Is ook niet zo gek, dan ben je gewoon even van streek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn geplande antwoord:
"Nee, natuurlijk niet! Ik heb het over de beste shoegaze band allertijden, luister maar eens naar Loveless" klonk eigenlijk zo:
"Uhm ja, vind jij ze ook vet?"
Gek is dat.
Ik had keihard War ON Drugs opstaan dus ik weet dat nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zingen ze nu in de trein ook allemaal jolig: "Just hold on, we're going home, hihaho"?
Ryan Adamsquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, maar dan met My Bloody Valentine en Bullet For My Valentine
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HOAX, meeste Drake fans zijn blanke onzekere tieners.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had keihard War ON Drugs opstaan dus ik weet dat niet
Ze waren wel allemaal zwartDé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Mathijs van Nieuwkerk.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik luisterde laatst Loveless en kon het voor het eerst echt waarderen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Allebei janksmoelen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:25 schreef Felagund het volgende:
Ik haalde vroeger altijd Keane en Kane door elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest gniffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vraag aan mensen of ze Morrissey kennen en minder dan de helft heeft daar ooit van gehoordquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gemiddelde persoon zou dan toch vragen wat in hemelsnaam Shoegaze is.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:26 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Allebei janksmoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Verdorie, deze is ook al zo herkenbaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:25 schreef Felagund het volgende:
Ik haalde vroeger altijd Keane en Kane door elkaar.Ik maak alle noobvooroodelen wel weer waar
![]()
![]()
Het nieuwe EP'tje van Speedy Ortiz is vrij fijn. Maar wel erg kort, iets langer dan 13 minuten.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Kansloze covers op youtube zijn er in overvloed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
HOAX, meeste Drake fans zijn blanke onzekere tieners.
![]()
Ach mijn zusjes noemen me voortaan een Emo omdat ze vinden dat Queens of the Stone Age zulke muziek is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vraag aan mensen of ze Morrissey kennen en minder dan de helft heeft daar ooit van gehoord
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Ik haalde Agnus en Angel door elkaar. En Mr. Pat van pat-sounds ook
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Darkside. Stukken erg vet, ook stukken waarvan ik dacht 'ja oke we weten het, begin de track nou maar'. Klacht over het publiek herkenbaar, al was ik al blij dat ik weinig 'je bent lang ik moet voor je staan'- en 'ik moet honderd keer bier halen dus ik moet er weer langs'-momenten mee moest maken.
![]()
Inmiddels kan ik ze wel uit elkaar halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verdorie, deze is ook al zo herkenbaarIk maak alle noobvooroodelen wel weer waar
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Als ze al Smashing Pumpkins kennen dan word je gelijk voor depressieveling uitgemaaktquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ach mijn zusjes noemen me voortaan een Emo omdat ze vinden dat Queens of the Stone Age zulke muziek is.![]()
![]()
Keane en Kane ook hier in het verleden hoor.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Op een gegeven moment had ik dat, okee, nu weet ik wel met die trucjes dat ze de beat eruit en er weer in en er weer uit....maar toen kwam Metatronquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:29 schreef BoerBert het volgende:
Darkside. Stukken erg vet, ook stukken waarvan ik dacht 'ja oke we weten het, begin de track nou maar'. Klacht over het publiek herkenbaar, al was ik al blij dat ik weinig 'je bent lang ik moet voor je staan'- en 'ik moet honderd keer bier halen dus ik moet er weer langs'-momenten mee moest maken.
En die fucking toegift met Will erbij en gewoon keiharde noise, fantastisch. Om dan met A1 (of A2 of A3 welke was het?) af te sluiten
![]()
Niet zo goed als die Pitchfork show mijns inziens, maar hier was ik wel live bij en dat maakte het uiteraard epischer.
Maar het begin was vooral vet, moddervet, ongelooflijk vet. Paper Trails was enkel grote kippenvel, aan een stuk door
En dat publiek...man man man man. Het viel op zich wel mee hoor, het waren gelukkig wel fans en iedereen danste leuk mee...maar wat een gekrijs en gejoel. Had ik destijds ook bij James Blake, ook in de Melkweg toevallig. Trekt gewoon bepaald soort publiek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Meh die ken ik wel van dat hitje. Heb overigens eindelijk de video gevonden waar de cover van Squarepusher me aan deed denken.
Albumpje ervan ook eens binnengehaald, misschien wel iets leuks voor de zomer, toch aardig pophitje.
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: