Waar is jullie broncode te vinden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef milpek het volgende:
[..]
Leuk! We hebben de deadline nu op twee weken gezet.
We hebben nog niks openbaar, maar zodra dat wel het geval is laat ik het weten via pm. Ik wil niet spammen.quote:
Hoezo je kunt toch gewoon je GitHub Repo publiek zetten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:14 schreef milpek het volgende:
[..]
We hebben nog niks openbaar, maar zodra dat wel het geval is laat ik het weten via pm. Ik wil niet spammen.
En hoe ga je voorkomen dat ik de munt koop, de cryptorand online invoer en dus een digitale versie krijg, en de munt vervolgens doorverkoop aan een onnozelaar die vervolgens ook probeert de code in te voeren?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:09 schreef milpek het volgende:
[..]
Wat er nu ook voor bitcoin is. Ik snap het idee dat iemand dan iets fysieks in handen heeft, wat het voor veel mensen toegankelijker maakt. Zoiets zou je bij de AH in het rek willen hebben. Heel goed punt.
Dat kan nu ook met bijv een iTunes giftcard. Ik ben bang dat je dat soort criminele activiteiten niet kunt voorkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef destrovel het volgende:
[..]
En hoe ga je voorkomen dat ik de munt koop, de cryptorand online invoer en dus een digitale versie krijg, en de munt vervolgens doorverkoop aan een onnozelaar die vervolgens ook probeert de code in te voeren?
Alleen wordt een iTunes kaart niet als een valuta/ruilmiddel gepresenteerd. Jij zegt juist dat het zo uniek is dat je coin ook fysiek is en dus ook verhandeld kan worden door mensen zonder coin. Dan moet je wel de integriteit van je coin waarborgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:32 schreef milpek het volgende:
[..]
Dat kan nu ook met bijv een iTunes giftcard. Ik ben bang dat je dat soort criminele activiteiten niet kunt voorkomen.
Dan is er een misverstand, want mijn coin is niet fysiek. Dat was een suggestie van iemand hier. En ik vond het een interessante suggestie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:31 schreef destrovel het volgende:
[..]
Alleen wordt een iTunes kaart niet als een valuta/ruilmiddel gepresenteerd. Jij zegt juist dat het zo uniek is dat je coin ook fysiek is en dus ook verhandeld kan worden door mensen zonder coin. Dan moet je wel de integriteit van je coin waarborgen.
En hoe lang hebben jullie hier aan ontwikkeld?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef milpek het volgende:
[..]
Leuk! We hebben de deadline nu op twee weken gezet.
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef milpek het volgende:
[..]
Het simpele antwoord de mensen erachter en onze doelgroep. De pers staat voornamelijk negatief tov cryptocurrency, bij ons zal dat anders zijn.
Oh je bedoelt bitcoin exchanges?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:58 schreef kovenant het volgende:
stom idee;
een combinatie van crypto en real currency.
oftewel de moglijkheid om je crypto te laten omzetten in een echte currency, de munt laten drukken/ maken tegen betaling dan word de munt dus gekocht met crypto enzo overdraagbaar van persoon naar persoon.
uiteraard wel een online verificatie systeem hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |