Enkeltje Rio kost maar zo'n 600-700 euro. Is vele malen sneller dan zo'n boot.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef Nastico het volgende:
[..]
Absoluut volgen! En, mits je je op tijd aanmeldt, kun je nog mee op onze loveboat.
Kijk even naar z'n PI. Lijkt me een duidelijke trollpost.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit valt niet in de categorie "ieder brandhaartje". Deze shit is serious.
"brandhaardje"quote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die bij ieder brandhaartje meteen over een mogelijke WOIII beginnen te speculeren
Boot is wel leukerquote:Op maandag 3 maart 2014 18:20 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Enkeltje Rio kost maar zo'n 600-700 euro. Is vele malen sneller dan zo'n boot.
Ook Sinterklaas komt in deze tijden van internationale luchtvaart nog altijd met de boot.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:20 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Enkeltje Rio kost maar zo'n 600-700 euro. Is vele malen sneller dan zo'n boot.
Inderdaad wel gezellig, zo'n bootquote:Op maandag 3 maart 2014 18:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Boot is wel leukerEn vliegtuig leiden ze makkelijk om
Maar dit is geen loveboat.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:22 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Inderdaad wel gezellig, zo'n boot
[ afbeelding ]
Omdat hij anders ook nog vliegtickets voor zijn slaven hulpjes zwartepieten moet kopen. Boot lijkt me in zijn geval voordeliger.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:22 schreef Nastico het volgende:
[..]
Ook Sinterklaas komt in deze tijden van internationale luchtvaart nog altijd met de boot.
Doe niet zo paniekerig manquote:
Ja dit dus. Maar ik geloof dat het al te laat is en dat mijn collega me al uit mijn jeugdwanen neer heeft laten crashen..quote:Op maandag 3 maart 2014 18:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Lijkt me te preferen boven weken of maanden tobben en onzekerheid. Gewoon terwijl je naar je werk rijdt, he, wat is dat, een lichtflits en boem, over.
Zeiden ze ook na de moord op Franz Ferdinand.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Doe niet zo paniekerig man
Rusland komt alleen maar een even schiereilandje claimen, daarvoor gaat echt niet de hele wereld voor in oorlog met elkaar.
Hitler claimde ook alleen maar even Oostenrijkquote:Op maandag 3 maart 2014 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Doe niet zo paniekerig man
Rusland komt alleen maar een even schiereilandje claimen, daarvoor gaat echt niet de hele wereld voor in oorlog met elkaar.
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hitler claimde ook alleen maar even Oostenrijk
Ik hoop niet dat als ik morgen wakker wordt dat de pleuris is uitgebroken ( met dat ultimatum enz.).quote:Op maandag 3 maart 2014 18:13 schreef Fripsel het volgende:
Ik weet niet of ik dit nu allemaal wil volgen of liever in mijn naïeve wereldje blijf zitten..
Ja dan laat ik me nog liever platbombarderen door de russenquote:
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja dan laat ik me nog liever platbombarderen door de russen
Wil niet vrouwonvriendelijk doen, maar dit bevalt me wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, dank.
[..]
Dan neem ik liever plaats op de boot van Tangle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |