Hadden ze vorige week al moeten doen natuurlijk, maar beter laat dan nooit.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:11 schreef Max23 het volgende:
Pellè uit wedstrijdselectie en aanvoerder af: http://www.feyenoord.nl/n(...)tie-en-aanvoerder-af
We kunnen dus wel concluderen dat er veel meer aan de hand is dan die uitspattingen van hem.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:11 schreef Max23 het volgende:
Pellè uit wedstrijdselectie en aanvoerder af: http://www.feyenoord.nl/n(...)tie-en-aanvoerder-af
Voorkomt er een hoop speculaties en gezeur mee. Nu hoeven ze zich tenminste niet druk te maken om wat de KNVB besluit en weten ze waar het team aan toe is voor aankomend weekend.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorige week al moeten doen, voor de klassieker. Het is nu al niet meer geloofwaardig.
Plek 5-8 is play-off, dus duimen daarvoor heeft weinig zin. Minimaal plek 4 is het doel, en dat gaat nog verdomde lastig worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit worden pijnlijk slechte wedstrijden die er nog aan zitten te komen.Ik ga duimen voor het behalen van plek 5.
Dat is niet niets. Wel terecht dat Feyenoord hem intern schorst. Vorige week kon je het nog begrijpen, maar dat je een week later weer als een dorpsidioot op het veld loopt..quote:Op maandag 3 maart 2014 12:11 schreef Max23 het volgende:
Dit soort beelden maken de overwinning alleen maar mooier. Zeker als je nagaat dat het aan het einde van de wedstrijd muisstil was.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:10 schreef Sfeerfan1 het volgende:
Ik vind Fred Rutten bepaald niet bij Feyenoord passen. Ps. Hierbij nog een filmpje van gisteren.
Heb het idee dat hij zich ook in het team onhoudbaar heeft gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voorkomt er een hoop speculaties en gezeur mee. Nu hoeven ze zich tenminste niet druk te maken om wat de KNVB besluit en weten ze waar het team aan toe is voor aankomend weekend.
Toch een prestatie hoe snel Pelle zichzelf onmogelijk maakt enkel door niet tegen zijn verlies te kunnen.
Als het minder gaat is hij dan ook gewoon irritant. Kan me best voorstellen dat die spelers zich daaraan irriteren.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij zich ook in het team onhoudbaar heeft gemaakt.
Ik irriteer me ook dood aan de spelers, snap die Pellè wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het minder gaat is hij dan ook gewoon irritant. Kan me best voorstellen dat die spelers zich daaraan irriteren.
Ik ook.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook dood aan de spelers, snap die Pellè wel.
Dat klopt, ja. Maar zeker als aanvoerder moet je je spelers niet in gebaren gaan afvallen. Pelle moet zich gewoon concentreren op zijn taken en minder bezig zijn met zijn teamgenoten. Dat gaat ten koste van hemzelf en dat is zonde voor zo'n geniale voetballer.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Het gaat denk ik niet alleen om de afgelopen twee wedstrijden. Hier speelt zoveel meer.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook.
Snap Feyenoord eigenlijk totaal niet, en daar irriteer ik mij weer aan.
Belachelijk gedrag van Feyenoord in deze. Kunnen we de leiding ook wel schorsen. Maar ja, dat gaat niet.
Waarom zou dat niet genoemd mogen worden. Dat is ook een onderdeel van het vak, en niet onbelangrijk ook.quote:
Laat ze dat dan maar op tafel gooien als het zo erg is allemaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gaat denk ik niet alleen om de afgelopen twee wedstrijden. Hier speelt zoveel meer.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat ze dat dan maar op tafel gooien als het zo erg is allemaal.
Mee eens. Al snap ik echt wel dat je van bijvoorbeeld Schaken af en toe echt moedeloos kan worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat klopt, ja. Maar zeker als aanvoerder moet je je spelers niet in gebaren gaan afvallen. Pelle moet zich gewoon concentreren op zijn taken en minder bezig zijn met zijn teamgenoten. Dat gaat ten koste van hemzelf en dat is zonde voor zo'n geniale voetballer.
Zelf is hij natuurlijk ook niet feilloos, geweldig doelpunt gisteren maar tegen NAC meen ik miste hij er een paar makkelijkere kansenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |