik wel, maar hoe het aan te pakken. Als ik niets doe…..is er iemand die hier met mij over zou willen en kunnen sparren?
  Forum Admin maandag 3 maart 2014 @ 14:40:18 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_137345788
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:32 schreef CobaL het volgende:
..mijn gevoelens voor hem zijn voor mij duidelijk en ik zou er voor willen gaan, zover ben ik wel, maar hoe het aan te pakken. Als ik niets doe…..is er iemand die hier met mij over zou willen en kunnen sparren?
Als je zover bent dan is het wel zo fair om je huidige relatie te verbreken.
pi_137345791
quote:
3s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Als je zover bent dan is het wel zo fair om je huidige relatie te verbreken.
Dit ja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137345796
Je bent getrouwd, je doet helemaal niks met die huiswerkbegeleider. Tot je gescheiden bent. Ben je helemaal belatafelt?
  Spellchecker maandag 3 maart 2014 @ 14:45:34 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137345958
Bezint eer gij begint ....
  maandag 3 maart 2014 @ 14:47:04 #6
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_137346014
Je hebt zo lang met opgekropte gevoelens en behoeftens gelopen dat je nu helemaal gek word van iemand waarvan je denkt dat die heeft wat je mist. Dat is heel normaal.

Een gefaalde relatie waarin je uit elkaar bent gegroeid komt van 2 kanten. Er zal aan beide kanten een gebrek aan interesse en aandacht geweest zijn. Je zou daar aan kunnen werken, maar als je dat niet meer zoekt (kan je eerlijk over zijn) dan is scheiden natuurlijk de eerste stap voordat je met andere mannen aan de haal gaat. Anders ben je niet eerlijk tegenover je man die (zoals ik vernomen heb uit je tekst) het eigenlijk wel allemaal best vind en waarschijnlijk ook denkt dat jij het allemaal wel best vind. Hij zal waarschijnlijk niet door hebben hoe jij je voelt en hoe belangrijk het voor je is.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 3 maart 2014 @ 15:01:05 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137346375
Neem je zelf wel initiatieven om je man mee te slepen naar dingen, om iets samen te doen enzo?

En sowieso, als je klaar bent met hem en je denkt aan vreemdgaan, dan misschien eerst even een scheiding regelen voor je verder gaat. Wel zo netjes na zo'n lang huwelijk en met iemand waarvan je zegt dat je erg goed mee op kan schieten verder...
pi_137346414
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:45 schreef maily het volgende:
Bezint eer gij begint ....
  maandag 3 maart 2014 @ 15:03:55 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137346458
Oh, maar als je eigenlijk gewoon op zoek bent naar toestemming van een stel vreemden om vreemd te gaan, dan kun je misschien beter naar het VIVA forum.

Daar zijn hippe moderne huismoeders die er misschien anders over denken en het een aanrader vinden...
pi_137346561
Oke het is duidelijk dat dit niet meer een relatie is waar jij je gelukkig in voelt.
Wil je hier iets aan doen of niet?
Dus oftewel... wil je scheiden of niet?
Of wie weet voelt jou man wel hetzelfde... praat erover! Wie weet kan het je relatie "redden"

Zoek eerst bovenstaande eens uit.
Die verliefdheid zal een bevlieging zijn omdat hij je nu geeft wat jij zo mist.
En het is echt NOT-DONE tegenover je zoon zijn begeleider te versieren! Niet doen!
pi_137346625
Dit soort topics verwacht je toch van een 18-jarige en zijn eerste vriendinnetje dat alleen maar elke avond handjes vasthoudend op de bank wil zitten?

Je bent 54, volwassen. Ben je niet gelukkig? Doe er wat aan.
Ja doei.
  maandag 3 maart 2014 @ 15:10:38 #12
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137346649
Ik zie door de/het sparren het bos niet meer.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_137347140
Net een tienermeisje...
Je beseft hopelijk toch wel dat vuurwerk en passie ook met deze nieuwe, spannende kerel vervliegt en dat de kans bestaat dat de nieuwe relatie (als het al zover komt) uiteindelijk ook een sleur wordt of dat het niks wordt en je alleen over blijft.
Daarnaast is het allesbehalve netjes om vreemd te gaan en je partner als oud vuil weg te gooien omdat jij "ontevreden" bent... communiceer met je partner.
pi_137347700
Prachtig ook dat je van je huidige relatie springt naar een ander waar je verliefd op bent.

Zegt genoeg.
pi_137348934
Ik las dat je u een relatie had met een 22 jarige.
  Spellchecker maandag 3 maart 2014 @ 16:50:14 #16
197773 crew  maily
pi_137350029
Wat zouden de consequenties zijn?

Je huwelijk kapot.
De relatie met je zoon verstoord.
En waarom is die man vrijgezel? Misschien homo? En zich niet bewust van zijn uitwerking op jou?

Ik zou dat tas ophalen maar eens een tijdje niet doen. Laat je zoon het zelf doen, of stel aan je man voor dat hij dat ook eens op zich neemt.
pi_137351653
Dank voor de reacties! Ik heb dit niet geschreven om toestemming te vragen, wel om reacties te krijgen. Vreemden kunnen makkelijker eerlijk en recht voor z'n raap zijn dan vriendinnen, vandaar.

Prima reacties, die mij nog beter in de spiegel laten kijken. Natuurlijk wil ik niemand verdriet doen, natuurlijk wil ik geen relatie van ruim 20 jaar weggooien, natuurlijk lijk ik wel een puber, tuurlijk voel ik mij een verrader.......maar dat alles neemt mijn gevoel niet weg.

Ik heb vaak genoeg geprobeerd om dingen met z'n allen te doen, maar hij heeft er nooit zin in. Ik ben daar altijd in meegegaan en deed dan ook niets. Daar werd ik niet meer blij van en heb besloten dan maar dingen zelf en met mijn zoon te ondernemen. Dat je daardoor meer uit elkaar groeit realiseer ik mij terdege.

Maar de verliefdheid, niet op een 22-jarige....,sloeg in als een bom en zet momenteel alles voor mij op z'n kop. Het dwingt me tot nadenken. Het komt van 1 kant, denk ik. De consequenties zijn enorm voor mijn zoon en partner en het is zeker niet mijn intentie om vreemd te gaan tijdens mijn relatie. Maar ik zal er wel iets mee moeten. Ik heb zeker niet de illusie dat de hw-begeleider ook iets in mij ziet, er zijn zoveel leukere, mooiere dames.......maar ik hoop het natuurlijk wel. Hij zal zich zeker niet bewust zijn van zijn uitwerking op mij!

De verliefdheid kan zeker ook een bevlieging zijn omdat ik bij hem denk te vinden wat ik nu mis.

Kortom, genoeg stof om over na te denken. Bedankt voor het recht voor z'n raap zijn en de relativerende opmerkingen!
  maandag 3 maart 2014 @ 17:39:17 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137351781
Ga in plaats van dingen met zijn allen willen doen eens dingen met je man doen. Wat vindt hij nou leuk?
The love you take is equal to the love you make.
pi_137351786
Waarom ben je nog samen met je partner?

Dat je je eigen ding doet en niet vaak samen dingen onderneemt en what not snap ik allemaal wel, maar op het moment dat de intimiteit niet meer aanwezig is...

Los van die 22-jarige, waarom zit je nog in je huidige relatie waar je niet gelukkig in bent?
  maandag 3 maart 2014 @ 17:40:34 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137351829
Welke 22-jarige?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:45:58 #21
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137352040
Niemand is 22. Leer lezen mensen. Ze heeft al 22 jaar een relatie met de vader van haar zoon.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:48:00 #22
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137352112
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
Dit soort topics verwacht je toch van een 18-jarige en zijn eerste vriendinnetje dat alleen maar elke avond handjes vasthoudend op de bank wil zitten?

Je bent 54, volwassen. Ben je niet gelukkig? Doe er wat aan.
vreemde 18 jarige tegenwoordig
pi_137352352
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Welke 22-jarige?
Excuus, las dit verkeerd:
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:36 schreef CobaL het volgende:
Maar de verliefdheid, niet op een 22-jarige....,
  maandag 3 maart 2014 @ 19:24:46 #24
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_137355315
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:47 schreef B-FliP het volgende:
Je hebt zo lang met opgekropte gevoelens en behoeftens gelopen dat je nu helemaal gek word van iemand waarvan je denkt dat die heeft wat je mist. Dat is heel normaal.

Een gefaalde relatie waarin je uit elkaar bent gegroeid komt van 2 kanten. Er zal aan beide kanten een gebrek aan interesse en aandacht geweest zijn. Je zou daar aan kunnen werken, maar als je dat niet meer zoekt (kan je eerlijk over zijn) dan is scheiden natuurlijk de eerste stap voordat je met andere mannen aan de haal gaat. Anders ben je niet eerlijk tegenover je man die (zoals ik vernomen heb uit je tekst) het eigenlijk wel allemaal best vind en waarschijnlijk ook denkt dat jij het allemaal wel best vind. Hij zal waarschijnlijk niet door hebben hoe jij je voelt en hoe belangrijk het voor je is.
Ja, allemaal wel leuk en aardig, maar hoeveel recht/claim heb je nog op iemand als je zelf helemaal geen 'gebruik' maakt van de (mogelijkheid tot) intimiteit met die vrouw!??

* intimiteit zowel geestelijk als lichamelijk
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Spellchecker maandag 3 maart 2014 @ 20:50:23 #25
197773 crew  maily
pi_137359262
quote:
5s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, allemaal wel leuk en aardig, maar hoeveel recht/claim heb je nog op iemand als je zelf helemaal geen 'gebruik' maakt van de (mogelijkheid tot) intimiteit met die vrouw!??

* intimiteit zowel geestelijk als lichamelijk
Zou dat voor jou een geldig excuus zijn?
  maandag 3 maart 2014 @ 20:54:21 #26
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_137359471
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef maily het volgende:

[..]

Zou dat voor jou een geldig excuus zijn?
Mwoah, officieel uitmaken zou wel netjes zijn inderdaad. Alleen je beėndigt er geen warme intieme relatie mee, dus als je het niet eerst officieel uitmaakt ga je hooguit 'juridisch gezien' vreemd. Niet emotioneel of moreel.
  Spellchecker maandag 3 maart 2014 @ 21:04:58 #27
197773 crew  maily
pi_137359999
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mwoah, officieel uitmaken zou wel netjes zijn inderdaad. Alleen je beėndigt er geen warme intieme relatie mee, dus als je het niet eerst officieel uitmaakt ga je hooguit 'juridisch gezien' vreemd. Niet emotioneel of moreel.
Ja dat lijkt mij ook wel, en het is geen verkering van 3 weken he .... ;)
  maandag 3 maart 2014 @ 21:05:30 #28
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_137360046
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef maily het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij ook wel, en het is geen verkering van 3 weken he .... ;)
Dat maakt het wel anders inderdaad :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:35:41 #29
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_137372481
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef Puntenjager het volgende:
Als jij samenwoont met een vrouw, je slaapt in hetzelfde bed, je eet samen, je leeft samen, maar echt een tekort hebt aan aandacht en intimiteit. Zou je dan niet het fatsoen hebben om daar eerst een einde aan te maken voordat je vlinders in je buik gaat volgen en het bij een ander zoekt? Dat is zeer zeker wel emotioneel of moreel, hoe zou jij je voelen als het jou zou overkomen dat je relatie al jaren lang in slaap gesukkeld is en je vrouw je zou vertellen dat ze verliefd is op een ander en er al het een en ander mee gedaan heeft, niet emotioneel? Verder kunnen wij niet in het dagelijkse leven van TS kijken maar het lijkt me stug dat er helemaal geen vorm van samenleven is.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')