abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137385409
Interesting :Y. Even volgen :Y.
జ్ఞ‌ా
pi_137386027
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:03 schreef µ het volgende:
Interesting :Y. Even volgen :Y.
Leuk! We hebben de deadline nu op twee weken gezet.
pi_137413469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef milpek het volgende:

[..]

Waar is jullie broncode te vinden?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_137418732
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waar is jullie broncode te vinden?
We hebben nog niks openbaar, maar zodra dat wel het geval is laat ik het weten via pm. Ik wil niet spammen.
pi_137419220
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:14 schreef milpek het volgende:

[..]

We hebben nog niks openbaar, maar zodra dat wel het geval is laat ik het weten via pm. Ik wil niet spammen.
Hoezo je kunt toch gewoon je GitHub Repo publiek zetten?
pi_137432411
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:09 schreef milpek het volgende:

[..]

Wat er nu ook voor bitcoin is. Ik snap het idee dat iemand dan iets fysieks in handen heeft, wat het voor veel mensen toegankelijker maakt. Zoiets zou je bij de AH in het rek willen hebben. Heel goed punt.
En hoe ga je voorkomen dat ik de munt koop, de cryptorand online invoer en dus een digitale versie krijg, en de munt vervolgens doorverkoop aan een onnozelaar die vervolgens ook probeert de code in te voeren?
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_137435205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef destrovel het volgende:

[..]

En hoe ga je voorkomen dat ik de munt koop, de cryptorand online invoer en dus een digitale versie krijg, en de munt vervolgens doorverkoop aan een onnozelaar die vervolgens ook probeert de code in te voeren?
Dat kan nu ook met bijv een iTunes giftcard. Ik ben bang dat je dat soort criminele activiteiten niet kunt voorkomen.
pi_137438081
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 23:32 schreef milpek het volgende:

[..]

Dat kan nu ook met bijv een iTunes giftcard. Ik ben bang dat je dat soort criminele activiteiten niet kunt voorkomen.
Alleen wordt een iTunes kaart niet als een valuta/ruilmiddel gepresenteerd. Jij zegt juist dat het zo uniek is dat je coin ook fysiek is en dus ook verhandeld kan worden door mensen zonder coin. Dan moet je wel de integriteit van je coin waarborgen.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_137439099
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 07:31 schreef destrovel het volgende:

[..]

Alleen wordt een iTunes kaart niet als een valuta/ruilmiddel gepresenteerd. Jij zegt juist dat het zo uniek is dat je coin ook fysiek is en dus ook verhandeld kan worden door mensen zonder coin. Dan moet je wel de integriteit van je coin waarborgen.
Dan is er een misverstand, want mijn coin is niet fysiek. Dat was een suggestie van iemand hier. En ik vond het een interessante suggestie.
pi_137444382
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef milpek het volgende:

[..]

En hoe lang hebben jullie hier aan ontwikkeld?
pi_137595452
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef milpek het volgende:

[..]

Het simpele antwoord de mensen erachter en onze doelgroep. De pers staat voornamelijk negatief tov cryptocurrency, bij ons zal dat anders zijn.
:Z :Z :Z
pi_137595562
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:58 schreef kovenant het volgende:
stom idee;
een combinatie van crypto en real currency.
oftewel de moglijkheid om je crypto te laten omzetten in een echte currency, de munt laten drukken/ maken tegen betaling dan word de munt dus gekocht met crypto enzo overdraagbaar van persoon naar persoon.
uiteraard wel een online verificatie systeem hebben.
Oh je bedoelt bitcoin exchanges? :P
pi_137625098
Goed, ik ga maar even opschonen. Posts over de bruikbaarheid van cryptocurrencies voor online betalingen in een eigen topic aub.

-edit- weer open.
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')