iig beschermd het het krim tegen de west oekraïnse nazi's.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig beschermt Rusland haar inwoners overzees tegen de schadelijke invloeden van het imperialistische fascisten Westen!
Beetje een schaakmat spel waar Rusland blijkbaar niet bang is om de pionnen naar voren te schuiven. En ik denk niet dat Europa een passende zet gaat vinden helaas. Vooral niet met de VS die ons achter de vodden aan zit.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
l dat er niet heel fris geregeerd gaat woorden door de EU en de VS als Rusland daar inderdaad militair gaat reageren. Ik vind het zelf verbazingwekkend dat er nu nog niet concreet gereageerd is.
Die mensen gaan juist het mooiste de pijp uit man! Die avond nog ergens gepijpt in een steegje en zo zat zijn dat je denkt dat ze zon opkomt als DE BOM valtquote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, maar met carnaval zal het wel pauper druk zijn. Mensen zitten hier gewoon zo hard te zuipen dat ze niet eens meer weten wat gaande is. Die gaan dood zonder weet te hebben van wat dan ook als we genuked worden.
Maja als ik een dure fles wijn had staan zou ik hem nu opmaken.
Ja, maar dat zal niet direct zijn... Ze zullen beginnen met de grenzen vanaf Oekraine te bewaken lijkt me...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat er niet heel fris geregeerd gaat woorden door de EU en de VS als Rusland daar inderdaad militair gaat reageren. Ik vind het zelf verbazingwekkend dat er nu nog niet concreet gereageerd is.
Dat is wel waar, maar ik denk niet dat Nederland belangrijk genoeg is om meteen te nuken. Wij zullen blijven leven in de radioactieve ellende om ons heen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Die mensen gaan juist het mooiste de pijp uit man! Die avond nog ergens gepijpt in een steegje en zo zat zijn dat je denkt dat ze zon opkomt als DE BOM valt
Deze man weet!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Nastico het volgende:
Ik ben al grootverpakkingen aan het inslaan bij de Lidl en Aldi, jongens! Voor op onze loveboat zometeen. Met veel seks en tienerzwangerschappen.
EU en VS zijn wel krampachtig opzoek naar een reden dat ze er in ieder geval iets over mogen vinden. Realiteit is gewoon dat die uithoek van de wereld op geen enkele manier met ons verbonden is.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Beetje een schaakmat spel waar Rusland blijkbaar niet bang is om de pionnen naar voren te schuiven. En ik denk niet dat Europa een passende zet gaat vinden helaas. Vooral niet met de VS die ons achter de vodden aan zit.
Was er niet een regeling dat ze hun nukes hebben opgegeven in ruil voor europa's bescherming?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef voederbietel het volgende:
EU en VS zijn wel krampachtig opzoek naar een reden dat ze er in ieder geval iets over mogen vinden. Realiteit is gewoon dat die uithoek van de wereld op geen enkele manier met
Denk je dat Polen het op prijs stelt als de NATO een beetje stoer gaat doen op hun grondgebied? Daar zit ook nog genoeg oud zeer om dat niet te kunnen toestaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal niet direct zijn... Ze zullen beginnen met de grenzen vanaf Oekraine te bewaken lijkt me...
Begint al met gas en olie. Vervolgens ligt Oekraine aan de Oost-Europese grensquote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
EU en VS zijn wel krampachtig opzoek naar een reden dat ze er in ieder geval iets over mogen vinden. Realiteit is gewoon dat die uithoek van de wereld op geen enkele manier met ons verbonden is.
Niet dat ik weet, maar Oekraïne wordt niet onvoorwaardelijk gesteund bij mij weten.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Spongeboss het volgende:
Was er niet een regeling dat ze hun nukes hebben opgegeven in ruil voor europa's bescherming?
Ik denk dat de Polen iets meer oud zeer hebben met de Russenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat Polen het op prijs stelt als de NATO een beetje stoer gaat doen op hun grondgebied? Daar zit ook nog genoeg oud zeer om dat niet te kunnen toestaan.
Volgens mij was het nukes pact juist met Rusland...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Was er niet een regeling dat ze hun nukes hebben opgegeven in ruil voor europa's bescherming?
Jawel, maar dat betekend niet dat ze dus graag een NATO troepenmacht aan hun grens hebben staan om te grommen naar de Russen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik denk dat de Polen iets meer oud zeer hebben met de Russen
Wat is het alternatief? Maar hopen dat Rusland het bij Oekraine houdt?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat betekend niet dat ze dus graag een NATO troepenmacht aan hun grens hebben staan om te grommen naar de Russen.
Los van het gas en olie, wat we van Rusland afnemen, niet van Oekraïne, hebben we, op een paar kledingtransporten in de jaren 70, totaal geen culturele of historische verbinding met die uithoek.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Begint al met gas en olie. Vervolgens ligt Oekraine aan de Oost-Europese grens
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://vredessite.nl/kernwapens/factsheet.htmlquote:Een aantal voormalige Sovet-republieken (Kazachstan, Oekraïne en Wit-Rusland) hadden nog kernwapens op hun grondgebied staan na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie. Deze zijn allemaal binnen enkele jaren overgedragen aan Rusland.
Ja dan moet je Oekraïne laten barsten maar wat is het volgende dat Rusland gaat doen? Belarus overnemen en een blitzkrieg totdat ze de helft van Duitsland weer hebben?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Maar hopen dat Rusland het bij Oekraine houdt?
Ze hebben ons mooi in de tang. Rusland gaat de Krim overnemen, dat staat voor mij vast. Ze worden gesteund door China dus een politieke overmacht hebben EU en de VS sowieso al niet meer.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Maar hopen dat Rusland het bij Oekraine houdt?
Nee, gas loopt wel via Oekraine. Volgens mij zijn er ook olievelden in de Krim. En nee, geen binding maar toch potentieel een hoop gekloot. En ik geef de EU geen ongelijk. Het is een gevaarlijke situatiequote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Los van het gas en olie, wat we van Rusland afnemen, niet van Oekraïne, hebben we, op een paar kledingtransporten in de jaren 70, totaal geen culturele of historische verbinding met die uithoek.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dan moet je Oekraïne laten barsten maar wat is het volgende dat Rusland gaat doen? Belarus overnemen en een blitzkrieg totdat ze de helft van Duitsland weer hebben?
Daarom dus gewoon een NATO macht naar de Oost-Europese grenzen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hebben ons mooi in de tang. Rusland gaat de Krim overnemen, dat staat voor mij vast. Ze worden gesteund door China dus een politieke overmacht hebben EU en de VS sowieso al niet meer.
Seems legitquote:Op maandag 3 maart 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
En daarnaast is wat Rusland doet volledig legitiem sinds die wetswijziging. Ze mogen een land of regio annexeren mits het staatshoofd van dit land of deze regio hier om vraagt. En wie is volgens de Russen het wettelijke staatshoofd van Oekraïne?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |