ik zie geen probleem, je moet er toch uit.. Een dubbele wekker wat wil je nog meer...quote:Op maandag 3 maart 2014 10:51 schreef DikkeGerrie het volgende:
Hoe kom ik van dit ongewenst gedrag af? Negeren heeft geen zin, want ik moet er toch uit want anders zet ik mijn wekker niet..
Dan zit er niets anders op dan maar gewoon opstaan, welkom in de wereld van de kattenbezitter.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef DikkeGerrie het volgende:
Aangezien vriendinlief wil blijven liggen omdat ze later op moet staan is het voor haar nogal vervelend.
gewoon negeren, en dan is na 3x proberen de lol er af...quote:Op maandag 3 maart 2014 10:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan maar gewoon opstaan, welkom in de wereld van de kattenbezitter.
Behalve bij de katten die ervan uitgaan dat zij gaan winnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gewoon negeren, en dan is na 3x proberen de lol er af...
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Behalve bij de katten die ervan uitgaan dat zij gaan winnen.
lolquote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Behalve bij de katten die ervan uitgaan dat zij gaan winnen.
Of je moet net die kat hebben die denkt "Ha, heerlijk een douche in de ochtendquote:Op maandag 3 maart 2014 11:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
lol
zal best per beestje verschillen idd.
plantenspuit achter de deur houden, en bij mauwen deur open en spuiten
doet i 2x en dan nooit meer...
Dan ga jij eruit en geef je de kat eten.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef DikkeGerrie het volgende:
Aangezien vriendinlief wil blijven liggen omdat ze later op moet staan is het voor haar nogal vervelend.
hahaquote:Op maandag 3 maart 2014 11:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je moet net die kat hebben die denkt "Ha, heerlijk een douche in de ochtend", ook die heb je.
niet te pas en te onpas uiteraard.quote:
Goed filmpjequote:Op maandag 3 maart 2014 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens Jackson Galaxy helpt straffen met de plantenspuit niet echt.
You may be surprised to learn that there isn't really a way to discipline your cat, and that spray bottle you're using isn't doing anything but harming your relationship with your cat.
aangezien het account door de shredder is zal hij daar nu alle tijd voor hebbenquote:
Of ze vinden het juist lekker. Ik heb een kat gehad die van kitten af aan dol was op water en het gespuit met de plantenspuit juist heerlijk vond.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
lol
zal best per beestje verschillen idd.
plantenspuit achter de deur houden, en bij mauwen deur open en spuiten
doet i 2x en dan nooit meer...
Ditquote:Op maandag 3 maart 2014 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Nou, als je dit al een probleem vindt, dan wordt dat nog wat met die kat van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |