Ik zit te twijfelen of dit op mijn #1 concerten ooit komtquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hij was goed, maar ook weer niet zó goed vond ik
Volk dat nog nooit van Darkside gehoord had?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:46 schreef Norrage het volgende:
Maar ik denk toch dat Wilco nog wint gezien het schijtpubliek dat in een straal om mij heen stond.
Van dat typische kwekkwek awakenings kak publiek en stonede buitenlandersquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volk dat nog nooit van Darkside gehoord had?
Is die uit? Die had ik mid-2013 ergens genoteerd dat ik die moest onthouden voor als die uitkwam, singletje ervan kwam op tv en sprak me erg aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:59 schreef Sautor het volgende:
Zo, dat album van MØ is toch best een goede plaat
Komt officieel de 10e uit, maar al te vindenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is die uit? Die had ik mid-2013 ergens genoteerd dat ik die moest onthouden voor als die uitkwam, singletje ervan kwam op tv en sprak me erg aan.
Bah gatver, ik ben geen fan van zelfkastijding, maar lijkt me wel lastig met allemaal tienermeisjes en onzekere jongemannen die hun identiteit iets te graag willen tonen in je trein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:03 schreef Norrage het volgende:
Moest je niet bij Drake zijn kerft? Ik zit bij alle drake fans in de treinn
Herkenbaar jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Van dat typische kwekkwek awakenings kak publiek en stonede buitenlanders
Zingen ze nu in de trein ook allemaal jolig: "Just hold on, we're going home, hihaho"?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:03 schreef Norrage het volgende:
Moest je niet bij Drake zijn kerft? Ik zit bij alle drake fans in de treinn
De enige Drake die ik ken is al een tijdje doodquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zingen ze nu in de trein ook allemaal jolig: "Just hold on, we're going home, hihaho"?
Ik had een paar maanden terug nog zo'n vermoeiende situatie. Iemand vroeg wie mijn favoriete muzikant/band was, waarop ik Nick Drake zei, dacht dat mens de hele tijd dat ik 't over Drake had. Wat een onnozel wijf was dat, zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De enige Drake die ik ken is al een tijdje dood
Nooit meer mee praten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden terug nog zo'n vermoeiende situatie. Iemand vroeg wie mijn favoriete muzikant/band was, waarop ik Nick Drake zei, dacht dat mens de hele tijd dat ik 't over Drake had. Wat een onnozel wijf was dat, zeg.
Ik had hetzelfde, maar dan met My Bloody Valentine en Bullet For My Valentinequote:Op donderdag 6 maart 2014 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden terug nog zo'n vermoeiende situatie. Iemand vroeg wie mijn favoriete muzikant/band was, waarop ik Nick Drake zei, dacht dat mens de hele tijd dat ik 't over Drake had. Wat een onnozel wijf was dat, zeg.
Heb een hekel aan Lebron dus die probeer ik veelal te vermijden. Mag die man echt niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Lijkt me duidelijk, ja. Kerft, even iets anders. Gezien je avatar, had je die zieke game van LeBron gezien tegen de Bobcats? 61 punten, bizar. Die driepunters gingen helemaal nergens over.
Ja dit meermaals meegemaakt, zelfs dat mensen de laatstgenoemde nog goed vonden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, maar dan met My Bloody Valentine en Bullet For My Valentine
Haters gaan haten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb een hekel aan Lebron dus die probeer ik veelal te vermijden. Mag die man echt niet.
Dat is bijna nog achterlijker. Wat een ongelooflijke teringzooi is die tweede band.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn geplande antwoord:quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:20 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat is bijna nog achterlijker. Wat een ongelooflijke teringzooi is die tweede band.
Dat was de reden dat ik niet aan MBV was begonnen; die associatiequote:Op donderdag 6 maart 2014 00:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gemiddelde persoon zou dan toch vragen wat in hemelsnaam Shoegaze is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn geplande antwoord:
"Nee, natuurlijk niet! Ik heb het over de beste shoegaze band allertijden, luister maar eens naar Loveless" klonk eigenlijk zo:
"Uhm ja, vind jij ze ook vet?"
Gek is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |