quote:Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Flikker op man, je bent gewoon jelly.
quote:
Hoop het niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh oke. Nou veel plezier met pax, ik verwacht hem morgen heelhuids te zien.
trollquote:
30 euroquote:Op maandag 3 maart 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/basisboek-natuurkunde/1001004006044233/
Veel plezier.
Je bent zelf een trollquote:Op maandag 3 maart 2014 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
troll
[..]
30 euro
wil je me ruïneren ofzo, vuile afzetter
Mijn boek was 80 euro man, wat zeik je?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
troll
[..]
30 euro
wil je me ruïneren ofzo, vuile afzetter
Als je de emogif weer eens fout doet, kan ik niets anders concluderen dan dat je weer dronken bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn boek was 80 euro man, wat zeik je? ;')
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je de emogif weer eens fout doet, kan ik niets anders concluderen dan dat je weer dronken bent.
En een psychopaat ook nog als je liegt. Jeetje. Komt het allemaal door Paxcon?quote:
Wat? Psychopaat? Wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een psychopaat ook nog als je liegt. Jeetje. Komt het allemaal door Paxcon?
Gewoon stelenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn boek was 80 euro man, wat zeik je?
Ice Queen is wel aardigquote:Op maandag 3 maart 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Iron, a song by Within Temptation on Spotify.
Dit nummer.
Strelen.quote:
En ik reageer verbaast, ben je daar bekend mee?quote:
What Have You Done Now.quote:
Lolquote:Op maandag 3 maart 2014 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Strelen.
[..]
En ik reageer verbaast, ben je daar bekend mee?
[..]
What Have You Done Now.
Wow, zo wereldvreemd.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen, ik gun jullie onderonsjes.
Trusten Rezje, niet me wakker appen he
Doei pax, waag t niet om morgen naar me te staren.
Ach ja, luistert wel goed weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Iron, a song by Within Temptation on Spotify.
Dit nummer.
In het buitenland zijn ze dan ook veel populairder dan in Nederland.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, luistert wel goed weg.
Ik was wel verrast toen ze één van de main acts op een Frans festival bleken te zijn met 200k+ bezoekers. Niet gaan kijken overigens.
Einde willekeurig feitje.
Daten?quote:
Je bedoelt gewoon neukenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het buitenland zijn ze dan ook veel populairder dan in Nederland.
[..]
Daten?
Ik heb gezondigd Paxcon. Ik liet mij uit verveling weer op TC zienquote:
Toch wel leukquote:Op maandag 3 maart 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Daten?
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Daten?
Oei. Heb je je woeste door de aanwezigheid van veel testosteron baard weer laten zien?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gezondigd Paxcon. Ik liet mij uit verveling weer op TC zien
[..]
Toch wel leuk
Zwaar leven, grgr.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:23 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet trouwens slapen enzo
morgen om 09.00 les
Viel tegen, zeker gezien ik mijzelf al moest redden tussen users die ik amper kende. De aandachtsgeilheid sloeg toch weer toe.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oei. Heb je je woeste door de aanwezigheid van veel testosteron baard weer laten zien?
Ik moest Paxcon een hart onder de riem steken omtrent Groningen en gezien de TT dacht ik hier aan het juiste adres te zijn.quote:
Ja ik kwam ook hierheen door de TT, de rechtvaardige ode aan Paxgodquote:Op maandag 3 maart 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel tegen, zeker gezien ik mijzelf al moest redden tussen users die ik amper kende. De aandachtsgeilheid sloeg toch weer toe.
Ik miste je wel hoor.
[..]
Ik moest Paxcon een hart onder de riem steken omtrent Groningen en gezien de TT dacht ik hier aan het juiste adres te zijn.
Ja ja. Jij gaat straks gewoon naar KPD en gaat dan fappen, viezerik.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit nu nog even op mobiel
Kon het toch niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |