Ik heb geen idee. Hij geeft wel serieuze cijfers en zo, maar het komt best ironisch over ja. Ik vind het in ieder geval een bazenblog met een originele invalshoek. Niet zo standaard als dat blog van ons bvquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Norrage, als dit zogenaamd een 'ironische' blog is, vreet ik m'n schoen op.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:05 schreef Maxerazzi het volgende:
Je verwart in deze ironie met onkunde, denk ik.
quote:Plus, ik heb het album nu al een twintigtal keer gehoord en ik voel geen nood voor een 21ste keer
Op de verticale lijn ben ik 't met je eens, op de horizontale lijn moet ik nog even kijken waar ik 'm plaats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plakkende lyrics.quote:Daardoor komen we tot sommige plakkende maar onzinnige lyrics als:
A Question Isn't Answered If An Answer Isn't Questioned.
Past Life Brings The Future When The Future Disappears.
Ik ben het er wel een heel klein beetje mee eensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:08 schreef DO2 het volgende:
'Kortom, Benji is bijna volledig gebouwd op tekst. Als we de lyrics op Benji vervangen door 'na na na' dan blijft er niets meer van de cd over.'
Da's geen ironie. Da's waanzin.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:12 schreef DO2 het volgende:
Ja, nu je het zegt, die teksten hadden prima van jouw hand kunnen zijn, Norrage..
Gezien zijn schrijfsels vermoed ik dat dit een eufemisme is voor een cursus vingerverven in de schuur van nonkel Jean iedere maandagavond.quote:Geschreven door -knip-,
21-jarige gitarist en student Kunstwetenschappen aan de Universiteit van Gent.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:14 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Gezien zijn schrijfsels vermoed ik dat dit een eufemisme is voor een cursus vingerverven in de schuur van nonkel Jean iedere maandagavond.
Zo te lezen ook nog aluhoedje type die denkt dat in muziek geheime informatie van de overheid is verstopt.quote:Ik bied jullie muziek die ik heb geselecteerd uit de immense hoeveelheid aan informatie.
Niet meer dan 3x beluisterd, zeker?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:16 schreef Norrage het volgende:
Belangrijkste puntje vond ik dat zijn Real Estate review helemaal raak is. Ik voel 100% hetzelfde.
quote:De kunst van The Men zit hem voor mij in twee belangrijke elementen. Nummer één is passie. Dit is het eerste album dat de band opneemt in een professionele studio, maar dat gegeven pakt nog steeds de directheid van hun geluid niet weg. Tomorrow's Hits opleggen brengt de vijf mannen naast jou. We ruiken hun zweet, we horen hun intense ademhaling en we smaken het bier die bij deze muziek hoort.
al 7x, eigenlijk. Heerlijke plaat tijdens het werk, hij leidt me helemaal niet af....quote:
Volgens onze Belgische vriend moet je een album toch zeker 20 keer luisteren voordat je hem kan indelen in de schaal 7, minder dan een 7, of heel goed (7 of hoger).quote:
Wacht maar tot we met Pat-Sounds beginnen.quote:
Mind blown.quote:De beleving van muziek is relatief. De sfeer van een nummer, de geladenheid van zang, het is allemaal afhankelijk van omstandigheden. Neem nu Wonderwall van Oasis. Het nummer wordt in een huwelijksgebeuren gebruikt en het refrein "Because maybe you're gonna be the one that saves me" bezit een liefdesboodschap naar de ander. Wonderwall kan evengoed op een begrafenis gespeeld worden: "Back beat, the word is on the street that the fire in your heart is out". Wonderwall verandert helemaal van betekenis en gevoel door omstandigheden: van een vrolijk, diep liefdeslied naar een triest en tragisch afscheid.
Ik denk dat wij niet zo veel extreme dingen zeggen als Blackpool.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wacht maar tot we met Pat-Sounds beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |