Nog steeds heerlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:33 schreef Maxerazzi het volgende:
De ultieme puberband was toch wel dit:
Radiohead (en Muse) niets andersquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze al Smashing Pumpkins kennen dan word je gelijk voor depressieveling uitgemaakt
Ha, Junior Senior blijft ontzettend tof. Net zoals Mr Oizo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
Meh die ken ik wel van dat hitje. Heb overigens eindelijk de video gevonden waar de cover van Squarepusher me aan deed denken.
Albumpje ervan ook eens binnengehaald, misschien wel iets leuks voor de zomer, toch aardig pophitje.
Allebei heel vet, trouwensquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:36 schreef Felagund het volgende:
Ik heb Moondog en Moondog Jr ook door elkaar gehaald. Wilde eigenlijk de tweede gaan luisteren (na een tip van Norrage geloof ik), maar ik kwam toen bij de eerste uit.
Moondog vind ik zelf nog een stuk leuker, dus geen verkeerde fout idd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Allebei heel vet, trouwensDus geen verkeerde fout.
Vind die niet zo, deze wel des te meerquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:37 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ha, Junior Senior blijft ontzettend tof. Net zoals Mr Oizo.
Ik win:quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind die niet zo, deze wel des te meer
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik dat, okee, nu weet ik wel met die trucjes dat ze de beat eruit en er weer in en er weer uit....maar toen kwam MetatronEn die fucking toegift met Will erbij en gewoon keiharde noise, fantastisch. Om dan met A1 (of A2 of A3 welke was het?) af te sluiten
![]()
Niet zo goed als die Pitchfork show mijns inziens, maar hier was ik wel live bij en dat maakte het uiteraard epischer.
Maar het begin was vooral vet, moddervet, ongelooflijk vet. Paper Trails was enkel grote kippenvel, aan een stuk door
En dat publiek...man man man man. Het viel op zich wel mee hoor, het waren gelukkig wel fans en iedereen danste leuk mee...maar wat een gekrijs en gejoel. Had ik destijds ook bij James Blake, ook in de Melkweg toevallig. Trekt gewoon bepaald soort publiek aanIk vond de toegift met Will eigenlijk het dieptepunt. Vond de saxofoon helemaal niks toevoegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bas wegdraaien en dan weer terug was niet hetgene dat ik snel zat was, maar het eindeloze genoodle aan het begin soms, Nico die de beat hard versneld en weer terugdraait.
Hoogtepunt vond ik Freak Go Home. Dat is echt de riff van 2013.
Oké, dan raise ik je nog maar een keer:quote:
Keep it upquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oké, dan raise ik je nog maar een keer:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oké, dan raise ik je nog maar een keer:
U-U-U-ULTRAAAA KILLquote:
Liever eenquote:
Met Will was juist vet, beetje freejazzquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vond de toegift met Will eigenlijk het dieptepunt. Vond de saxofoon helemaal niks toevoegen. Bas wegdraaien en dan weer terug was niet hetgene dat ik snel zat was, maar het eindeloze genoodle aan het begin soms, Nico die de beat hard versneld en weer terugdraait.
Hoogtepunt vond ik Freak Go Home. Dat is echt de riff van 2013.
Past niet in deze battle, maar De Lullo's is natuurlijk altijd goed. Dubbelstift trouwens.quote:
Moest even herladen maar dan heb je wat:quote:
Wat zijn er toch heerlijk veel van dit soort onzinnige tracks gemaakt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moest even herladen maar dan heb je wat:
Dit is gewoon winnenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moest even herladen maar dan heb je wat:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is gewoon winnen
IK houd van al die guilty pleasures die jullie posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |