Mooi feitje, wist ik nietquote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef Nastico het volgende:
Azerbeidzjaans gas en olie is ons alternatief voor Rusland, alleen loopt de verbinding uit Azerbeidzjan wel via Oekraine naar ons...
Die hele gashandel zal wel loslopen. Alhoewel wij afhankelijk zijn voor het verwarmen van het land met gas zijn de Russen afhankelijk van ons voor de doorvoer en de afname.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef Nastico het volgende:
Azerbeidzjaans gas en olie is ons alternatief voor Rusland, alleen loopt de verbinding uit Azerbeidzjan wel via Oekraine naar ons...
Ik denk dat Rusland z'n gas eventueel wel ergens anders kan slijten. EU heeft een groter probleem zonder gas denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 17:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die hele gashandel zal wel loslopen. Alhoewel wij afhankelijk zijn voor het verwarmen van het land met gas zijn de Russen afhankelijk van ons voor de doorvoer en de afname.
Het is gewoon een patstelling waarin Europa moet toekijken.
Waar dan? De hele infrastructuur is aangelegd gericht op Europa.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik denk dat Rusland z'n gas eventueel wel ergens anders kan slijten. EU heeft een groter probleem zonder gas denk ik
China bijvoorbeeld. Hun bondgenoot in barre tijden. En anders draaien ze het wel even dicht. Alsof ze al geen boost in de economie krijgen als ze echt gaan aanvallenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar dan? De hele infrastructuur is aangelegd gericht op Europa.
Lijkt me dat deze leiding ook via Rusland loopt (of in ieder geval via Georgië). Is haast niet anders te doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef Nastico het volgende:
Ik denk niet dat Rusland even een gasleiding om Kazachstan heen legt. Sowieso zit Rusland helemaal niet te wachten op de verbreking in de handelsbetrekking met Europa.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
China bijvoorbeeld. Hun bondgenoot in barre tijden. En anders draaien ze het wel even dicht. Alsof ze al geen boost in de economie krijgen als ze echt gaan aanvallen
Hoezo zouden ze om Kazachstan heen moeten? Die horen niet bij de EU en in het uiterste geval gaan ze via de Oost-Zuidelijke kant direct naar Beijingquote:Op maandag 3 maart 2014 18:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rusland even een gasleiding om Kazachstan heen legt. Sowieso zit Rusland helemaal niet te wachten op de verbreking in de handelsbetrekking met Europa.
Die gas en olie zit in de Krim heh, niet bij Vladivostok.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:07 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze om Kazachstan heen moeten? Die horen niet bij de EU en in het uiterste geval gaan ze via de Oost-Zuidelijke kant direct naar Beijing
Rusland beschikt over meer gasvelden. Niet al het gas wordt gewonnen bij de Krim.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die gas en olie zit in de Krim heh, niet bij Vladivostok.
Nee maar het gas wat in de Krim gewonnen wordt, wordt wel voor het overgrote deel naar Europa gesluisd.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:09 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Rusland beschikt over meer gasvelden. Niet al het gas wordt gewonnen bij de Krim.
http://siberiantimes.com/(...)-asian-export-drive/quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die gas en olie zit in de Krim heh, niet bij Vladivostok.
Alsnog is dat niet heel dicht bij de Krim. Maar goed, de mogelijkheden zullen er zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
http://siberiantimes.com/(...)-asian-export-drive/
Ze hebben zelfs al gewoon de infrastructuur naar China
Volgen, door in je naïeve wereldje te blijven zitten kom je je verantwoordelijkheden t.o.v. de rest van de wereld niet na.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:13 schreef Fripsel het volgende:
Ik weet niet of ik dit nu allemaal wil volgen of liever in mijn naïeve wereldje blijf zitten..
Volgen. Ik blijf liever op de hoogte van de realiteit, dan dat ik wat anders doe en straks plotseling een atoombom op m'n bakkes krijg.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:13 schreef Fripsel het volgende:
Ik weet niet of ik dit nu allemaal wil volgen of liever in mijn naïeve wereldje blijf zitten..
Absoluut volgen! En, mits je je op tijd aanmeldt, kun je nog mee op onze loveboat.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:13 schreef Fripsel het volgende:
Lijkt me te preferen boven weken of maanden tobben en onzekerheid. Gewoon terwijl je naar je werk rijdt, he, wat is dat, een lichtflits en boem, over.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Volgen. Ik blijf liever op de hoogte van de realiteit, dan dat ik wat anders doe en straks plotseling een atoombom op m'n bakkes krijg.
Dit valt niet in de categorie "ieder brandhaartje". Deze shit is serious.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mensen die bij ieder brandhaartje meteen over een mogelijke WOIII beginnen te speculeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |