SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig man. Welk merk/type?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:07 schreef Kreator het volgende:
Tukker! Ik heb een e-smokert gekocht bij die winkel. 2 dan. Was een aanbieding.
1 kleintje met 1 stand voor 25 euro. (werkt niet zo super, maar is wel handzaam)
1 grotere met 3 sterkte-standen + 2 cartridges voor 25 euro. werkt als een tiet. Tis wel ff wennen, maar rook volgens mij een stuk minder dan conventioneel.
Het onderste stuk ziet er hetzelfde uit als de mijne. Zal allemaal wel uit dezelfde Chinese fabriek komen.quote:
Ja, alles is verwisselbaar. Dus leek me wel een goede keus.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het onderste stuk ziet er hetzelfde uit als de mijne. Zal allemaal wel uit dezelfde Chinese fabriek komen.
Ik zie dat je de verdampers kan wisselen, geen slechte koop dus...
En als je die verwisselbare shit een beetje schoonhoudt kan je er maanden mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, alles is verwisselbaar. Dus leek me wel een goede keus.
Ik kan het je alleen maar aanraden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga me ook een e-sigaret aanschaffen, wel met dingetjes waar 24mg nicotine in zit, gelijk aan een zwaar sjekkie
Ja, prima. Zaterdag carnaval gevierd, gisteren gewerkt. Jij?quote:
Geeft zo'n hijs ook een fijne beuk op de longen?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen maar aanraden.Ben zelf al >2 maanden van het 'analoog' (
) roken af en mis het voor geen centimeter.
Waarom zou je dat doen? Zitten toch geen gluten inquote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga me ook een e-sigaret aanschaffen, wel met dingetjes waar 24mg nicotine in zit, gelijk aan een zwaar sjekkie
What the actual fuck..quote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Zitten toch geen gluten in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |