quote:
Andersen heeft nog geen kans gehad op het middenveld, jij beoordeelt hem nu op de paar invalbeurten op links en rechtsbuitenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech is echt een heel stuk beter dan Andersen
Dat maak jij er vanquote:Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Andersen heeft nog geen kans gehad op het middenveld, jij beoordeelt hem nu op de paar invalbeurten op links en rechtsbuiten
gewoon duarte.quote:
Duarte is een prima speler, maar als je stappen wilt maken zul je daar een betere speler met meer potentie moeten neerzetten.quote:
Wel verder maar Andersen heeft wel potentiequote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech is echt een heel stuk beter dan Andersen
Hij moet dan alleen wel iets doen zijn mentaliteit. En niet meer rondlopen als een huppeltrutje dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel verder maar Andersen heeft wel potentie
Ze hebben allemaal potentie anders zitten ze niet in de jeugd bij Ajaxquote:Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel verder maar Andersen heeft wel potentie
Slechtste argument ooit.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal potentie anders zitten ze niet in de jeugd bij Ajax
er zit genoeg opvulling tussen. Met zes man heb je niet genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal potentie anders zitten ze niet in de jeugd bij Ajax
Ziyech doet juist veel verdedigend werk, maakt heel wat goede slidings achterin.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er zit genoeg opvulling tussen. Met zes man heb je niet genoeg.
Ziyech zie ik niet komen. En dat lijkt me ook niet iemand die veel verdedigend werk doet.
En boilesen,*1000. Die is net zo betrouwbaar als een doorgesnoven russische maffioso.
Ziyech heeft nu al meer laten zien dan Maher in een heel jaar. Die werd echt overschat omdat hij een paar wedstrijden goed speelde tegen PSVquote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef wieisboos het volgende:
Ziyech doet het nu leuk bij Heerenveen maar dat is geen garantie dat hij bij Ajax mee kan. Ik zie hem zo een tweede Maher worden
die garantie heb je nooit maar voor dat geld kan je het rusuco wel nemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef wieisboos het volgende:
Ziyech doet het nu leuk bij Heerenveen maar dat is geen garantie dat hij bij Ajax mee kan. Ik zie hem zo een tweede Maher worden
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Maar ik het herhaal het nogmaals Djuricic was de perfecte opvolger van Eriksen geweest.
Die vertikt het om enig defensief werk te doen. Hij was goed geweest maar dan als buitenspelerquote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Maar ik het herhaal het nogmaals Djuricic was de perfecte opvolger van Eriksen geweest.
ok.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Zoiets als Ruiz of Tadic inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die vertikt het om enig defensief werk te doen. Hij was goed geweest maar dan als buitenspeler
Die jongen heeft veel meer kwaliteiten dan een Tadic.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die vertikt het om enig defensief werk te doen. Hij was goed geweest maar dan als buitenspeler
Zo vaak speelt hij toch niet bij Benfica?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die jongen heeft veel meer kwaliteiten dan een Tadic.
welk geld? Wat vraagt heerenveen?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
die garantie heb je nooit maar voor dat geld kan je het rusuco wel nemen.
Doodzonde. Weet ook niet de oorzaak maar amper wat gespeeld, hadden ze gewoon in de zomer moeten aantrekken.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak speelt hij toch niet bij Benfica?
Altijd doen. Heb je voor 5 miljoen (met Zivkovic erbij) twee grote Nederlandse talenten.quote:
Liever alles op de bank houden.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hoef je het niet voor te laten dan, afhankelijk van zijn persoonlijke eisen
Ach als hij denkt hier een miljoen te kunnen verdienen dan is hij toch niet geschikt.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hoef je het niet voor te laten dan, afhankelijk van zijn persoonlijke eisen
Dan mag hij lekker naar PSV gaan om vervolgens te mislukken.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als hij denkt hier een miljoen te kunnen verdienen dan is hij toch niet geschikt.
Zie ik ook nog wel gebeuren.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan mag hij lekker naar PSV gaan om vervolgens te mislukken.
oh ja fuckquote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Zivkovic denk ik...
het spijt me.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak je ons een beetje lekker met niks ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |