Enquote:Op zondag 2 maart 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste jaren doen ze wel weer wat meer goede aankopen. Sturridge en Coutinho enzo.
dat was in ponden ook nog dacht ikquote:Op zondag 2 maart 2014 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Herinneren jullie deze kerel van 40 miljoen nog?
[ afbeelding ]
Liverpool is gekkk brada.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kwam in dezelfde periode als Carrol.
Dus gelukje voor ze
Dat is wel duidelijk geworden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mag niet eens de veters van Suarez strikken.
Bij mij ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez staat sowieso in mijn top 5 beste spelers op dit moment
Na Messi, Ronaldo en Zlatan.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez staat sowieso in mijn top 5 beste spelers op dit moment
Absoluutquote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na Messi, Ronaldo en Zlatan.
Die zijn van een buiten categorie
Even denken wie nummer 5 is dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na Messi, Ronaldo en Zlatan.
Die zijn van een buiten categorie
Falcao? Mwah..quote:
Hij is even zwaar als Messi en Zlatan bij elkaar.quote:
Aguero is ook wel een beest jaquote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Messi, Ronaldo,Zlatan, Suarez, Aguero voor mij
Niet van de bal af te krijgen dusquote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is even zwaar als Messi en Zlatan bij elkaar.
Dit inderdaad, het is maar wat je belangrijker vind.. een doelpunt maken of een doelpunt voorkomen. Wat dat betreft mag er wel weer eens een verdediger/keeper bij die prijsuitreikingen komen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zijn dat wel allemaal aanvallers natuurlijk.
Jammer dat Iniesta nooit een goalgetter is geweestquote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Messi, Ronaldo,Zlatan, Suarez, Aguero voor mij
dat compenseert hij aardigquote:Op zondag 2 maart 2014 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat Iniesta nooit een goalgetter is geweestGeniaal in de kleine ruimte, maar totaal geen afmaker. Schotkracht van een 12 jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |