Jeugdsentiment:quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:23 schreef Kerftminister het volgende:
Jezus met dit prachtige weer wil ik opeens heel andere muziek luisteren dan de afgelopen maanden, minder donker spul enzo. Tijd om wat lente en zomerachtige albums te zoeken
Stond net op het punt Smashing Pumpkins op te zetten. Alleen wat veel mensen donkere muziek vinden vind ik niet zo donkerquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ook in veel Hip-Hop en Rock albums heb ik nu geen zin meer die ik de afgelopen maanden veel geluisterd heb. Smashing Pumpkins zet ik nu bijv niet op.
Een suggestie:quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:23 schreef Kerftminister het volgende:
Jezus met dit prachtige weer wil ik opeens heel andere muziek luisteren dan de afgelopen maanden, minder donker spul enzo. Tijd om wat lente en zomerachtige albums te zoeken
Vette cover, ga ik na David Bowie - Low eens proberen.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef DO2 het volgende:
In hetzelfde straatje:
[ afbeelding ]
Deze plaat is zelfs zo goed dat het verplichte kost is voor elke muziekliefhebber.
Staat nu op, begint al lekker zeg.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef DO2 het volgende:
In hetzelfde straatje:
[ afbeelding ]
Deze plaat is zelfs zo goed dat het verplichte kost is voor elke muziekliefhebber.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:30 schreef Vatta het volgende:
Het is godverdomme met geen pen te beschrijven hoe goed dit is.
quote:
Hij was goed, maar ook weer niet zó goed vond ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:30 schreef Norrage het volgende:
DARKSIDE HOLY FUCKING CRAP GODVER DAMN HOLY CRAP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |