abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2014 @ 08:50:43 #1
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_137337057
Wellicht een beetje kansloos, maar ik kan echt heel slecht tegen (potentieel) oorlogsnieuws. Of dat nou verder weg is of dichtbij zoals nu met de Ukraine, hoewel dichterbij wel 'extra' door werkt. Ik wordt er nogal zenuwachtig van gedurende de hele dag.

Je ontkomt er ook niet aan natuurlijk, want elk half uur is het wel weer op het nieuws, en iedereen lijkt maar zo heel graag te willen ophitsen.

Ik heb zelf het idee dat dit vooral komt doodat ik als 4 jarig kind iets te veel heb meegekregen (op tv weliswaar) van golf oorlog 1 en ik herinner dat dit nogal indruk gemaakt heeft. Ik was er toen letterlijk bang van.

Hebben meer mensen hier last van of denken de meesten 'mwah, toch ver van mijn bed, gebeurt toch niets' of 'kan er toch niets aan veranderen, why worry?'
  maandag 3 maart 2014 @ 08:55:06 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137337111
Wen er maar aan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137337133
Mwah zo irl ben ik er niet zo mee bezig. Mits het ver van mijn bed is. Oorlogsfilms daarentegen daar kan ik echt weken van wakker liggen :') Vooral die over de 2e wereldoorlog gaan.
  maandag 3 maart 2014 @ 08:56:58 #4
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_137337134
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:55 schreef fathank het volgende:
Wen er maar aan.
Naja, dat zou al gebeurd moeten zijn. Kan me niet herinneren dat er een jaar zonder dit soort gezeik was. Maargoed, je beantwoord de vraag niet natuurlijk

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mwah zo irl ben ik er niet zo mee bezig. Mits het ver van mijn bed is. Oorlogsfilms daarentegen daar kan ik echt weken van wakker liggen :') Vooral die over de 2e wereldoorlog gaan.
Films heb ik dan weer geen moeite mee. Misschien omdat ik daarvan wel doorheb ook onbewust dat het 'nep' is. Alhoewel het vaak wel 'echt' was die films
  maandag 3 maart 2014 @ 08:57:09 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_137337139
Dichtbij? Dit is toch nog steeds ver weg. Woonde een tijdje iets van 100 km van een land waar ineens oorlog uitbrak en zelfs toen lag ik er geen seconde wakker van, dus nee zelf heb ik er geen last van.

Eigenlijk heb jij precies het tegenovergestelde van wat de meeste mensen hebben. Die zijn zo afgestompt door al het oorlogsnieuws dat het hun weinig tot niks meer doet.
  maandag 3 maart 2014 @ 08:59:44 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137337168
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:56 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Naja, dat zou al gebeurd moeten zijn. Kan me niet herinneren dat er een jaar zonder dit soort gezeik was. Maargoed, je beantwoord de vraag niet natuurlijk
Om je vraag te beantwoorden: nee ik geef geen neuk. Het kan me werkelijk geen reet interesseren. Je hebt er toch geen invloed op dus waarom zou ik me er druk over maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 3 maart 2014 @ 09:00:03 #7
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_137337174
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:57 schreef kwiwi het volgende:
Dichtbij? Dit is toch nog steeds ver weg. Woonde een tijdje iets van 100 km van een land waar ineens oorlog uitbrak en zelfs toen lag ik er geen seconde wakker van, dus nee zelf heb ik er geen last van.

Eigenlijk heb jij precies het tegenovergestelde van wat de meeste mensen hebben. Die zijn zo afgestompt door al het oorlogsnieuws dat het hun weinig tot niks meer doet.
Dit is exact wat mijn vriendin aangaf: ik ben er als klein kind zo dood mee gegooid op televisie en later ook, dat ik het vaak niet eens meer hoor.

Misschien dat de media dit ook weten en daarom alles sensationeler willen brengen om van mensen toch de aandacht te kunnen krijgen?

Het zou ook prettig zijn als er een "altijd 2 kanten van het verhaal proberen te vertellen" media zou zijn, wat een goed overzicht geeft, zonder al te veel ophitsende meuk er in.

quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Om je vraag te beantwoorden: nee ik geef geen neuk. Het kan me werkelijk geen reet interesseren. Je hebt er toch geen invloed op dus waarom zou ik me er druk over maken.
Zou ik ook prettig vinden af en toe, want ben het wel met je eens: je kunt er niets aan veranderen.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:01:32 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_137337192
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Het begint de meeste mensen dan ook pas te interesseren als het ook hun land serieus lijkt te gaan bereiken.
pi_137337204
Ik maak mij er alleen een beetje druk om, omdat ik collega's in Oekraine heb wonen.
Haters gonna hate.
pi_137337295
Het zal nooit anders worden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_137337327
Ze kijken maar ff.
Kan er zelf toch niks aan veranderen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Official ESF Kreviewer maandag 3 maart 2014 @ 09:14:03 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_137337342
Je stelt je aan. Overemphatisch...
  maandag 3 maart 2014 @ 09:15:01 #13
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137337354
Miet!
pindazakje
pi_137337437
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:57 schreef kwiwi het volgende:
Het gaat tegenwoordig niet meer om de afstand in kilometers. Dat boeit vrij weinig. We zijn partij in het conflict, dat maakt de kans dat er gevolgen voor Nederland zijn groter dan als er in je buurland een interne oorlog is.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:22:12 #15
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_137337445
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:14 schreef Kreator het volgende:
Overempatisch sowieso.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:27:25 #16
396386 sturmpie
for night & nature
pi_137337517
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:50 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb zelf het idee dat dit vooral komt doodat ik als 4 jarig kind iets te veel heb meegekregen (op tv weliswaar) van golf oorlog 1 en ik herinner dat dit nogal indruk gemaakt heeft. Ik was er toen letterlijk bang van.
das normaal
het went
wereldoorlogen hoef je niet bang voor te zijn. de atoombom heeft daar een eind aan gemaakt. het enige wat overblijft is oorlog in "moslimlanden" en nu even in een Oostblokland (Oekraine) omdat de regering corrupt was. De krim is een merendeel russisch, logisch dat Poetin daar zijn mannetjes even zet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2014 09:31:15 ]
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  maandag 3 maart 2014 @ 09:30:01 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_137337564
Veel mensen zijn tegenwoordig bang, ook van natuurrampen en andere zaken.
Dit komt denk ik door de media. Als vroeger een overstroming was in Afrika dan hoorde je dat gewoon nooit, dus voelde je je veiliger.
Tegenwoordig hoor je iedere dag van oorlog hier, overstroming daar et cetera. Als dat je onrust geeft kun je beter het nieuws gewoon niet volgen. Je mist er niks aan en 90% zijn toch gewoon uit zijn verband gehaalde leugens.
The End Times are wild
pi_137337577
In West-Europa wonen en dan zenuwachtig worden door een eventuele oorlog 2000 kilometer verderop. :').
  maandag 3 maart 2014 @ 09:33:09 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_137337622
Ik heb er geen slapeloze nachten van maar ik vind het wel vreselijk wat er zich allemaal afspeelt in de wereld. Je zal er maar zitten met je gezin. Als ik daar teveel over nadenk en bij stil sta dan voel ik me moedeloos omdat ik er zo weinig aan kan veranderen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:38:00 #20
396386 sturmpie
for night & nature
pi_137337720
in de USA zijn ze het bangst, die slapen daar allemaal met een 9mm onder hun kussen.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_137337766
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb er geen slapeloze nachten van maar ik vind het wel vreselijk wat er zich allemaal afspeelt in de wereld. Je zal er maar zitten met je gezin. Als ik daar teveel over nadenk en bij stil sta dan voel ik me moedeloos omdat ik er zo weinig aan kan veranderen.
Dit. Vooral als je visuele beelden ziet van de toestand in oorlogsgebieden. Mensen die alles doen voor een kruimel brood...

En dan heb je hier van die pannekoeken die zich bezig houden met plaatjes delen op facebook dat de bezuinigingen eens moeten stoppen :') Ze zouden zich dood moeten schamen.
pi_137337927
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit. Vooral als je visuele beelden ziet van de toestand in oorlogsgebieden. Mensen die alles doen voor een kruimel brood...

En dan heb je hier van die pannekoeken die zich bezig houden met plaatjes delen op facebook dat de bezuinigingen eens moeten stoppen :') Ze zouden zich dood moeten schamen.
Ieder zijn problemen he, wees blij dat mensen zich hier druk kunnen maken om een facebook plaatje ipv of er wel brood op de plank komt vanavond...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137337947
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ieder zijn problemen he, wees blij dat mensen zich hier druk kunnen maken om een facebook plaatje ipv of er wel brood op de plank komt vanavond...
Onze 'problemen' kan je niet vergelijken kan je niet vergelijken met wat voor problemen mensen hebben in een oorlogsgebied. Voor de rest ben ik het met je eens :)
pi_137338115
Het enigste vervelende aan dat gedoe nu in Oekranië is dat ik mijn vakantie moest verzetten.
Ik kan, en wil me ook niet druk maken om dit soort dingen. Als je eraan begint is het einde zoek en je hebt helaas er niks tegenin te brengen. Je moet naar mijn mening wel beseffen dat dit gebeurt, en in wat voor een riante positie wij zitten. Dan is het eigenlijk heel sneu hoe hard wij klagen over de kleinste dingen.
Oh.
pi_137338176
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit. Er bang van worden en er niet van kunnen slapen geeft aan dat je een psychisch probleem hebt want er is geen enkele aanleiding om bang te zijn.

Zelf heb ik veel met militairen te maken en al best veel vrienden verloren in de moderne oorlogen, waaronder ook mijn verloofde. Ik word verdrietig van dergelijk nieuws. Het is vaak zo zinloos en levert zoveel gezinnen zoveel verdriet op. Niet alleen tijdens zo'n oorlog maar ook nog lang daarna. Als ik boodschappen lees die nabestaanden nu nog naar de oorlogsgraven uit de 2e wereldoorlog sturen dan breekt mijn hart.

Oorlogsfilms vermijdt ik zoveel mogelijk omdat die teveel herinneringen en verdriet omhoog halen.
pi_137338201
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan heb je hier van die pannekoeken die zich bezig houden met plaatjes delen op facebook dat de bezuinigingen eens moeten stoppen Ze zouden zich dood moeten schamen.
En dat slaat dan weer nergens op.
  maandag 3 maart 2014 @ 10:05:47 #27
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_137338297
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dit. Er bang van worden en er niet van kunnen slapen geeft aan dat je een psychisch probleem hebt want er is geen enkele aanleiding om bang te zijn.

Zelf heb ik veel met militairen te maken en al best veel vrienden verloren in de moderne oorlogen, waaronder ook mijn verloofde. Ik word verdrietig van dergelijk nieuws. Het is vaak zo zinloos en levert zoveel gezinnen zoveel verdriet op. Niet alleen tijdens zo'n oorlog maar ook nog lang daarna. Als ik boodschappen lees die nabestaanden nu nog naar de oorlogsgraven uit de 2e wereldoorlog sturen dan breekt mijn hart.

Oorlogsfilms vermijdt ik zoveel mogelijk omdat die teveel herinneringen en verdriet omhoog halen.
Wat naar om te lezen... Snap dat je er verdrietig om wordt.

Ik kan er overigens best van slapen, maar overdag pik ik al het nieuws wel heel erg snel op en krijg er een zenuwachtig gevoel van. En dat is niet prettig. Misschien toch eens een idee eens te gaan babbelen met iemand want zoals iemand anders al zei; ik lijk echt overempatisch soms; heel vaak hebben anderen iets als 'whatever, boeiend' en kan ik me er druk om maken.

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:57 schreef Nat-Water het volgende:
Het enigste vervelende aan dat gedoe nu in Oekranië is dat ik mijn vakantie moest verzetten.
Ik kan, en wil me ook niet druk maken om dit soort dingen. Als je eraan begint is het einde zoek en je hebt helaas er niks tegenin te brengen. Je moet naar mijn mening wel beseffen dat dit gebeurt, en in wat voor een riante positie wij zitten. Dan is het eigenlijk heel sneu hoe hard wij klagen over de kleinste dingen.
Dat wij het hier eigenlijk behoorlijk riant hebben heb ik duidelijk voor ogen door dit alles, dat is dan het enige positieve. Ik kan dan ook echt niet geloven hoeveel mensen er roepen 'nu hier nog een opstand zoals in de Ukraine!' toen die rellen daar net begonnen. Maar dat is weer een ander verhaal.
pi_137338395
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En dat slaat dan weer nergens op.
Oh nee? We janken hier al als we niet op vakantie kunnen. We janken hier al als we de nieuwste smartphone niet kunnen kopen. We janken hier overal om. Die mensen daar, die hebben wat om te janken. Wij zijn maar gewoon een stelletje verwende aanstellers.
pi_137338397
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:05 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik kan dan ook echt niet geloven hoeveel mensen er roepen 'nu hier nog een opstand zoals in de Ukraine!' toen die rellen daar net begonnen. Maar dat is weer een ander verhaal.
Dat zou anders best weleens een goede zaak kunnen zijn; dat het volk de volksvertegenwoordigers er weer eens aan herinneren dat zij volksvertegenwoordigers zijn en geen almachtige managers over een monddood slaafs volk.
Gelukkig zal zo'n 'opstand' in Nederland niet snel tot een (burger)oorlog leiden maar meer het karakter hebben van een massale protestactie.
pi_137338448
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oh nee? We janken hier al als we niet op vakantie kunnen. We janken hier al als we de nieuwste smartphone niet kunnen kopen. We janken hier overal om. Die mensen daar, die hebben wat om te janken. Wij zijn maar gewoon een stelletje verwende aanstellers.
Het getuigt van grote wijsheid om te beseffen dat ieder huisje ook recht heeft op zijn eigen kruisje.

Het steeds maar wijzen naar anderen die het nog slechter hebben is juist kortzichtig. Je kunt dan ook zeggen dat de Oekraïne niet moet zeiken en janken want in Syrië hebben ze het nog veel slechter tenslotte.
pi_137338808
Ik was als kind uit de jaren 80 heel erg bang over oorlog en de kernbom, ik hoorde heel veel erover en ging me er wel zorgen over maken gewoon omdat ik als kind het een heel eng idee vond dat iemand het idee kreeg dat iemand zoiets wilde gebruiken in een oorlog en ja in al die tijd de protesten op het nieuws hielpen niet erg .......
Was ook wel het grapje als we wakker werden , he judith we zijn er nog hoor.

Nu , sja ik vind oorlogen erg en het idee maar echt bang nee, maar ik ben nu ook ouder en hoef niet meer verplicht dingen mee te volgen als kind en richt me liever op andere dingen .

Wel heb ik zoiets van hier hebben we in Nederland heel wat te zeiken over van alles , ja onze regering is flut daar ben ik het wel mee eens , maar ik denk niet dat we beseffen hoe bevoorrecht we zijn , als iemand hier homo , is dan is niet ineens dat die van straat gelicht word en vermoord word........... Hier kunnen we stemmen ja we mogen niet altijd eens zijn met de uitkomst maar er is geen mafketel hier die ineens opstaat en alles overneemt en zegt nou vanaf nu hebben jullie als burgers geen rechten en iedereen die het hier niet mee eens is word zonder pardoes neergeknald .

Wel zou ik zoiets hebben dat wat wij hebben hier soms in andere landen ook kon en dat mensen dus gewoon in vrijheid kunnen leven.
pi_137342274
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:26 schreef formerjellybean het volgende:
Wel zou ik zoiets hebben dat wat wij hebben hier soms in andere landen ook kon en dat mensen dus gewoon in vrijheid kunnen leven.
Die vrijheid en die rechten zijn bevochten en worden nu afgebroken. Het is terecht dat mensen daar tegen in verweer komen. Onze privacy wordt steeds verder geschonden, onze rechten steeds verder ingeperkt en van vrijheid valt ook steeds minder te zeggen wanneer we aan dwangarbeid gaat doen en AOW-ers gaan verbieden mantelzorg te ontvangen.
  Forum Admin maandag 3 maart 2014 @ 13:12:49 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137343373
Je moet maar zo zien, dit soort problematiek was er altijd al. Toegegeven, de laatste jaren intensiveert het ietwat, maar nog niets extreems. Tegenwoordig is, zeker door internet en smartphones, altijd nieuws te vinden. Alles is te lezen, alles is te vinden. Je hoort er alleen nu wat meer van.

De ''berichten'' worden steeds extremer omdat menen afgestompt raken en nieuwsagency's wel de aandacht willen blijven trekken, met andere worden, er wordt flink overdreven.

Trek het je niet al te veel aan, als er écht oorlog zou komen waarin wij betrokken zouden raken hoor je dat gauw zat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 3 maart 2014 @ 13:35:50 #34
399061 kuolema
vermaledijd
pi_137344042
Ts ik begrijp je wel. Ik word zenuwachtig van het nieuws en vermijd het daarom ook. Als kind begon het al met bang worden als ik de intro van het nos journaal hoorde/zag. Ik krijg er de kriebels van. Niet alleen omdat ik bang word van oorlogen, maar ook van andere potentiële gevaren en leed die misschien op het nieuws zouden kunnen komen. Bovendien vertrouw ik de informatie die ze geven niet. Dus ik blijf liever (gedeeltelijk, want je ontkomt er niet aan) onwetend. In elk geval kijk ik het niet op de tv. Want inderdaad, je kunt er toch niets aan doen. Behalve vluchten of een schuilkelder maken of wat dan ook. Maar ik wil me daar eigenlijk niet mee bezig houden want dan zou ik zo'n geobsedeerde doomsday prepper worden.

quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:14 schreef Kreator het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:22 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Overempatisch sowieso.
Het is EMPATHISCH. Met de h na de t ja.
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 3 maart 2014 @ 13:40:26 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137344150
Ik heb dat ook wel een beetje, voornamelijk denk ik door de horrorverhalen van mijn oma over de 2de wereldoorlog, haar moeder is meegenomen toen ze een kind was, ze heeft haar moeder nooit meer gezien.

En zo nog wel meer verhalen, ik ben redelijk opgegroeid met 2de WO verhalen.

Maar mocht er oorlog uitbreken dan ben ik weg naar IJsland, denk dat dat een van de meest veiligste plekken is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Official ESF Kreviewer maandag 3 maart 2014 @ 14:10:14 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_137344959
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:35 schreef kuolema het volgende:
Het is EMPATHISCH. Met de h na de t ja.
Typefoutje. TYPEFOUTJE. MET DE Y NA DE T BEHALVE BIJ DE TWEEDE T WANT DAAR KOMT EEN J ACHTER.
pi_137345139
Toen ik jonger was en de Irak-oorlog begon met die shock & awe bombardementen was ik wel bang.. Tegenwoordig is het alleen nog maar iets waarvan je weet dat het kan gebeuren, maar waar je verder niet echt mee bezig bent voor mij. Net zoiets als je ouders die kunnen komen te overlijden, of dat je een hartaanval kunt krijgen. Af en toe kan ik me daar 3 uur druk om maken, en dan een half jaar niet meer..

En specifiek t.a.v. de situatie in de krim moet ik eerlijk zeggen dat ik het vooral spannend vind. Ik weet dat het een hele foute gedachte is, maar ergens denk ik ook wel eens dat het misschien wel eens interessant zou zijn als er eens wat leven in de brouwerij komt.

Weet ook met 99,9% zeker dat als er inderdaad wat gebeurt, en NL krijgt te maken met concreet gevaar dat ik binnen een dag alweer spijt heb van mijn hierboven omschreven gedachte, en zou willen dat alles weer wordt zoals het nu is.
pi_137348749
Ik ben blijkbaar 1 van de weinigen die zich daar toch wel druk om gaat maken (ik weet, is onrealistisch), maar ik heb ook wel te doen met de mensen die daar nu wonen.

Opnieuw doet Rusland aan landjepik ten koste van 1 van de zwakkere buren...ach ja...
pi_137357620
Mensen zijn wel erg van de huppel door dit Oekraïne dingetje.

Doet me een beetje denken aan golf-oorlog 1 dat had ook best veel impact, toen stonden ze het op het schoolplein met radiootjes te volgen (ja ja, lang geleden)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 08:31:44 #40
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_137371501
Je hebt secundaire ptss.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:05:14 #41
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_137379905
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 08:31 schreef Mishu het volgende:
Je hebt secundaire ptss.
zo erg is het nou ook weer niet :')
pi_137380102
Het wordt geen oorlog in West-Europa over Krim. En Poetin trekt uiteindelijk z'n leger terug, vroeg of laat.

Stelt dat je meer gerust? Zeker als ik het garandeer.
pi_137380142
En als ik je was, zou ik mij meer zorgen maken hoe internet/technologie de middenklasse uitholt. Dat is een voedingsbodem voor oorlog, met al die inkomensverschillen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:45:10 #44
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_137382935
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:11 schreef Robuustheid het volgende:
Het wordt geen oorlog in West-Europa over Krim. En Poetin trekt uiteindelijk z'n leger terug, vroeg of laat.

Stelt dat je meer gerust? Zeker als ik het garandeer.
Het gekke is, als je er over nadenkt zou je volgens mij zelfs kunnen denken dat de oostelijke kant meer in zijn recht staat dan de westelijke kant. Maar dat is een ander verhaal

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:12 schreef Robuustheid het volgende:
En als ik je was, zou ik mij meer zorgen maken hoe internet/technologie de middenklasse uitholt. Dat is een voedingsbodem voor oorlog, met al die inkomensverschillen.
True. Echter, hoe gaat men dat oplossen? Internet kan ook niet bepaald zomaar meer 'uit'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')