abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2014 @ 17:44:08 #226
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137351971
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:42 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Gelukkig beschermt Rusland haar inwoners overzees tegen de schadelijke invloeden van het imperialistische fascisten Westen!
iig beschermd het het krim tegen de west oekraïnse nazi's.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:44:49 #227
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137351996
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
l dat er niet heel fris geregeerd gaat woorden door de EU en de VS als Rusland daar inderdaad militair gaat reageren. Ik vind het zelf verbazingwekkend dat er nu nog niet concreet gereageerd is.
Beetje een schaakmat spel waar Rusland blijkbaar niet bang is om de pionnen naar voren te schuiven. En ik denk niet dat Europa een passende zet gaat vinden helaas. Vooral niet met de VS die ons achter de vodden aan zit.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137352008
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel gelijk in, maar met carnaval zal het wel pauper druk zijn. Mensen zitten hier gewoon zo hard te zuipen dat ze niet eens meer weten wat gaande is. Die gaan dood zonder weet te hebben van wat dan ook als we genuked worden.

Maja als ik een dure fles wijn had staan zou ik hem nu opmaken.
Die mensen gaan juist het mooiste de pijp uit man! Die avond nog ergens gepijpt in een steegje en zo zat zijn dat je denkt dat ze zon opkomt als DE BOM valt *O*
pi_137352028
Ik ben al grootverpakkingen aan het inslaan bij de Lidl en Aldi, jongens! Voor op onze loveboat zometeen. Met veel seks en tienerzwangerschappen.
pi_137352030
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik denk toch wel dat er niet heel fris geregeerd gaat woorden door de EU en de VS als Rusland daar inderdaad militair gaat reageren. Ik vind het zelf verbazingwekkend dat er nu nog niet concreet gereageerd is.
Ja, maar dat zal niet direct zijn... Ze zullen beginnen met de grenzen vanaf Oekraine te bewaken lijkt me...
  maandag 3 maart 2014 @ 17:45:49 #231
419250 Spongeboss
pi_137352035
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Die mensen gaan juist het mooiste de pijp uit man! Die avond nog ergens gepijpt in een steegje en zo zat zijn dat je denkt dat ze zon opkomt als DE BOM valt *O*
Dat is wel waar, maar ik denk niet dat Nederland belangrijk genoeg is om meteen te nuken. Wij zullen blijven leven in de radioactieve ellende om ons heen.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:46:02 #232
419250 Spongeboss
pi_137352042
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Nastico het volgende:
Ik ben al grootverpakkingen aan het inslaan bij de Lidl en Aldi, jongens! Voor op onze loveboat zometeen. Met veel seks en tienerzwangerschappen.
Deze man weet!
pi_137352046
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Beetje een schaakmat spel waar Rusland blijkbaar niet bang is om de pionnen naar voren te schuiven. En ik denk niet dat Europa een passende zet gaat vinden helaas. Vooral niet met de VS die ons achter de vodden aan zit.
EU en VS zijn wel krampachtig opzoek naar een reden dat ze er in ieder geval iets over mogen vinden. Realiteit is gewoon dat die uithoek van de wereld op geen enkele manier met ons verbonden is.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  maandag 3 maart 2014 @ 17:46:38 #234
419250 Spongeboss
pi_137352063
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef voederbietel het volgende:
EU en VS zijn wel krampachtig opzoek naar een reden dat ze er in ieder geval iets over mogen vinden. Realiteit is gewoon dat die uithoek van de wereld op geen enkele manier met
Was er niet een regeling dat ze hun nukes hebben opgegeven in ruil voor europa's bescherming?
pi_137352073
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ja, maar dat zal niet direct zijn... Ze zullen beginnen met de grenzen vanaf Oekraine te bewaken lijkt me...
Denk je dat Polen het op prijs stelt als de NATO een beetje stoer gaat doen op hun grondgebied? Daar zit ook nog genoeg oud zeer om dat niet te kunnen toestaan.
pi_137352094
quote:

[..]

EU en VS zijn wel krampachtig opzoek naar een reden dat ze er in ieder geval iets over mogen vinden. Realiteit is gewoon dat die uithoek van de wereld op geen enkele manier met ons verbonden is.
Begint al met gas en olie. Vervolgens ligt Oekraine aan de Oost-Europese grens
pi_137352102
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Spongeboss het volgende:
Was er niet een regeling dat ze hun nukes hebben opgegeven in ruil voor europa's bescherming?
Niet dat ik weet, maar Oekraïne wordt niet onvoorwaardelijk gesteund bij mij weten.
pi_137352111
quote:

[..]

Denk je dat Polen het op prijs stelt als de NATO een beetje stoer gaat doen op hun grondgebied? Daar zit ook nog genoeg oud zeer om dat niet te kunnen toestaan.
Ik denk dat de Polen iets meer oud zeer hebben met de Russen _O-
pi_137352127
quote:

[..]

Volgens mij was het nukes pact juist met Rusland...
pi_137352135
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ik denk dat de Polen iets meer oud zeer hebben met de Russen _O-
Jawel, maar dat betekend niet dat ze dus graag een NATO troepenmacht aan hun grens hebben staan om te grommen naar de Russen.
pi_137352149
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Jawel, maar dat betekend niet dat ze dus graag een NATO troepenmacht aan hun grens hebben staan om te grommen naar de Russen.
Wat is het alternatief? Maar hopen dat Rusland het bij Oekraine houdt?
pi_137352164
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Begint al met gas en olie. Vervolgens ligt Oekraine aan de Oost-Europese grens
Los van het gas en olie, wat we van Rusland afnemen, niet van Oekraïne, hebben we, op een paar kledingtransporten in de jaren 70, totaal geen culturele of historische verbinding met die uithoek.
pi_137352206
quote:

[..]

quote:
Een aantal voormalige Sovet-republieken (Kazachstan, Oekraïne en Wit-Rusland) hadden nog kernwapens op hun grondgebied staan na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie. Deze zijn allemaal binnen enkele jaren overgedragen aan Rusland.
http://vredessite.nl/kernwapens/factsheet.html
  maandag 3 maart 2014 @ 17:51:09 #244
419250 Spongeboss
pi_137352208
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ja dan moet je Oekraïne laten barsten maar wat is het volgende dat Rusland gaat doen? Belarus overnemen en een blitzkrieg totdat ze de helft van Duitsland weer hebben?
pi_137352215
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ze hebben ons mooi in de tang. Rusland gaat de Krim overnemen, dat staat voor mij vast. Ze worden gesteund door China dus een politieke overmacht hebben EU en de VS sowieso al niet meer.
pi_137352253
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Los van het gas en olie, wat we van Rusland afnemen, niet van Oekraïne, hebben we, op een paar kledingtransporten in de jaren 70, totaal geen culturele of historische verbinding met die uithoek.
Nee, gas loopt wel via Oekraine. Volgens mij zijn er ook olievelden in de Krim. En nee, geen binding maar toch potentieel een hoop gekloot. En ik geef de EU geen ongelijk. Het is een gevaarlijke situatie
pi_137352288
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:51 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja dan moet je Oekraïne laten barsten maar wat is het volgende dat Rusland gaat doen? Belarus overnemen en een blitzkrieg totdat ze de helft van Duitsland weer hebben?
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:51 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ze hebben ons mooi in de tang. Rusland gaat de Krim overnemen, dat staat voor mij vast. Ze worden gesteund door China dus een politieke overmacht hebben EU en de VS sowieso al niet meer.
Daarom dus gewoon een NATO macht naar de Oost-Europese grenzen.

En inderdaad de Krim gaat in Russche handen komen. Het is te hopen zonder geweld. Al acht ik die kans zeer klein. Deel 2 komt hoe de rest van de wereld hier op reageert...
pi_137352289
En daarnaast is wat Rusland doet volledig legitiem sinds die wetswijziging. Ze mogen een land of regio annexeren mits het staatshoofd van dit land of deze regio hier om vraagt. En wie is volgens de Russen het wettelijke staatshoofd van Oekraïne?

pi_137352344
Azerbeidzjaans gas en olie is ons alternatief voor Rusland, alleen loopt de verbinding uit Azerbeidzjan wel via Oekraine naar ons...
pi_137352378
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
En daarnaast is wat Rusland doet volledig legitiem sinds die wetswijziging. Ze mogen een land of regio annexeren mits het staatshoofd van dit land of deze regio hier om vraagt. En wie is volgens de Russen het wettelijke staatshoofd van Oekraïne?

[ afbeelding ]
Seems legit *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')