SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
wtfquote:
ach jaquote:
Ja, waar ze willen neuken dus. Echt vreemd.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ach ja
etsu zei een keer dat je met die app (of een andere) ook van andere gebruikers kon zien waar ze liepen
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waar ze willen neuken dus. Echt vreemd.
Vindt dat onderdeel van de homocultuur echt vreemd. De dragqueens, trafo's, etc. gaan nog wel, maar al dat geneuk gelijk.quote:
Ik heb hem mijn oude mobiel geleend omdat hij zijn mobiel had laten donderen, nu wil die lul waardoor hij zijn mobiel liet vallen niet dokken, en moet ik langer wachten tot ik hem terug krijg. Niet zijn schuld, maar toch, omdat het kan.quote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Er staat altijd spanning op mijn verwarming
fucking kut
Ja had ik gehoord. hommo. (nothing personal xly)quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn oude mobiel geleend omdat hij zijn mobiel had laten donderen, nu wil die lul waardoor hij zijn mobiel liet vallen niet dokken, en moet ik langer wachten tot ik hem terug krijg. Niet zijn schuld, maar toch, omdat het kan.
[..]
Terechte klacht.Ik moet mijn stoel ook altijd ontladen met een fles deo zodra ik opsta.
Gewoon klappen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja had ik gehoord. hommo. (nothing personal xly)
Maar is dat wel een groot deel van de homo's dat daar aan meedoet?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vindt dat onderdeel van de homocultuur echt vreemd. De dragqueens, trafo's, etc. gaan nog wel, maar al dat geneuk gelijk.
Krijg je dan geen schok via de deo?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn oude mobiel geleend omdat hij zijn mobiel had laten donderen, nu wil die lul waardoor hij zijn mobiel liet vallen niet dokken, en moet ik langer wachten tot ik hem terug krijg. Niet zijn schuld, maar toch, omdat het kan.
[..]
Terechte klacht.Ik moet mijn stoel ook altijd ontladen met een fles deo zodra ik opsta.
Het zijn de meest bereikbare groep in ieder geval, dus die zal je ook het vaakst tegenkomen als homo.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar is dat wel een groot deel van de homo's dat daar aan meedoet?
Nee, de lading verdeelt zich heel snel over het oppervlakte van de bus, en als je de bus met een volle hand vasthoud voel je dus niks.quote:
Begeef je je wel eens in van die gaybars?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn de meest bereikbare groep in ieder geval, dus die zal je ook het vaakst tegenkomen als homo.
Mannen zijn nou eenmaal praktischer, efficiėnter en directer. Zeker onderling (quote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waar ze willen neuken dus. Echt vreemd.
Hopelijk haal je steun uit de terechte TT want Nick wordt flink misbruikt bij Groningenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar is dat wel een groot deel van de homo's dat daar aan meedoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |