Hoe overleef je het als de winter ook echt winterig is, in plaats van een soort extra herfst?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:14 schreef Luigi het volgende:
En die donkere schurftwinter helpt idd ook niet mee.
Het gaat me niet om de kou maar om het gebrek aan licht 's ochtends (vooral).quote:Op maandag 3 maart 2014 08:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hoe overleef je het als de winter ook echt winterig is, in plaats van een soort extra herfst?
Zijn ze ongevraagd bij je binnen gedrongen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef wonderer het volgende:
Tjonge. Vier Russen op bezoek en maar een fles wodka leeg.
Zo klinkt het bezoek direct een stuk spannender.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn ze ongevraagd bij je binnen gedrongen?
Eentje op dat hele feest? #StraightPride #Barricadequote:Op maandag 3 maart 2014 08:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat ik gisteren wel een homo ben tegengekomen met carnaval. Die had een stoer spidermanpak aan maar wapperde helaas zo hard met zijn handen dat ik blij was dat er geen echt weefsel uit zijn polsen kwam.
Er zullen er ongetwijfeld veel meer zijn geweest, maar ik let er nooit zo opquote:Op maandag 3 maart 2014 08:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Eentje op dat hele feest? #StraightPride #Barricade
Hangt ervan af: Hoe was Barry?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef Dirk het volgende:
Oh, over "barricade"...
Toen we het hadden over seks met gay BN'ers... Ik heb honderd jaar geleden Barry Paf ooit eens over de vloer gehad.
Beats Arjan Ederveen, toch?.
Het gaat jou ook maar om een ding twee dingen.quote:
De rest interesseert hem ook nietquote:Op maandag 3 maart 2014 09:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het gaat jou ook maar om een ding twee dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |