Je kan Facebook dan ook beter gebruiken om te bepalen wie je minder serieus moet nemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
En inderdaad ik denk dat het heel wat zou schelen als je facebook wat minder serieus neemt ........
Ja klopt dat valt me ook vaak op, er zitten trouwens ook heel veel sensatie zoekers op facebook, dat is me de laatste week wel opgevallen, normaal zeggen ze geen stom woord en ineens heb ik allemaal vriendschap verzoekenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:36 schreef formerjellybean het volgende:
Het rare is dit wat me ook opgevallen is dat sommige juist met de grootste bek op facebook het soms niet eens echt face to face durven te zeggen.Het is net alsof ze een soort dubbelleven hebben op facebook.
Ook met de oh het is zo gezellig foto's in de kroeg , ik heb weleens mensen heel erg zien poseren op foto's met elkaar , ze eigenlijk geen boe of ba tegen elkaar zeggen en vervolgens van oh het was zo leuk samen .........
Gestopt met lezen, snap er geen bal van.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dit na aanleiding van ja wat ik zag bij anderen en mezelf .
Zelf ben ik iemand die redelijk drama allergisch ver van roddels blijft en er meestal uitblijft mijn facebook is lekker mijn eigen facebook waar ik zelf op plaats wat ik wil en dat ook gewoon vind .
Je hield toch niet van roddel en drama? Is dat niet waar je nu om vraagt?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:05 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk ben ik heel benieuwd naar de verhalen mensen die zelf dus in dus in hele foute publiekelijke facebookrelaties zaten ( dus in het echt koppeltje maar ook op facebook en het eigenlijk uiteindelijk ontzettend uit de hand liep , want heel eerlijk ik snap het gewoon niet dat je bijvoorbeeld in een relatie zit en eigenlijk je ruzies via facebook uit gaat vechten) of juist degene die dus middenin een ruzie zat op facebook en hoe die het ervaren hebben.
Bij is het namelijk nog steeds dit ik snap het niet .......en misschien kunnen mensen die zelf in die situatie zitten het me eens uitleggen
Aandacht.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Wat doet je besluiten bijvoorbeeld juist heel publiekelijk je relatie op facebook te zetten en alles wat er omheen zit ..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |