En dat negeren van mij? Ze wordt erg onzeker wanneer ik haar negeer merk ik...maar ik haat het om haar aandacht te geven..quote:
Sorry.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Als je serieus kan zijn, zou dat fijn zijn.
Kan ook zijn dat ze me als vriend ziet...alleen heeft ze geen jongens als vrienden zegt ze tegen mij..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
Ze zegt dat jullie wel de andere keren samen naar de bios kunnen, dan is ze dus lesbisch?
Wat denk je anders dat daar gebeurt?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze me als vriend ziet...alleen heeft ze geen jongens als vrienden zegt ze tegen mij..
Goede reden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze me als vriend ziet...alleen heeft ze geen jongens als vrienden zegt ze tegen mij..
Wel als ze elke dag in tuinbroek naar school gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]Dus meisjes die geen jongens als vriend hebben, zijn lesbisch?
![]()
![]()
![]()
Dit is R&P, dus ik ga vanuit dat je niet trollt:quote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wel als ze elke dag in tuinbroek naar school gaan.
Maak haar zo onzeker dat ze je doet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
En dat negeren van mij? Ze wordt erg onzeker wanneer ik haar negeer merk ik...maar ik haat het om haar aandacht te geven..
Jij had een goede post. Het is in de klas bekend dat ze lesbisch is, maar desondanks dat zegt ze wel jongens knap te kunnen vinden. Echter kan dat ook als je lesbisch bent...ik twijfel ergens. Maar haar ex was wel een meisje dus denk toch wel lesbisch..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Greye het volgende:
Oh, ik dacht dat ze 100% zeker lesbisch was. Als je dat niet van haar zelf gehoord/gezien hebt is het bullshit om er zomaar van uit te gaan.
Nee haha, maar de meeste lesbische meisjes gaan alleen maar met meisjes om..zij ook wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]Dus meisjes die geen jongens als vriend hebben, zijn lesbisch?
![]()
![]()
![]()
Dat is onzin. Ik ken genoeg lesbische mensen en ze gaan ook met jongens om.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee haha, maar de meeste lesbische meisjes gaan alleen maar met meisjes om..zij ook wel.
Deze post bedoel ik...ja inderdaad. Hier heb je eigenlijk volkomen gelijk voel ik...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Greye het volgende:
[..]
Wat denk je anders dat daar gebeurt?
Anyway, TS, Als ze echt lesbisch is heeft het helaas waarschijnlijk niet echt een kans van slagen. Dat ze het niet leuk vind als je haar negeert is niet zo gek; jij zou het ook niet leuk vinden als iemand je randomly negeert. Ik denk dat de kans niet heel groot is dat het een teken is dat ze voor jou misschien wel die ene uitzondering maakt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jij had een goede post. Het is in de klas bekend dat ze lesbisch is, maar desondanks dat zegt ze wel jongens knap te kunnen vinden. Echter kan dat ook als je lesbisch bent...ik twijfel ergens. Maar haar ex was wel een meisje dus denk toch wel lesbisch..
Ik dus niet, ken alleen maar dat ze met vrouwen omgaan..komt ergens wel feministisch over, maar goed.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik ken genoeg lesbische mensen en ze gaan ook met jongens om.
Is al gezegd maar niet waar inderdaad. En tja, 'haar ex was een meisje' is nog steeds niet 100% zekerheid eh. Het zegt allemaal zo weinig. Lesbiennes kunnen jongens gewoon knap vinden, ze kan bi zijn, ze kan hetero zijn maar vroegâh niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee haha, maar de meeste lesbische meisjes gaan alleen maar met meisjes om..zij ook wel.
is dat gossip of wat ze zelf zegt?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jij had een goede post. Het is in de klas bekend dat ze lesbisch is, maar desondanks dat zegt ze wel jongens knap te kunnen vinden. Echter kan dat ook als je lesbisch bent...ik twijfel ergens. Maar haar ex was wel een meisje dus denk toch wel lesbisch..
En ik ben bezig met een project met haar, wat moet ik daarmee doen als ik afstand wil nemen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]Lesbische mensen kunnen jongens knap vinden, idd. Maar ze hebben er gewoon geen gevoelens voor, daarvoor bestaat de term 'lesbisch'. Dus: kansloos en vergeet het. Neem afstand en bespaar jezelf de pijn.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Huh? En ze was lesbisch? Hoe dan..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef Tommeke het volgende:
Gewoon d'r voor gaan. Ik heb een tijdje een lesbische vriendin als fuckbuddy gehad. Je weet van beide toch dat het geen relatie wordt. Lekker makkelijk.
ze hebben uiteindelijk allemaal een piem0l nodig, jeweettogquote:
Nee klopt, dat zou niemand kunnen. Alleen ze is niet haar hele leven lesbisch geweest snap je, maar weet niet of dat mee kan tellen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat gossip of wat ze zelf zegt?
Tja als ze lesbisch is is er niet zo veel aan te doen hè
Of is er iets wat een kerel bij jou zou kunnen doen om je home te maken? Want dat werkt het zelfde
Makkelijk. Lesbisch houdt in dat je gevoelens hebt voor vrouwen, niet dat je enkel seks hebt met vrouwen.quote:
Dat is ze wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zou niemand kunnen. Alleen ze is niet haar hele leven lesbisch geweest snap je, maar weet niet of dat mee kan tellen?
dan ben je biseksueel. No way dat je een echte pot bent als je het met mannen doetquote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk. Lesbisch houdt in dat je gevoelens hebt voor vrouwen, niet dat je enkel seks hebt met vrouwen.
Dus ze zou me wel kunnen zoenen? Om eerlijk te zijn ben ik daar eerder op uit...klinkt wellicht hebberig maar zie nooit een relatie met haar zitten..quote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk. Lesbisch houdt in dat je gevoelens hebt voor vrouwen, niet dat je enkel seks hebt met vrouwen.
Ik weet 100% zeker dat ik homo ben, en ben best benieuwd hoe het is om met een vrouw het bed te delen. Ben ik dan bi?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dan ben je biseksueel. No way dat je een echte pot bent als je het met mannen doet
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dus ze zou me wel kunnen zoenen? Om eerlijk te zijn ben ik daar eerder op uit...klinkt wellicht hebberig maar zie nooit een relatie met haar zitten..
Nee? Dit is gewoon hoe ik het zie en wat mij opvalt, dat andere mensen wat anders opvalt oke. Daarnaast probeer ik gewoon door te krijgen of ze echt helemaal lesbisch is, iemand hierboven zegt dat ie een lesbische vriendin als fuckbuddy hadquote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, de hoeveelheid bullshit uit TS
Hopelijk is dit een troll
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef Tommeke het volgende:
Gewoon d'r voor gaan. Ik heb een tijdje een lesbische vriendin als fuckbuddy gehad. Je weet van beide toch dat het geen relatie wordt. Lekker makkelijk.
Ow ja help het bullshit level nog maar verder omhoogquote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doorkrijgen gaat je niet lukken door op een forum met vreemden te praten.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee? Dit is gewoon hoe ik het zie en wat mij opvalt, dat andere mensen wat anders opvalt oke. Daarnaast probeer ik gewoon door te krijgen of ze echt helemaal lesbisch is, iemand hierboven zegt dat ie een lesbische vriendin als fuckbuddy had?
Wat houdt het lesbisch zijn dan in volgens jou?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Ow ja help het bullshit level nog maar verder omhoog
Jij zegt net dat het wel kan? Stick to your point.quote:
dat je niet nat word van mannen en dat je er niet verlieft op wordquote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat houdt het lesbisch zijn dan in volgens jou?
Het kan zo zijn dat het gaat gebeuren, maar wie ben jij om te bepalen dat het gaat gebeuren? Wellicht word je retegeil dat je met haar dan hebt gezoend, maar moet je haar maar eerst zover krijgen dat het gaat gebeuren. En dat gaat niet zomaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jij zegt net dat het wel kan? Stick to your point.
voor een keertje als experiment, maar niet regelmatig.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik homo ben, en ben best benieuwd hoe het is om met een vrouw het bed te delen. Ben ik dan bi?
Geaardheid draait om de gevoelens, niet om met wie je het bed deelt.
Eens. En wat zei ik?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat je niet nat word van mannen en dat je er niet verlieft op word
Nee, dan ben je a-seksueel.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
voor een keertje als experiment, maar niet regelmatig.
Overigens heb ik wel eens gevoelens voor mannen maar wil ik niet het bed met ze delen. Ben ik nu toch hetero?
'niet dat je enkel seks hebt met vrouwen'quote:
whuuut?quote:
No. Want wat vind jij dat ik moet doen? Afstand nemen? Maar ik zit met haar in een project en ze spreek me best vaak aan...elke keer dat ze dat doet, moet ik toegeven dat ik haar leuker begin te vinden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuut?
Echt te bizar dit
ik ga hier weg want dit is bullshit op bullshit
Nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
'niet dat je enkel seks hebt met vrouwen'
Ja, een keer een man neuken om er achter te komen dat je toch wel zeker van je zaak bent maar dat is dan ook de uitzondering en de meeste krijgen dat vrij in het begin al wel uit hun systeem hoor
en 1 of 2 keer een man neuken vind ik te verwaarlozen
Je geeft TS het idee dat het een optie is (sterker nog, zo vat hij het letterlijk op)
Prima. Dan loop je dus weg voor een discussie.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuut?
Echt te bizar dit
ik ga hier weg want dit is bullshit op bullshit
Waarom?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Gregor1994 het volgende:
Dus ze zou me wel kunnen zoenen? Om eerlijk te zijn ben ik daar eerder op uit...klinkt wellicht hebberig maar zie nooit een relatie met haar zitten..
Omdat ik haar mooi vind en aantrekkelijk, op de een of andere manier krijg ik dat niet uit mijn hoofd..quote:
Ik denk dat ze bedoelde waarom je geen relatie wilt?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Omdat ik haar mooi vind en aantrekkelijk, op de een of andere manier krijg ik dat niet uit mijn hoofd..
Maar waarom dan geen relatie?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef Gregor1994 het volgende:
Omdat ik haar mooi vind en aantrekkelijk, op de een of andere manier krijg ik dat niet uit mijn hoofd..
Ja klopt!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Greye het volgende:
Ik denk dat ze bedoelde waarom je geen relatie wilt?
Zij is te onzeker...onzekerheid mag best wel. Maar wanneer ik even niet antwoord en zij direct aan mij vraagt waarom etc etc en nogal jaloers overkomt, dan weet ik best veel. Probeer haar hier nog wel van af te helpen..quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Greye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde waarom je geen relatie wilt?
je vind haar leuk, ze is lesbisch maar vind misschien jongens ook leuk.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
No. Want wat vind jij dat ik moet doen? Afstand nemen? Maar ik zit met haar in een project en ze spreek me best vaak aan...elke keer dat ze dat doet, moet ik toegeven dat ik haar leuker begin te vinden.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
True..quote:Op zondag 2 maart 2014 23:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je vind haar leuk, ze is lesbisch maar vind misschien jongens ook leuk.
daar komt het op neer, geloof ik?
loop een keertje met haar mee en zeg gewoon dat je haar best leuk vind, en dat je haar eigenlijk mee uit wil vragen. en dan kijken wat ze zegt.
gewoon schijt aan, doen. alle sis beter dan dat je je blijft afvragen of het had gekund.
Ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat zooo opvalt?
Oh oke dat is anders..quote:Op zondag 2 maart 2014 23:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gewoon, jong en dronken zijn
En ze twijfelde toen nog een beetje aan haar lesbisch zijn
Misschien wordt ze ook een beetje onzeker naar jou toe omdat je haar soms ook echt negeert, terwijl jullie samenwerken.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:18 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Zij is te onzeker...onzekerheid mag best wel. Maar wanneer ik even niet antwoord en zij direct aan mij vraagt waarom etc etc en nogal jaloers overkomt, dan weet ik best veel. Probeer haar hier nog wel van af te helpen..
Ja, alleen haha, moet eerlijk toegeven dat ik het nog niet durf. Als het zover is dan lees je het wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Misschien wordt ze ook een beetje onzeker naar jou toe omdat je haar soms ook echt negeert, terwijl jullie samenwerken.
Maar goed, eerst maar eens vragen!
Laat je het ons weten? Ik ben nu wel benieuwd.
Waarom claimen ze dan lesbisch te zijn? Maffe lui zegquote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Seven. het volgende:
Van de 10 lesbo's die ik echt goed ken, doen 5 het ook wel met mannen als het ze zo uitkomt.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Seven. het volgende:
Van de 10 lesbo's die ik echt goed ken, doen 5 het ook wel met mannen als het ze zo uitkomt.
Hoezo?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom claimen ze dan lesbisch te zijn? Maffe lui zeg.
Anyway voor TS, ik zou het laten varen wel zelfs als ze op jongens viel lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze voor jou zou gaan.
Ik heb een jaar lang niet naar mannen omgekeken behalve voor seks, tot ik gevoelens kreeg voor een vent. In die periode identificeerde ik me toch als lesbo.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Anyway voor TS, ik zou het laten varen wel zelfs als ze op jongens viel lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze voor jou zou gaan.
Dus je had seks met mannen terwijl je lesbisch was?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang niet naar mannen omgekeken behalve voor seks, tot ik gevoelens kreeg voor een vent. In die periode identificeerde ik me toch als lesbo.
Nou ja moet je zelf weten natuurlijk, maar dat is toch aardig maf. De hele definitie van lesbisch is toch een vrouw die exclusief op vrouwen valt, zowel emotioneel als seksueel?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang niet naar mannen omgekeken behalve voor seks, tot ik gevoelens kreeg voor een vent. In die periode identificeerde ik me toch als lesbo.
Correct.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dus je had seks met mannen terwijl je lesbisch was?
Nee. Het gaat enkel om dat emotioneel gedeelte.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja moet je zelf weten natuurlijk, maar dat is toch aardig maf. De hele definitie van lesbisch is toch een vrouw die exclusief op vrouwen valt, zowel emotioneel als seksueel?
Ik bedoel, biseksualiteit bestaat ook en dat is ook niet altijd 50/50.
Really confused right now. Snap het niet, want kijk. Zelf ben ik hetero en voel ik me totaal niet aangetrokken tot mannen of wat dan ook. Een lesbo zou precies hetzelfde moeten volen toch?quote:
Hoe noem je een vrouw zoals ik beschreef dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Het gaat enkel om dat emotioneel gedeelte.
Je voelt je aangetrokken (= emotioneel) tot vrouwen, maar je zou er seks mee kunnen hebben (= fysiek) (theoretisch gezien). Dat heeft ene lesbo precies zelfde.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Really confused right now. Snap het niet, want kijk. Zelf ben ik hetero en voel ik me totaal niet aangetrokken tot mannen of wat dan ook. Een lesbo zou precies hetzelfde moeten volen toch?
Die bestaan er ook, maar dat hele lesbisch-zijn houdt in dat je gevoelens hebt voor vrouwen. Niet of je daadwerkelijk seks hebt met vrouwen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe noem je een vrouw zoals ik beschreef dan?
Ik ben het er niet mee eens overigens.
Maar ik wil toch nooit seks hebben met een man? Het kan, maar alles kan snap je. Onder lesbisch versta ik dat ze nooit maar dan ook nooit iets van een man willen. Seksueel of emotioneel. Behalve vrienden zijn natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je voelt je aangetrokken (= emotioneel) tot vrouwen, maar je zou er seks mee kunnen hebben (= fysiek) (theoretisch gezien). Dat heeft ene lesbo precies zelfde.
Vandaag de dag liggen die labels binnen de homo-scene niet zo zwart-wit. Niet alleen lesbo's maar ook homo's, biseksuelen en eigenlijk iedereen die niet hetero is bepaalt voor zichzelf waarmee hij of zij zich identificeert.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja moet je zelf weten natuurlijk, maar dat is toch aardig maf. De hele definitie van lesbisch is toch een vrouw die exclusief op vrouwen valt, zowel emotioneel als seksueel?
Ik bedoel, biseksualiteit bestaat ook en dat is ook niet altijd 50/50.
Willen =/= kunnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Maar ik wil toch nooit seks hebben met een man? Het kan, maar alles kan snap je. Onder lesbisch versta ik dat ze nooit maar dan ook nooit iets van een man willen. Seksueel of emotioneel. Behalve vrienden zijn natuurlijk.
Daarom dus biseksueel. Is toch heel simpel? Seksualiteit is, wat ik er van af weet, min of meer een schaal waar je op kunt zitten. Mensen zitten op de extremen en overal tussenin en sommige mensen bewegen heen en weer.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die bestaan er ook, maar dat hele lesbisch-zijn houdt in dat je gevoelens hebt voor vrouwen. Niet of je daadwerkelijk seks hebt met vrouwen.
Nee. Biseksueel is dat je gevoelens (als in: verliefd zijn) hebt voor beide geslachten.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom dus biseksueel. Is toch heel simpel? Seksualiteit is, wat ik er van af weet, min of meer een schaal waar je op kunt zitten. Mensen zitten op de extremen en overal tussenin en sommige mensen bewegen heen en weer.
Wat een ander zou moeten voelen, is niet aan jou om te bepalen. Tegenwoordig denkt men in de gay-scene doorgaans niet meer zo en in veel kringen word er echt niet raar opgekeken als een doorwinterde homo ineens met een vrouw zoent of als een lesbo een man als fuckbuddy heeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Really confused right now. Snap het niet, want kijk. Zelf ben ik hetero en voel ik me totaal niet aangetrokken tot mannen of wat dan ook. Een lesbo zou precies hetzelfde moeten volen toch?
Ok. Hoe heet het dan als je seks hebt met beide geslachten?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Biseksueel is dat je gevoelens (als in: verliefd zijn) hebt voor beide geslachten.
Dat is geen geaardheid.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok. Hoe heet het dan als je seks hebt met beide geslachten?
Maar omdat jij jezelf iets noemt, en iets al dan niet wilt betekent niet dat een ander dat ook zo ervaart. Als iemand zichzelf een lesbienne noemt, maar wel seks wil met mannen (al is het een keertje), betekent dat dan dat diegene het onmogelijke vraagt omdat jij, persoonlijk, het niet zou doen?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Maar ik wil toch nooit seks hebben met een man? Het kan, maar alles kan snap je. Onder lesbisch versta ik dat ze nooit maar dan ook nooit iets van een man willen. Seksueel of emotioneel. Behalve vrienden zijn natuurlijk.
Ik snap waar je heen wilt maar ik ben het er niet mee eens. Seks hebben met mensen waar je niet op valt heeft mijnsinziens niets met seksualiteit te maken.quote:
Jawel. Ikzelf ben homo en daar ben ik 100% zeker van, en ik heb vaker met vrouwen gezoend voor de lol of lust. Betekent dat dat ik dan biseksueel ben?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap waar je heen wilt maar ik ben het er niet mee eens. Seks hebben met mensen waar je niet op valt heeft mijnsinziens niets met seksualiteit te maken.
Het gaat mij om de mind-set, dat is wat ik belangrijk vind. Als ik hetero mannen naast mij zie en hoor dan zijn we het er allemaal over eens dat we het bed delen met een vrouw en ook zoenen met een vrouw. Maar zoals gezegd, het lijkt inderdaad dat er steeds meer tussenwegen zijn. Maar oke als iemand zich lesbienne noemt en tegen mij zou vragen dat ze het ook weleens met mannen doet, dan kijk ik ergens ook best op om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef Greye het volgende:
[..]
Maar omdat jij jezelf iets noemt, en iets al dan niet wilt betekent niet dat een ander dat ook zo ervaart. Als iemand zichzelf een lesbienne noemt, maar wel seks wil met mannen (al is het een keertje), betekent dat dan dat diegene het onmogelijke vraagt omdat jij, persoonlijk, het niet zou doen?
Natuurlijk niet. Je valt immers niet op vrouwen. Of zo weinig dat het te verwaarlozen valt. Maar als je seks met vrouwen plezierig zou vinden zou ik zeggen van wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. Ikzelf ben homo en daar ben ik 100% zeker van, en ik heb vaker met vrouwen gezoend voor de lol of lust. Betekent dat dat ik dan biseksueel ben?
Plezierig =/= lust.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je valt immers niet op vrouwen. Of zo weinig dat het te verwaarlozen valt. Maar als je seks met vrouwen plezierig zou vinden zou ik zeggen van wel.
Die Kinsey scale is dan wel oud maar toch vaak handig om het simpel te houden. Misschien zit jij op 5 ofzo.
Ohh zo, vandaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. Ikzelf ben homo en daar ben ik 100% zeker van, en ik heb vaker met vrouwen gezoend voor de lol of lust. Betekent dat dat ik dan biseksueel ben?
En er zijn dan ook genoeg lesbiennes die niks van mannen willen buiten vriendschap. Waar het om draait is dat niet elke zelfverklaarde lesbo jouw beeld van lesbienne zijn aanhangt. Er zijn heel veel verschillende invullingen te geven aan lesbisch zijn, ik was lesbisch en actief op zoek naar een vriendin maar met drank op wilde ik best wel seks en dan zijn er geen makkelijkere slachtoffers dan mannen. En zo zijn er ook lesbo's en homo's die aseksueel zijn en dus domweg geen seks willen maar wel romantische gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht. You name it.. Maar al die mensen bepalen voor zichzelf welk label het best bij ze past. Dus over het algemeen kun je best stellen dat het domweg per persoon verschilt.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ditzelfde voorbeeld is in hypothetische zin vaak gegeven in deze thread. Waarom snap je het na dit ene zinnetje wel ineens? xDquote:
Voel je je seksueel aangetrokken tot die vrouwen waar je sex mee hebt?quote:
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voel je je seksueel aangetrokken tot die vrouwen waar je sex mee hebt?
Ik moet haar gewoon uitvragen vind je? Alleen ben zo bang om afgewezen te worden. Ik haat dat zo erg, met name omdat ik ergens ook bang ben voor het antwoord. Ik bedoel niet vragen om een relatie bv, maar puur naar de bios gaan...ze begreep mij niet helemaal toen ik het gister vroeg..quote:Op zondag 2 maart 2014 23:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
En er zijn dan ook genoeg lesbiennes die niks van mannen willen buiten vriendschap. Waar het om draait is dat niet elke zelfverklaarde lesbo jouw beeld van lesbienne zijn aanhangt. Er zijn heel veel verschillende invullingen te geven aan lesbisch zijn, ik was lesbisch en actief op zoek naar een vriendin maar met drank op wilde ik best wel seks en dan zijn er geen makkelijkere slachtoffers dan mannen. En zo zijn er ook lesbo's en homo's die aseksueel zijn en dus domweg geen seks willen maar wel romantische gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht. You name it.. Maar al die mensen bepalen voor zichzelf welk label het best bij ze past. Dus over het algemeen kun je best stellen dat het domweg per persoon verschilt.
En in dat licht zou ik zeggen, er is best een kans.
Wist niet dat hij homo was...haha homoooquote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef Greye het volgende:
[..]
Ditzelfde voorbeeld is in hypothetische zin vaak gegeven in deze thread. Waarom snap je het na dit ene zinnetje wel ineens? xD
Ga jij dan voor Etsu bepalen welk label hij zich het prettigst bij zou moeten voelen?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voel je je seksueel aangetrokken tot die vrouwen waar je sex mee hebt?
Interessant. We gaan een beetje off-topic, dus ik laat het hierbij. Nog een opmerking, dat dit voor jouw geldt is natuurlijk geen reden om aan te nemen dat dit voor iedereen zo isquote:
Laten we erop houden dat ik genoeg homo's en lesbiennes ken en ze precies zelfde ervaren als ik. Net als hetero's (al kun je het je misschien niet voorstellen, maar die zijn er echt wel).quote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Interessant. We gaan een beetje off-topic, dus ik laat het hierbij. Nog een opmerking, dat dit voor jouw geldt is natuurlijk geen reden om aan te nemen dat dit voor iedereen zo is.
Neen. Ik probeerde simpelweg inzicht te krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ga jij dan voor Etsu bepalen welk label hij zich het prettigst bij zou moeten voelen?
Zorg gewoon dat je een keer zat wordt met haar, wie weet beland ze in je bed maar verliefdheid is wel glad ijs in dit geval. Hoewel, verliefdheid is vrijwel altijd glad ijsquote:Op maandag 3 maart 2014 00:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik moet haar gewoon uitvragen vind je? Alleen ben zo bang om afgewezen te worden. Ik haat dat zo erg, met name omdat ik ergens ook bang ben voor het antwoord. Ik bedoel niet vragen om een relatie bv, maar puur naar de bios gaan...ze begreep mij niet helemaal toen ik het gister vroeg..
Ik ken er genoeg die het absoluut niet zo zien. Dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we erop houden dat ik genoeg homo's en lesbiennes ken en ze precies zelfde ervaren als ik. Net als hetero's (al kun je het je misschien niet voorstellen, maar die zijn er echt wel).
Ennnnn we zijn klaar. Ze zou dit eens moeten lezen. Denk dat ze jou dan maar eens flink moet negeren.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Wist niet dat hij homo was...haha homooo
Zo, dan komen we tot conclusie dat wat ik beweerde, juist is.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die het absoluut niet zo zien. Dus.
Oneens.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo, dan komen we tot conclusie dat wat ik beweerde, juist is.
Eens. Er ging een wereld voor me open toen ik uit de kast kwam.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we erop houden dat ik genoeg homo's en lesbiennes ken en ze precies zelfde ervaren als ik. Net als hetero's (al kun je het je misschien niet voorstellen, maar die zijn er echt wel).
Ik vind het niet erg dat jij zo in je fantasieleventje zit, maar het gebeurt wel en het is gewoon zo.quote:
Valt wel mee, ik doe genoeg moeite voor haar...negeer haar weleens, maar om eerlijk te zijn praat zij vaker wanneer ze mij nodig heeft dan om echt een gesprek aan te gaan. Dat is eerlijk gezegd de reden dat ik haar soms negeer. Prima om mensen te helpen, maar gebruikt worden gaat te ver..94 is trouwens een heel goed jaar...quote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Greye het volgende:
[..]
Ennnnn we zijn klaar. Ze zou dit eens moeten lezen. Denk dat ze jou dan maar eens flink moet negeren.
Zoveel schelen we niet maar nu heb ik wel een beetje het idee dat '94 een slecht jaar was.
Ik ontken zeker niet dat mensen die zich identificeren als homo ook heteroseks hebben (en andersom). Ik ben het simpelweg niet eens met jouw uiteenzetting waarom.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat jij zo in je fantasieleventje zit, maar het gebeurt wel en het is gewoon zo.![]()
Lastig hoor, niet reageren.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ontken zeker niet dat mensen die zich identificeren als homo ook heteroseks hebben (en andersom). Ik ben het simpelweg niet eens met jouw uiteenzetting waarom.
Jullie zitten toch bij elkaar in een projectgroep? Dan is het toch niet zo gek om werk te verdelen en dergelijke? Zie je dat dan als gebruikt worden?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik doe genoeg moeite voor haar...negeer haar weleens, maar om eerlijk te zijn praat zij vaker wanneer ze mij nodig heeft dan om echt een gesprek aan te gaan. Dat is eerlijk gezegd de reden dat ik haar soms negeer. Prima om mensen te helpen, maar gebruikt worden gaat te ver..94 is trouwens een heel goed jaar...![]()
Leg me dan geen woorden in de mond.quote:
En ik geef antwoord, maar je maakt min of meer zo ervan dat alles wat ik zeg, onmogelijk is en niet realistisch is.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leg me dan geen woorden in de mond.
Man, ik toon interesse en probeer normaal te discussiëren maar je maakt het onmogelijk.
Oke, klaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik geef antwoord, maar je maakt min of meer zo ervan dat alles wat ik zeg, onmogelijk is en niet realistisch is.
Niet om lullig te zijn maar in 'onze' kring bestaat er een consensus dat maar heel weinig hetero's deze materie (willen) snappen. Fok is een discussieforum en dus debatteer ik hier vanuit mijn eigen ervaringen. In mijn echte leven bespreek ik dit soort dingen eigenlijk nooit met hetero's omdat ik keer op keer op een muur van onbegrip stuit. En met mij velen. Waarom zouden we het ook bespreken met mensen die het niet snappen, als we een hechte gemeenschap hebben waarin dit grijze gebied vaak niet eens betwijfeld wordt?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die het absoluut niet zo zien. Dus.
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen en zullen we nooit common ground bereiken. Jammer.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik geef antwoord, maar je maakt min of meer zo ervan dat alles wat ik zeg, onmogelijk is en niet realistisch is.
In dat geval: welterusten en het was fijn je gekend te hebbenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen en zullen we nooit common ground bereiken. Jammer.
Daarvoor, voor het project al. Ik heb haar er wel op aangesproken, ze zei dat ze het niet wist en bood meerdere malen haar excuses aan. Laatst vroeg ze ook of ik met haar in de bus wilde daten...maar zal als vriend bedoeld zijn. Negeerde dit wel tho...ben ook niet echt superslim maar goedquote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef Greye het volgende:
[..]
Jullie zitten toch bij elkaar in een projectgroep? Dan is het toch niet zo gek om werk te verdelen en dergelijke? Zie je dat dan als gebruikt worden?
Of heeft ze je nodig op emotioneel niveau?
By the way, een definitief antwoord ga je hier niet vinden, hooguit de gedachtes van anderen. We weten immers, voor zo ver ik gelezen heb, nog niet eens 100% zeker of ze wel lesbisch is.
Nogmaals, ik betwijfel het grijze gebied niet en probeer ook niemand een label op te dringen of wat dan ook. Elkaar begrijpen is een two way street, dus als ik er wat van probeer te maken vanuit mijn ervaringen is het niet bevorderlijk om dan maar meteen te roepen 'je bent hetero dus je snapt het niet'.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn maar in 'onze' kring bestaat er een consensus dat maar heel weinig hetero's deze materie (willen) snappen. Fok is een discussieforum en dus debatteer ik hier vanuit mijn eigen ervaringen. In mijn echte leven bespreek ik dit soort dingen eigenlijk nooit met hetero's omdat ik keer op keer op een muur van onbegrip stuit. En met mij velen. Waarom zouden we het ook bespreken met mensen die het niet snappen, als we een hechte gemeenschap hebben waarin dit grijze gebied vaak niet eens betwijfeld wordt?
En met jou zal 95% van de hetero's nooit common ground bereiken. Je kunt eigenlijk alleen stellen dat jij er andere denkbeelden over hebt. Dat je je eigen hetero denkbeelden over LBTG's voor waar aanneemt en insinueert dat een homo de plank misslaat, dat is als .. weet ik veel.. een timmerman die een boer verteld dat zijn denkbeelden over koeien melken niet kloppen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen en zullen we nooit common ground bereiken. Jammer.
Misschien omdat sommige mensen oprechte interesse hebben zoals Firefly in dit topic? Bovendien was het als reactie op. Als je gaat verkondigen dat je als homo seks hebt met vrouwen of vice versa, lijkt het me niet zo vreemd dat mensen vragen gaan stellen. Lekker simpel om dan te zeggen dat 'buitenstaanders' het toch niet snappenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef Seven. het volgende:
Waarom zouden we het ook bespreken met mensen die het niet snappen, als we een hechte gemeenschap hebben waarin dit grijze gebied vaak niet eens betwijfeld wordt?
Waar zie jij een homo posten die seks heeft met vrouwen?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Misschien omdat sommige mensen oprechte interesse hebben zoals Firefly in dit topic? Bovendien was het als reactie op. Als je gaat verkondigen dat je als homo seks hebt met vrouwen of vice versa, lijkt het me niet zo vreemd dat mensen vragen gaan stellen. Lekker simpel om dan te zeggen dat 'buitenstaanders' het toch niet snappen
Ik vind dat je behoorlijk wat vooroordelen over mij hebt als hetero. Nogmaals, ik heb zelf ook homo's (mannelijk en vrouwelijk) als vrienden en met hen discussieer ik hier ook wel eens over.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
En met jou zal 95% van de hetero's nooit common ground bereiken. Je kunt eigenlijk alleen stellen dat jij er andere denkbeelden over hebt. Dat je je eigen hetero denkbeelden over LBTG's voor waar aanneemt en insinueert dat een homo de plank misslaat, dat is als .. weet ik veel.. een timmerman die een boer verteld dat zijn denkbeelden over koeien melken niet kloppen.
Jij, hommotje.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij een homo posten die seks heeft met vrouwen?
Wat ik eigenlijk zeg is dat de LBTG's die jij kent, waarschijnlijk niet erg geneigd zullen zijn om dit met jou te bespreken. Er zijn hetero's die het snappen. Maar jij snapt het niet want door te vragen of Etsu geil wordt van vrouwen, zoek je eigenlijk het antwoord op de vraag of hij eigenlijk biseksueel is. En dat is, hoe openminded je dan ook bent richting LBTG's, hokjesdenken. Zelfs al begrijp je dat er een grijs gebied is, ergens heb je die behoefte aan een labeltje. En dat is prima natuurlijk, in de LBTG wereld zijn er ook plenty mensen die WEL zo denken (zou niet eerlijk zijn om die uit te sluiten in dit betoog). Of misschien reageren LBTG's domweg te gevoelig op zulke vragen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogmaals, ik betwijfel het grijze gebied niet en probeer ook niemand een label op te dringen of wat dan ook. Elkaar begrijpen is een two way street, dus als ik er wat van probeer te maken vanuit mijn ervaringen is het niet bevorderlijk om dan maar meteen te roepen 'je bent hetero dus je snapt het niet'.
Aww, wat schattig, zo bekrompen ingesteldquote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij, hommotje.
Nee ik doelde eigenlijk op jouw post waarin je de hypothese schetst (dat lesbo's met mannen nuecken en hommos met vrouwen). Ik zou zelf denken dat dat alleen voort kan komen uit nieuwsgierigheid en het zeldzaam is. Ik zou ook denken dat lesbiennes en homo's juist een afkeer hebben tegen de gedachte van seks met het andere geslacht, zoals dat bij hetero's ook vaak het geval is (genoeg uitzonderingen natuurlijk).
The fuckquote:Op maandag 3 maart 2014 00:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk zeg is dat de LBTG's die jij kent, waarschijnlijk niet erg geneigd zullen zijn om dit met jou te bespreken.
Zoals ik al zei: lesbisch zijn is gevoelsmatig. Neuken is een ander verhaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
The fuck. Ga jij nu bepalen hoe goed ik mijn vrienden ken en hoe eerlijk ze zijn tegenover mij?
Ik heb helemaal nergens behoefte aan, labeltjes al helemaal niet. Volgens mij is het juist andersom. Waarom jezelf met alle geweld lesbo noemen als je ook mannen neukt?
Fair enough en ik waardeer dergelijke interesse doorgaans. Eigenlijk is het een zinloze discussie doordat mensen zeggen 'ik ken veel mensen die..'. Dat gevoel krijg ik een beetje van Firefly die min of meer zegt dat de homo's die hij kent dat grijze gebied niet kennen, en dat hij daarom gelijk heeft. Maar hij gaat voorbij aan het feit dat hij nu via fok ook 2 mensen kent die dat grijze gebied wel kennen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Misschien omdat sommige mensen oprechte interesse hebben zoals Firefly in dit topic? Bovendien was het als reactie op. Als je gaat verkondigen dat je als homo seks hebt met vrouwen of vice versa, lijkt het me niet zo vreemd dat mensen vragen gaan stellen. Lekker simpel om dan te zeggen dat 'buitenstaanders' het toch niet snappen
Grappig hoe je andere meningen/ervaringen zo snel af doet als bekrompen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww, wat schattig, zo bekrompen ingesteld
Is dat het? Omdat jij niet kan dealen hoe anderen hier erover denken en dat het niet strookt met hoe jij erover denkt en ervaart? Ach, hou toch op.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Grappig hoe je andere meningen/ervaringen zo snel af doet als bekrompen.
Beetje snel op je pik getrapt jonkje?
Van de Wiki:quote:Op maandag 3 maart 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: lesbisch zijn is gevoelsmatig. Neuken is een ander verhaal.
Maarja ik snap het niet en ben bekrompenquote:Een lesbienne of homoseksuele vrouw is een vrouw die zich emotioneel en seksueel aangetrokken voelt tot andere vrouwen
Ik kan het juist wel dealen, sterker nog ik wil er meer van weten. Er gaat een wereld voor me openquote:Op maandag 3 maart 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat het? Omdat jij niet kan dealen hoe anderen hier erover denken en dat het niet strookt met hoe jij erover denkt? Ach, hou toch op.
Voor de derde keer: ik ontkent het bestaan van dat 'grijze gebied' niet. Ik ontken ook niet dat mensen daar in vallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fair enough en ik waardeer dergelijke interesse doorgaans. Eigenlijk is het een zinloze discussie doordat mensen zeggen 'ik ken veel mensen die..'. Dat gevoel krijg ik een beetje van Firefly die min of meer zegt dat de homo's die hij kent dat grijze gebied niet kennen, en dat hij daarom gelijk heeft. Maar hij gaat voorbij aan het feit dat hij nu via fok ook 2 mensen kent die dat grijze gebied wel kennen.
Beetje van het niveau 'ik haal me vader erbij en die is sterker dan jou vader!!!!'.
Die afkeer van hetero mannen tot homoseks komt voor uit de hedendaagse machocultuur. Dat is cultuurgebonden, en niet natuurgebonden. De Romeinen vonden het doodnormaal zolang ze maar top waren en geen bottom, want bottom was niet mannelijk. En toen werden we allemaal christelijk en toen kon het ineens niet meer (en toen was ook ineens monogamie de norm, dit is slechts in 25% van alle culturen vandaag de dag de standaard, in de overige 75% is het OK om meerdere vrouwen te hebben).quote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij, hommotje.
Nee ik doelde eigenlijk op jouw post waarin je de hypothese schetst (dat lesbo's met mannen nuecken en hommos met vrouwen). Ik zou zelf denken dat dat alleen voort kan komen uit nieuwsgierigheid en het zeldzaam is. Ik zou ook denken dat lesbiennes en homo's juist een afkeer hebben tegen de gedachte van seks met het andere geslacht, zoals dat bij hetero's ook vaak het geval is (genoeg uitzonderingen natuurlijk).
Je legt de woorden in m'n mond (als in: ik zou gezegd hebben dat ik seks heb met vrouwen) en dat is niet zo verstandig als je een 'discussie' wilt winnen. Als ik vraag wie dat zei, ga je meteen persoonlijk aanvallen. Hihi, zo grappig.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kan het juist wel dealen, sterker nog ik wil er meer van weten. Er gaat een wereld voor me open![]()
Maar het 'discussiëren' is ietwat tricky als je bij iedere opmerking zo keihard in de verdediging schiet.
I rest my case.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
The fuck. Ga jij nu bepalen hoe goed ik mijn vrienden ken en hoe eerlijk ze zijn tegenover mij?
Ik heb helemaal nergens behoefte aan, labeltjes al helemaal niet. Volgens mij is het juist andersom. Waarom jezelf met alle geweld lesbo noemen als je ook mannen neukt?
Ah jij bent zo eentje die het idee 'idereen is bi' aanhangt. Ok, dan zijn we gauw klaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die afkeer van hetero mannen tot homoseks komt voor uit de hedendaagse machocultuur. Dat is cultuurgebonden, en niet natuurgebonden. De Romeinen vonden het doodnormaal zolang ze maar top waren en geen bottom, want bottom was niet mannelijk. En toen werden we allemaal christelijk en toen kon het ineens niet meer (en toen was ook ineens monogamie de norm, dit is slechts in 25% van alle culturen vandaag de dag de standaard, in de overige 75% is het OK om meerdere vrouwen te hebben).
En vrouwen onderling: ik ken geen enkele vrouw die gruwt van het idee seks te hebben met een andere vrouw. Ook dat is cultuurgebonden natuurlijk, want twee wijven die elkaar likken is geil. Ook dat is machocultuur.
Dus als ik het goed begrijp, volgens jou en jouw vrienden ben ik geen lesbo?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor de derde keer: ik ontkent het bestaan van dat 'grijze gebied' niet. Ik ontken ook niet dat mensen daar in vallen.
Waar ik het niet mee eens ben is de implicatie dat er niet ook mensen zijn die zich niet in dat grijze gebied bewegen.
Case? Wat voor case? Het enige dat je gedaan hebt is oordelen over mij, mijn vrienden en mijn standpunten (die je ook nog eens verkeerd interpreteert). Om af te sluiten met de dooddoener 'iedereen is eigenlijk bi'. Kom op zeg. Als jij denkt voor de LGBT's in Nederland te spreken stapt homo-emencipatie in Nederland ineens 10 jaar achteruit.quote:
Zeker mee eens hoor en ik juich de toename van 'open-mindedness' op dat gebied alleen maar toe. Echter ben ik toch van mening dat een seksuele voorkeur, als we dus toch even labels moeten plakken, behoorlijk overtuigend is. Als in, de homo's/lesbo's/hetero's die ik ken maken toch vrij duidelijk kenbaar dat er weinig ruimte is voor diversiteit op dat gebied. Maarja, misschien zijn dat inderdaad dingen die gewoonlijk niet snel/makkelijk bespreekbaar gemaakt worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die afkeer van hetero mannen tot homoseks komt voor uit de hedendaagse machocultuur. Dat is cultuurgebonden, en niet natuurgebonden. De Romeinen vonden het doodnormaal zolang ze maar top waren en geen bottom, want bottom was niet mannelijk. En toen werden we allemaal christelijk en toen kon het ineens niet meer (en toen was ook ineens monogamie de norm, dit is slechts in 25% van alle culturen vandaag de dag de standaard, in de overige 75% is het OK om meerdere vrouwen te hebben).
En vrouwen onderling: ik ken geen enkele vrouw die gruwt van het idee seks te hebben met een andere vrouw. Ook dat is cultuurgebonden natuurlijk, want twee wijven die elkaar likken is geil. Ook dat is machocultuur.
Ik geloof absoluut niet dat iedereen bi is. Dus je zult met wat beters op de proppen moeten komen om mijn argumentatie te ontkrachten.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah jij bent zo eentje die het idee 'idereen is bi' aanhangt. Ok, dan zijn we gauw klaar.
Nee, anders dan jij oordeel ik niet zomaar over mensen. Zeker niet over wat voor labeltje ze op zichzelf willen plakken.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, volgens jou en jouw vrienden ben ik geen lesbo?
En wederom gebaseerd op je eigen omgeving en situatie terwijl je verdomme met twee FOK!kers zit te discussiëren die je mening ontkrachten. Waar gaat het mis?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker mee eens hoor en ik juich de toename van 'open-mindedness' op dat gebied alleen maar toe. Echter ben ik toch van mening dat een seksuele voorkeur, als we dus toch even labels moeten plakken, behoorlijk overtuigend is. Als in, de homo's/lesbo's/hetero's die ik ken maken toch vrij duidelijk kenbaar dat er weinig ruimte is voor diversiteit op dat gebied. Maarja, misschien zijn dat inderdaad dingen die gewoonlijk niet snel/makkelijk bespreekbaar gemaakt worden.
Ik bedoelde overigens niet alleen afkeer van hetero's naar homo's maar dus ook andersom (alhoewel het eerste veel vaker voorkomt natuurlijk)
Langs elkaar heen praten. Recap:quote:Op maandag 3 maart 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wederom gebaseerd op je eigen omgeving en situatie terwijl je verdomme met twee FOK!kers zit te discussiëren die je mening ontkrachten. Waar gaat het mis?
Een mening ontkrachten?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wederom gebaseerd op je eigen omgeving en situatie terwijl je verdomme met twee FOK!kers zit te discussiëren die je mening ontkrachten. Waar gaat het mis?
Met jouw post, en ik zal 'm nog eens quoten....quote:Op maandag 3 maart 2014 00:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Case? Wat voor case? Het enige dat je gedaan hebt is oordelen over mij, mijn vrienden en mijn standpunten (die je ook nog eens verkeerd interpreteert). Om af te sluiten met de dooddoener 'iedereen is eigenlijk bi'. Kom op zeg. Als jij denkt voor de LGBT's in Nederland te spreken stapt homo-emencipatie in Nederland ineens 10 jaar achteruit.
.. zeg je dus dat ik destijds geen lesbo was. Daarmee bepaal je voor mij welk label ik mezelf niet mag geven. Dus I rest my case. En die case is dus dat de gemiddelde hetero niet snapt dat een lesbo zich in de grijze zone kan begeven aangaande intimiteit met anderen, ook als dat met het andere geslacht is.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut niet dat iedereen bi is. Dus je zult met wat beters op de proppen moeten komen om mijn argumentatie te ontkrachten.
Nee, ik vráág alleen wáárom dat label. Het is een vraag. Geen oordeel. Gewoon een vraag. Ik stelde die vraag omdat ik interesse had in het antwoord. Geen waardeoordeel, niets.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:44 schreef Seven. het volgende:
.. zeg je dus dat ik destijds geen lesbo was. Daarmee bepaal je voor mij welk label ik mezelf niet mag geven.
Klopt. En jij beweert dat dat eerste nietquote:Op maandag 3 maart 2014 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Langs elkaar heen praten. Recap:
- Er zijn mensen die zich bewegen in een zogenaamd 'grijs gebied' qua seksualiteit. Kan dus alles zijn, liefde en lust kunnen zich focusen op andere geslachten.
- Er zijn mensen die dat niet doen en waarbij gevoelens van liefde, lust en seksualiteit in het algemeen zich verenigen in interesse voor slechts 1 geslacht.
Dat heb ik nergens beweerd en als jij dat zo geïnterpreteerd hebt is dat een fout van mijn kant. Heb ik ook al eens eerder gezegd.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. En jij beweert dat dat eerste niet
mogelijk is, omdat jij het niet zo ervaart. Lees anders maar terug.
Ah, OK!quote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, anders dan jij oordeel ik niet zomaar over mensen. Zeker niet over wat voor labeltje ze op zichzelf willen plakken.
Ik wilde alleen weten wáárom dat label. Maar ik wil het niet eens meer weten. Ik ga het nog wel eens een keer vragen aan iemand die wel een fatsoenlijk gesprek kan voeren zonder te vervallen in (voor)oordelen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden trouwens, ook binnen de scene clasht dit (de mensen die geen grijs gebied ervaren en de mensen die dat wel ervaren).quote:Op maandag 3 maart 2014 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Langs elkaar heen praten. Recap:
- Er zijn mensen die zich bewegen in een zogenaamd 'grijs gebied' qua seksualiteit. Kan dus alles zijn, liefde en lust kunnen zich focusen op andere geslachten.
- Er zijn mensen die dat niet doen en waarbij gevoelens van liefde, lust en seksualiteit in het algemeen zich verenigen in interesse voor slechts 1 geslacht.
Duidelijk. Maar je snapt toch dat dit kan leiden tot nogal wat verwarring? Omdat er dus ook lesbo's zijn die hun lusten niet botvieren op mannen (en dat ook niet zouden kunnen). Dan krijg je dus het probleem dat het label dat jij kiest voor jezelf een tegenstrijdigheid is voor anderen. Oftewel mensen die in die tweede groep vallen die ik beschreef. Dat maakt het er allemaal niet duidelijk op. Dus waarom koos je niet gewoon voor bi? Of desnoods gewoon geen label? Of je verzint een nieuwe?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wil het je best uitleggen hoor. Ik was wel geinteresseerd in seks maar niet in mannen. Vrouwen scoren is lastiger en ik weet als vrouw hoe het is om gebruikt te worden voor seks, daar wilde ik mijn medevrouwen niet in betrekken. Dus in een LBTG kring vol vrouwen die niks liever willen dan huisje-boompje-beestje spelen vond ik het niet eerlijk om mijn lusten te botvieren terwijl er toch maar 1 vrouw in mijn hoofd zat. Dus met een paar kerels seks gehad dat jaar, tegen de tijd dat ik over die vrouw heen was kreeg ik gevoelens voor een man. Ik keek alleen maar naar vrouwen voor een relatie (ook om die dame uit mijn kop te krijgen, en voor de seks had ik een andere outlet.
Ik interpreteerde het ook zo. Komt omdat je dit postte:quote:Op maandag 3 maart 2014 00:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd en als jij dat zo geïnterpreteerd hebt is dat een fout van mijn kant. Heb ik ook al eens eerder gezegd.
Mijn interesse ligt simpelweg in het gegeven dat er over die labels gepraat wordt en dat ze zo zinloos zijn maar dat er dan toch aan vast gehouden wordt. Dat lijkt tegenstrijdig, en ik probeer meer inzicht te krijgen in die denkwijze.
Dus misschien moet je nog even verduidelijken waarom ik het label 'maf' meekrijg als ik aangeef dat ik me in het grijze gebied begeven heb.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Enigszins chargerend, maar ik vind het nog steeds vrij raar. Kijk, ik kan mezelf ook wel homo noemen maar als ik vervolgens exclusief seks met vrouwen blijf hebben dan heeft dat label toch geen betekenis meer? Het is niet zomaar een definitiekwestie. Ik snap ook best dat seksualiteit gecompliceerd is en niet alles binnen hokjes en kaders valt te plaatsen. Dat is juist wat het zo interessant maakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het ook zo. Komt omdat je dit postte:
[..]
Dus misschien moet je nog even verduidelijken waarom ik het label 'maf' meekrijg als ik aangeef dat ik me in het grijze gebied begeven heb.
Kijk, in de LBTG scene maakte ik er echt geen geheim van, als ik met de meiden op stap was dan deed ik gewoon booty calls naar mannen als mij dat zo uitkwam en daar heeft niemand ooit een probleem van gemaakt of vragen over gesteld. Die 'tegenstrijdigheid' is ook maar een relatief gegeven tot je je buiten de scene begeeft. Dan is het ineens zwart/wit. Voor mijn seksmaatjes in dat jaar was dit alles veel moeilijker te bevatten dan voor mijn gay-maatjes in ieder geval.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar je snapt toch dat dit kan leiden tot nogal wat verwarring? Omdat er dus ook lesbo's zijn die hun lusten niet botvieren op mannen (en dat ook niet zouden kunnen). Dan krijg je dus het probleem dat het label dat jij kiest voor jezelf een tegenstrijdigheid is voor anderen. Oftewel mensen die in die tweede groep vallen die ik beschreef. Dat maakt het er allemaal niet duidelijk op. Dus waarom koos je niet gewoon voor bi? Of desnoods gewoon geen label? Of je verzint een nieuwe?
Dat is dus het probleem. Grijs bestaat, maar zwart en wit ook. En mensen die in die extremen zitten hebben bepaalde termen en labels. Als vervolgens mensen in dat tussengebied die ook gaan gebruiken is het toch niet zo gek dat het tot verwarring kan leiden?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kijk, in de LBTG scene maakte ik er echt geen geheim van, als ik met de meiden op stap was dan deed ik gewoon booty calls naar mannen als mij dat zo uitkwam en daar heeft niemand ooit een probleem van gemaakt of vragen over gesteld. Die 'tegenstrijdigheid' is ook maar een relatief gegeven tot je je buiten de scene begeeft. Dan is het ineens zwart/wit.
Ik had destijds niet exclusief seks met mannen trouwens, er waren ook vrouwen die gewoon hetzelfde wilden als ik. Destijds was ik emotioneel echt niet into mannen, wel vrouwen. Dus vond ik het label lesbisch meer van toepassing. En momenteel kijk ik eigenlijk helemaal niet zoveel naar vrouwen, maar daar zit wel altijd beweging in. Ik beschrijf mezelf vandaag de dag als niet-hetero.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Enigszins chargerend, maar ik vind het nog steeds vrij raar. Kijk, ik kan mezelf ook wel homo noemen maar als ik vervolgens exclusief seks met vrouwen blijf hebben dan heeft dat label toch geen betekenis meer? Het is niet zomaar een definitiekwestie. Ik snap ook best dat seksualiteit gecompliceerd is en niet alles binnen hokjes en kaders valt te plaatsen. Dat is juist wat het zo interessant maakt.
Ik zie alleen de reden niet om het nog gecompliceerder te maken.
Niks mis mee. Maar je snapt hopelijk nu wel mijn punt?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik had destijds niet exclusief seks met mannen trouwens, er waren ook vrouwen die gewoon hetzelfde wilden als ik. Destijds was ik emotioneel echt niet into mannen, wel vrouwen. Dus vond ik het label lesbisch meer van toepassing. En momenteel kijk ik eigenlijk helemaal niet zoveel naar vrouwen, maar daar zit wel altijd beweging in. Ik beschrijf mezelf vandaag de dag als niet-hetero.
Dan zijn het geen lesbo'squote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Seven. het volgende:
Zucht. Lees de discussie boven je eens.quote:
Tuurlijk want een leuter voelt toch een stuk warmer aan dan een koude dildo.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Seven. het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
We zullen je op je woord moeten geloven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Tuurlijk want een leuter voelt toch een stuk warmer aan dan een koude dildo.
Aldus volgens een ervaren persoon.... mijn vriendin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We zullen je op je woord moeten geloven.
Hij spreekt de waarheidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We zullen je op je woord moeten geloven.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
True, thanks. Om eerlijk te zijn moet dit vaker tegen me gezegd worden, sommige vrienden denken dat ik kans maak...vandaar de twijfelsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:01 schreef Samuray13 het volgende:
Ze is lesbo en wimpelt je af.
Verspil je energie niet aan haar, maar richt je op de 1,5 miljard andere vrouwen.
Nee nouja. Ik vind zoenen niet echt cool dus dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit, dat je iemand puur aantrekkelijk vindt om alleen te zoenen ipv relatie?
Nee precies heb je gelijk in, en om eerlijk te zijn, dimmen mijn 'gevoelens' met het uur...Ik begin steeds minder te voelen omdat het inderdaad nergens op slaat nu ik eraan denk en waar ik mee bezig ben. Ze vindt me ongetwijfeld leuk, dat weet ik voor 100%, maar dan als een vriend...Ik maak het project met haar gewoon af en laat het daarna voor wat het is, bespaart me veel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee nouja. Ik vind zoenen niet echt cool dus dat ken ik niet.
Ik kan me er ergens wel wat bij voorstellen maar dan snap ik niet dat je er een topic voor opent hahaha.
Als je iemand niet kan zoenen is dat lang niet zo "erg" om dat niet voor elkaar te krijgen en het is wel kut om verliefd te zijn en die persoon dan niet te kunnen krijgen dus. Maar misschien is het voor jou een veel groter probleem dan wat ik zie ofzo
Jaa, damn...ik ben zo dom. Heb haar gevraagd om zaterdag langs te komen en ze had misschien al wat staan, maar ze kon misschien zei ze...Ik weet dat ze me afwijst...zo kut en dom van me. Dit doe ik mezelf aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef Karelzegt het volgende:
Kun je het niet met haar bespreken? Bedoel als een casus, van een vriend ofzo. Check haar reactie.
Dapper wat ik dat doe? Gewoon vertellen? Hm oke!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Karelzegt het volgende:
Dapper van je. Ik zeg doen, respect.
Je kunt het inpakken of gewoon eerlijk zijn. Is ze openlijk lesbo? Dan benoem dat.....en dat je niet weet of ze het zou waarderen als je de ROMEO gaat uithangen.
Wellicht is ze gevleid en geeft ze je een kans?
Dapper dat je haar eerlijk benadert en zegt wat je bezighoudt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dapper wat ik dat doe? Gewoon vertellen? Hm oke!
Niet meer zo pushen en verder het er niet meer over hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:11 schreef Gregor1994 het volgende:
Is goed, ik vroeg haar trouwens voor de 2de x vandaag of ze langs wilde komen. Ze zei dat ze al had gezegd dat ze het niet zeker wist en dat ze anders pas ja zou zeggen. Ik kwam wanhopig over...hoe kan ik dit nog goedmaken? Zij komt soms ook wel wanhopig over...
Prima, gewoon mijn mond erover houden dus..alleen ze zal het dan sowieso negeren, maar goed. Dan weet ik hetquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet meer zo pushen en verder het er niet meer over hebben.
Je komt wel een beetje wanhopig over..quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Prima, gewoon mijn mond erover houden dus..alleen ze zal het dan sowieso negeren, maar goed. Dan weet ik het
Als ze vindt dat je nu al wanhopig overkomt en je begint er nogmaals over is het al helemaal niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Prima, gewoon mijn mond erover houden dus..alleen ze zal het dan sowieso negeren, maar goed. Dan weet ik het
Ja, damn. Haha, maar ik kan me gedeisd houden, ook al ben ik dat niet in mijn hoofd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:53 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje wanhopig over..
Vind ik raar, zij komt vaak genoeg wanhopig over..en soms erger ik me daaraan en zeg ik het ook. Echter gaat ze gewoon door, nu durf ik niet eens door te gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze vindt dat je nu al wanhopig overkomt en je begint er nogmaals over is het al helemaal niet aantrekkelijk
Nou, je hebt je kans definitief verspeeld door nogmaals te vragen. Vrouwen houden niet zo van gepush.. juist wanneer je je totaal geen aandacht meer geeft vinden ze het opeens niet meer leuk en gaan ze weer aan je hangen om aandacht te krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja, damn. Haha, maar ik kan me gedeisd houden, ook al ben ik dat niet in mijn hoofd.
Ik vroeg het eerst in het echt in de middag. Later op de avond op whatsapp, denk je nog steeds wanhopig? .je hebt wel gelijk tho, als ik geen aandacht geef vindt ze het leuk. Het is dus niet herstelbaar..meer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:57 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou, je hebt je kans definitief verspeeld door nogmaals te vragen. Vrouwen houden niet zo van gepush.. juist wanneer je je totaal geen aandacht meer geeft vinden ze het opeens niet meer leuk en gaan ze weer aan je hangen om aandacht te krijgen
Zo min mogelijk contact met haar zoeken, dan komt ze vanzelf wel naar jou toe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:58 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerst in het echt in de middag. Later op de avond op whatsapp, denk je nog steeds wanhopig? .je hebt wel gelijk tho, als ik geen aandacht geef vindt ze het leuk. Het is dus niet herstelbaar..meer?
Als er iets is wat ik dan toch goed kan is het geen contact zoeken..op gister na dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:14 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Zo min mogelijk contact met haar zoeken, dan komt ze vanzelf wel naar jou toe.
Als ze aantrekkelijk is, dan is ze geen lesbo. Dan zou ik alsnog het wagen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:26 schreef Gregor1994 het volgende:
Raar, damn..ik vind haar zo aantrekkelijk en leuk..kan haar niet loslaten lijkt het. Hoe kom je hier overheen?
Ben ik het mee eens, je moet je nu even koest houden zeg maar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:14 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Zo min mogelijk contact met haar zoeken, dan komt ze vanzelf wel naar jou toe.
TS wordt gestimuleerd om eerlijk tegen haar te zijn. Niet zo zeer om er achter aan te jagen...mijn inziens.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef SSJKliko het volgende:
Serieus waarom wordt TS aangemoedigd om achter een lesbienne aan te zitten? Ze is lesbisch, ze valt niet op mannen, punt.
Ze houden wel van gepush, alleen niet constant. Push/pull heet dat, om het spannend te houden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:57 schreef Trebo het volgende:
Nou, je hebt je kans definitief verspeeld door nogmaals te vragen. Vrouwen houden niet zo van gepush.. juist wanneer je je totaal geen aandacht meer geeft vinden ze het opeens niet meer leuk en gaan ze weer aan je hangen om aandacht te krijgen![]()
Oh okay. Ik zag sommige mensen hier al een heel verhaal houden over lesbiennes die seks hebben met mannen. Die hebben 't volgens mij niet helemaal begrepen, hoe het werkt..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
TS wordt gestimuleerd om eerlijk tegen haar te zijn. Niet zo zeer om er achter aan te jagen...mijn inziens.
denk dat jij het niet helemaal hebt begrepen..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Oh okay. Ik zag sommige mensen hier al een heel verhaal houden over lesbiennes die seks hebben met mannen. Die hebben 't volgens mij niet helemaal begrepen, hoe het werkt..
Ik begrijp je helemaal. Als je denkt dat het allemaal zo om te buigen is, heb je niks (NADA NUL) begrepen van sexualiteitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Oh okay. Ik zag sommige mensen hier al een heel verhaal houden over lesbiennes die seks hebben met mannen. Die hebben 't volgens mij niet helemaal begrepen, hoe het werkt..
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:43 schreef Casiotone het volgende:
[..]
denk dat jij het niet helemaal hebt begrepen..
Eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef SSJKliko het volgende:
[..]![]()
lesbisch = alleen romantische of seksuele aantrekkingskracht t.o.v. vrouwen
homo - alleen romantische of seksuele aantrekkingskracht t.o.v. mannen
Biseksueel =
1. alleen relatie met mannen, vrouwen dienen puur voor seks
2. alleen relatie met vrouwen, mannen dienen puur voor seks
3. relatie met mannen en/of vrouwen kunnen aangaan
4. Allebei alleen puur voor seks.
Sim-pel.
Heerlijk simpel als je het zo bekijkt, toch? Al switchen sommige mensen binnen de catergorien en dat maakt het ingewikkelderquote:
Switchen=biseksueel of in bijzondere gevallen gebrek aan/problemen met/ontkenning van een bepaalde seksualiteit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Heerlijk simpel als je het zo bekijkt, toch? Al switchen sommige mensen binnen de catergorien en dat maakt het ingewikkelder
Ik geloof jequote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Switchen=biseksueel of in bijzondere gevallen gebrek aan/problemen met/ontkenning van een bepaalde seksualiteit.
In principe zijn dat dan geen lesbiënnes, maar bi's. Al hangt dat wel een beetje af van je definitie en vooral hoe mensen er zelf naar kijken. Vergeet niet dat het percentage mensen dat een twijfelachtige seksuele voorkeur (vooral) onder vrouwen hoger is dan het percentage mensen dat zich als éénduidig homoseksueel definieert. Dat staat ook vaak in rapporten te lezen. Overigens heb ik wel eens gelezen dat bi-seksuele vrouwen meer genieten van seks met vrouwen dan met mannen. Dus... mocht je verkering met haar krijgen: dan weet TS waar zijn uitdaging ligt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
NIce verslag. Ik ben het met je eens. Ts heeft wat te doen maar eerst een goed gesprek.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef jaha het volgende:
[..]
In principe zijn dat dan geen lesbiënnes, maar bi's. Al hangt dat wel een beetje af van je definitie en vooral hoe mensen er zelf naar kijken. Vergeet niet dat het percentage mensen dat een twijfelachtige seksuele voorkeur (vooral) onder vrouwen hoger is dan het percentage mensen dat zich als éénduidig homoseksueel definieert. Dat staat ook vaak in rapporten te lezen. Overigens heb ik wel eens gelezen dat bi-seksuele vrouwen meer genieten van seks met vrouwen dan met mannen. Dus... mocht je verkering met haar krijgen: dan weet TS waar zijn uitdaging ligt.
Klopt, sommigen komen er achter dat ze misschien toch bi zijn, en niet hetero/lesbisch/homo etc etc..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Heerlijk simpel als je het zo bekijkt, toch? Al switchen sommige mensen binnen de catergorien en dat maakt het ingewikkelder
Datzelfde heb je bij homo's ook hoor......opeens genezen.....dat ka-hannn- niet!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:22 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Klopt, sommigen komen er achter dat ze misschien toch bi zijn, en niet hetero/lesbisch/homo etc etc..
Maar een vrouw die alleen relaties heeft met vrouwen en vervolgens met mannen 'neukt', is echt niet lesbisch. Een echte lesbienne walgt van penissen, dus..
Vind het echt kwalijk als zo iemand zich dan lesbisch noemt, geen wonder dat sommige mannen denken dat lesbiennes wel te 'genezen' zijn met een 'goede beurt'..
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:22 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Klopt, sommigen komen er achter dat ze misschien toch bi zijn, en niet hetero/lesbisch/homo etc etc..
Maar een vrouw die alleen relaties heeft met vrouwen en vervolgens met mannen 'neukt', is echt niet lesbisch. Een echte lesbienne walgt van penissen, dus..
Vind het echt kwalijk als zo iemand zich dan lesbisch noemt, geen wonder dat sommige mannen denken dat lesbiennes wel te 'genezen' zijn met een 'goede beurt'..
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lees het topic maar vanaf de eerste post.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef SSJKliko het volgende:
[..]jij moet maar eens gaan begrijpen hoe seksualiteit werkt. Als je denkt dat seksualiteit (of te wel, lesbisch zijn in dit geval) alleen met 'gevoelens' en niet met 'lust' te maken heeft ( en ze dus wel 'even een man on the side kan hebben'), is er iets goed mis in je bovenkamer.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef jaha het volgende:
Het probleem is meer het hokjesdenken van de mens en het zien van een seksuele geaardheid als ziekte of afwijking. Daarbij komt dat biseksuele mensen nog veel meer last hebben van een gebrek aan maatschappelijke acceptatie en hun eigen gevoelens vaak ook heel moeilijk vinden. Het is nogal wat om ineens verliefd te worden op iemand van het andere geslacht.
Ik vind termen als "genezing", "iemand een goede beurt geven" en "echte lesbo's walgen van penissen" nogal getuigen van een enge vorm van je eigen moraliteit op die van anderen plakken als ik eerlijk ben en bovendien van weinig respect getuigen voor de innerlijke worsteling die biseksuelen voeren. Ik ken er een aantal persoonlijk, en ik weet hoeveel strijd ze hebben moeten leveren voor het uitkomen van hun geaardheid.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]________!!!!!!!!
Jij denkt dat ik niet weet hoe het precies in elkaar zit ondanks ik zelf homo ben?
Ik haat hokjes, vandaar dat ik TS adviseerde om een gesprek aan te gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef SSJKliko het volgende:
[..]ruk je dingen niet erg uit zijn verband nu? Ik had het over lesbiennes en/of homoseksuelen.
Dat het niet makkelijk is voor biseksuelen, weet ik zelf dondersgoed. Maar wat zeker niet helpt, zijn mensen die zich in een verkeerd 'hokje' stoppen..
Ja? Zoals ik al zei: geaardheid heeft met je gevoelens te maken, niks met je lust en/of met welk geslacht je naar bed gaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef SSJKliko het volgende:
[..]jij denkt dat je homo bent terwijl je seks hebt met vrouwen?
En daar gaat het dus mis. Mensen stoppen zichzelf in een verkeerd hokje en ohohoh wat is dat toch erg, want dat kan het wereldbeeld van SSJKliko niet hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef SSJKliko het volgende:
[..]ruk je dingen niet erg uit zijn verband nu? Ik had het over lesbiennes en/of homoseksuelen.
Dat het niet makkelijk is voor biseksuelen, weet ik zelf dondersgoed. Maar wat zeker niet helpt, zijn mensen die zich in een verkeerd 'hokje' stoppen..
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja? Zoals ik al zei: geaardheid heeft met je gevoelens te maken, niks met je lust en/of met welk geslacht je naar bed gaat.
En als je meent van wel, ben jij juist niet goed in je bovenkamer.
Ik zit in het hokje GAY maar leef lekker in het hokje STRAIGHT met mijn vriendenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:36 schreef jaha het volgende:
[..]
En daar gaat het dus mis. Mensen stoppen zichzelf in een verkeerd hokje en ohohoh wat is dat toch erg, want dat kan het wereldbeeld van SSJKliko niet hebben.![]()
Nee, die hokjes zijn door de maatschappij bedacht voor mensen die zichzelf zijn. Een wezenlijk verschil in mijn ogen. Zoals jij er over praat is het echt zo: "ja je hebt zelf voor het verkeerde hokje gekozen. Lekker puh. Nu zoek je het maar zelf uit ook"
Welk wereldbeeld? Bepaalde vriendinnen van me zijn lesbisch en die worden lastiggevallen door mannen die denken dat lesbiennes wel seks willen met mannen maar geen relaties. Puur omdat er mensen zijn die zich dus bestempelen als lesbisch terwijl ze dat niet zijn. Of zich bestempelen als homo zoals Etsu hier, terwijl hij dat duidelijk dus niet is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:36 schreef jaha het volgende:
[..]
En daar gaat het dus mis. Mensen stoppen zichzelf in een verkeerd hokje en ohohoh wat is dat toch erg, want dat kan het wereldbeeld van SSJKliko niet hebben.![]()
Nee, die hokjes zijn door de maatschappij bedacht voor mensen die zichzelf zijn. Een wezenlijk verschil in mijn ogen. Zoals jij er over praat is het echt zo: "ja je hebt zelf voor het verkeerde hokje gekozen. Lekker puh. Nu zoek je het maar zelf uit ook"
Helaas zit jij echt fout, sorry.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef SSJKliko het volgende:
[..]jammer joh, je hebt romantische en seksuele aantrekkingskracht en als jij je romantisch/seksueel aangetrokken voelt tot mannen, en seksueel tot vrouwen, ben je nog altijd bi. Oops.
quote:
Ingewikkeldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:41 schreef SSJKliko het volgende:
[..]je valt toch echt in biseksueel categorie 1. alleen relatie met mannen, vrouwen dienen puur voor seks.
Sorry dat jij niet kan bepalen waar ik in val, dat kan ik zelf prima.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:41 schreef SSJKliko het volgende:
[..]je valt toch echt in biseksueel categorie 1. alleen relatie met mannen, vrouwen dienen puur voor seks.
Lastig vallen is sowieso fout. Kijk, mannen willen vaak wel moeite doen voor een vrouw of ze nou lesbisch is, een relatie heeft of simpelweg niet geïnteresseerd: een afwijzing is voor sommigen een reden om door te slaan. Dat staat overigens totaal los van geaardheid.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Welk wereldbeeld? Bepaalde vriendinnen van me zijn lesbisch en die worden lastiggevallen door mannen die denken dat lesbiennes wel seks willen met mannen maar geen relaties. Puur omdat er mensen zijn die zich dus bestempelen als lesbisch terwijl ze dat niet zijn. Of zich bestempelen als homo zoals Etsu hier, terwijl hij dat duidelijk dus niet is.
Ik ben een 5 op de kinseyscale en ga mezelf ook geen lesbienne noemen als ik bi ben, ik weet heel goed wat ik ben, thanksquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry dat jij niet kan bepalen waar ik in val, dat kan ik zelf prima.
En mijn omgeving ook trouwens.
Houd jij je maar liever bezig met je eigen geaardheid.
Rot toch op zeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Welk wereldbeeld? Bepaalde vriendinnen van me zijn lesbisch en die worden lastiggevallen door mannen die denken dat lesbiennes wel seks willen met mannen maar geen relaties. Puur omdat er mensen zijn die zich dus bestempelen als lesbisch terwijl ze dat niet zijn. Of zich bestempelen als homo zoals Etsu hier, terwijl hij dat duidelijk dus niet is.
En blijf stug volhouden wie of wat je bent, maar ga niet andermans geaardheid bepalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik ben een 5 op de kinseyscale en ga mezelf ook geen lesbienne noemen als ik bi ben, ik weet heel goed wat ik ben, thanks
Okay "homo"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
En blijf stug volhouden wie of wat je bent, maar ga niet andermans geaardheid bepalen.
Niets gebeurd nog. Maar damn, ik wil het toch niet vertellen, gezien ik haar nu weer leuk vind ipv echte verliefdheid.quote:
struggles hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Niets gebeurd nog. Maar damn, ik wil het toch niet vertellen, gezien ik haar nu weer leuk vind ipv echte verliefdheid.Heb totaal geen drang om het te vertellen, verlies er nu veel mee. Maar ik bevind me op de grens van verliefdheid/leuk vinden.
Okay, dan hou dat maar even zo als je er niet achter staat.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Niets gebeurd nog. Maar damn, ik wil het toch niet vertellen, gezien ik haar nu weer leuk vind ipv echte verliefdheid.Heb totaal geen drang om het te vertellen, verlies er nu veel mee. Maar ik bevind me op de grens van verliefdheid/leuk vinden.
Lol, nee. Ze zei niet eens af of wat dan ook..vandaag zei ze dat het haar speet dat ze niks van haar liet horen. Om eerlijk te zijn wil ik haar gewoon negeren en haar kwetsen, ulgh, kan me echt wel aan zulke mensen ergeren.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:39 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Okay, dan hou dat maar even zo als je er niet achter staat.
Is ze dan wel langsgekomen?
Hou de eer aan jezelf....quote:Op zondag 9 maart 2014 18:41 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Lol, nee. Ze zei niet eens af of wat dan ook..vandaag zei ze dat het haar speet dat ze niks van haar liet horen. Om eerlijk te zijn wil ik haar gewoon negeren en haar kwetsen, ulgh, kan me echt wel aan zulke mensen ergeren.
Dus wat moet ik dan doen...volgens jou? Om eerlijk te zijn wist ik gewoon dat ze niets van zich zou laten horen...quote:
Als je het mij vraagt......en dat doe je........quote:Op zondag 9 maart 2014 18:43 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dus wat moet ik dan doen...volgens jou? Om eerlijk te zijn wist ik gewoon dat ze niets van zich zou laten horen...
Ja klopt...alleen ik voel me zo verbitterd. Echt erg gewoon.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:48 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt......en dat doe je........
Omdraaien en verder leven. Als ze echt een lesbisch meisje is, dan heeft het geen zin.
Laat haar nu even, want als je op de gens van verliefdheid zit is vriendschap opbouwen geen goed idee.
Balen dus. Maar hou de eer aan jezelf, haar kwetsen heeft geen enkele zin en is niet bepaald stijlvol.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja klopt...alleen ik voel me zo verbitterd. Echt erg gewoon.
Maar dan voelt ze wat ik voel..of is dat gewoon wraak en mag dat niet?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Balen dus. Maar hou de eer aan jezelf, haar kwetsen heeft geen enkele zin en is niet bepaald stijlvol.
Het is niet chique. En waarom wraak? Ze valt niet op jou maar niet op je geslacht.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:09 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Maar dan voelt ze wat ik voel..of is dat gewoon wraak en mag dat niet?
Oke, op iets anders focussen..wat bedoel je met het dikgedrukte..?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:10 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Het is niet chique. En waarom wraak? Ze valt niet op jou maar niet op je geslacht.
Netjes weglopen nu......niet omkijken....misschien over een tijdje.
En focus je even op iets anders.
Nee klopt, heb je gelijk in. Zal ik doen inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:14 schreef Karelzegt het volgende:
Excuses voor de onduidelijke zin.....wat ik bedoelde....
Ze valt op meisjes.....op het andere geslacht. Dus jij staat persoonlijk niet ter discussie, je hebt nu eenmaal het verkeerde geslacht in haar ogen. Het gaat niet om jou als persoon.
En focus je op iets anders ja......
I know dat feel broquote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Gregor1994 het volgende:
Hallo,
Op dit moment studeer ik aan het hbo en zit er een meisje in mijn klas. Dit meisje vind ik erg aardig, lief, spontaan en mooi. Ik mag haar echt heel erg en vind haar ook erg leuk. Ik zit tegen de grens van verliefdheid aan, maar gelukkig merk ik dat ik niet echt verliefd ben. Onlangs heb ik haar voorgesteld om naar de bios te gaan, waarop ze eerst zei dat ik wel meekon met haar en mijn andere klasgenoten, gezien zij aanstaande woensdag naar de bios zouden gaan. Echter wilde ik alleen met haar naar de bios, ze zei dat ze wel andere keren kon. Alleen kreeg ik ergens ook het gevoel dat ze mij afwees. Ze dus lesbisch en ik weet gewoon niet wat te doen. Ik werk met haar aan een project, en ik negeer haar nog best vaak, puur omdat ik het haat dat ik haar zo leuk vind en omdat ik bang ben dat ik wellicht verliefd word als ik veel tegen haar praat.
Weet eigenlijk niet wat ik nog meer moet posten, maar hopelijk komen er gerichte vragen!
Ik heb haar volledig verwijderd. En het voelt zo goed, echt waar. Ik voel me echt goed, vind haar plots ook niet meer leuk...hoe kan dat? Ze is gewoon altijd zo naar geweest dat dit echt de juiste keuze blijkt te zijn. Klopt dat? Dat negeren de juiste keuze kan zijn, met haar in mijn leven schiet ik niets op en ga ik juist achteruit. Ik verbreek het contact volledig.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:14 schreef Karelzegt het volgende:
Excuses voor de onduidelijke zin.....wat ik bedoelde....
Ze valt op meisjes.....op het andere geslacht. Dus jij staat persoonlijk niet ter discussie, je hebt nu eenmaal het verkeerde geslacht in haar ogen. Het gaat niet om jou als persoon.
En focus je op iets anders ja......
Het antwoord is dat ze lesbisch is en niet valt op jou .quote:Op zondag 9 maart 2014 23:49 schreef Gregor1994 het volgende:
Ben benieuwd naar antwoorden.
Heeft negeren nut in dit geval?
Goed bezig.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:49 schreef Gregor1994 het volgende:
Ben benieuwd naar antwoorden.
Heeft negeren nut in dit geval?
Ja doe ik! Dank je, je helpt heel erg!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:18 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Goed bezig.
Focus op iets of iemand anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |