Je laat ook geen mogelijkheid onbenutquote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten er wel middenvelders opgesteld worden die dat ook daadwerkelijk willen. Dus nooit meer Siem de Jong.
Op de plek van Serero dan misschien Ziyech volgend jaar. Iemand met meer rendement.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:59 schreef Kopsterk het volgende:
Langzaam toewerken naar dit elftal:
Cillessen
Van Rhijn-Veltman-Denswil-Boilesen
Klaassen-Blind-Serero
Kishna-Zivkovic/nieuwe spits-Fischer
verdomd veel potentie
Andersen*quote:Op maandag 3 maart 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de plek van Serero dan misschien Ziyech volgend jaar. Iemand met meer rendement.
De grootste essentie is snel, het gaat allemaal erg traag de opbouwquote:Op zondag 2 maart 2014 23:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar het blijft fout gaan, daarom herhaalt hij het even denk ik.
Fixedquote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef Myph. het volgende:
Het grappige droevige is, zelfs met deze defensie hebben we nog steeds de beste van Nederland.
quote:
Andersen heeft nog geen kans gehad op het middenveld, jij beoordeelt hem nu op de paar invalbeurten op links en rechtsbuitenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech is echt een heel stuk beter dan Andersen
Dat maak jij er vanquote:Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Andersen heeft nog geen kans gehad op het middenveld, jij beoordeelt hem nu op de paar invalbeurten op links en rechtsbuiten
gewoon duarte.quote:
Duarte is een prima speler, maar als je stappen wilt maken zul je daar een betere speler met meer potentie moeten neerzetten.quote:
Wel verder maar Andersen heeft wel potentiequote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech is echt een heel stuk beter dan Andersen
Hij moet dan alleen wel iets doen zijn mentaliteit. En niet meer rondlopen als een huppeltrutje dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel verder maar Andersen heeft wel potentie
Ze hebben allemaal potentie anders zitten ze niet in de jeugd bij Ajaxquote:Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel verder maar Andersen heeft wel potentie
Slechtste argument ooit.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal potentie anders zitten ze niet in de jeugd bij Ajax
er zit genoeg opvulling tussen. Met zes man heb je niet genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal potentie anders zitten ze niet in de jeugd bij Ajax
Ziyech doet juist veel verdedigend werk, maakt heel wat goede slidings achterin.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er zit genoeg opvulling tussen. Met zes man heb je niet genoeg.
Ziyech zie ik niet komen. En dat lijkt me ook niet iemand die veel verdedigend werk doet.
En boilesen,*1000. Die is net zo betrouwbaar als een doorgesnoven russische maffioso.
Ziyech heeft nu al meer laten zien dan Maher in een heel jaar. Die werd echt overschat omdat hij een paar wedstrijden goed speelde tegen PSVquote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef wieisboos het volgende:
Ziyech doet het nu leuk bij Heerenveen maar dat is geen garantie dat hij bij Ajax mee kan. Ik zie hem zo een tweede Maher worden
die garantie heb je nooit maar voor dat geld kan je het rusuco wel nemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef wieisboos het volgende:
Ziyech doet het nu leuk bij Heerenveen maar dat is geen garantie dat hij bij Ajax mee kan. Ik zie hem zo een tweede Maher worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |