Kan me nog herinneren dat ze Jimmy zwart zat te maken door te zeggen dat ie haar steeds wegduwde in de keuken ( leugen)quote:Op maandag 3 maart 2014 10:10 schreef Dotteke het volgende:
Andrea vindt Jimmy lief, hij heeft een zachtaardig karakter
Martend zondag de 9equote:Op maandag 3 maart 2014 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zaterdag zei ze, volgens mij gaat Martend zondag toch?
Die waait met alle winden mee, vandaag zus, morgen zoquote:Op maandag 3 maart 2014 10:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ze Jimmy zwart zat te maken door te zeggen dat ie haar steeds wegduwde in de keuken ( leugen)
Maar nadat Anton had gezegd dat Jimmy puur was en te vertrouwen draaide ze als een blad aan de boom om
Ze gaat er nu van uit dat Jimmy niet roddelt en dat ze dus veilig is bij hem.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waait met alle winden mee, vandaag zus, morgen zo
Andrea weet niet eens wat er met haar zelf gebeurtquote:Op maandag 3 maart 2014 10:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Andrea weet niet wat er gebeurd is met Gio
jah, achterlijk gelulquote:Op maandag 3 maart 2014 10:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zo dan. Andrea heeft het ook al over dat Indo gedrag, dat heeft zij ook, zegt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |