Ik had wel íets meer dan dit verwacht. Dit is gewoon schrijnendquote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zei ik al direct toen ik hoorde dat hij naar Ajax kwam
ja maar jij bent fucking goedquote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zei ik al direct toen ik hoorde dat hij naar Ajax kwam
Almeria of Zaragoza is meer zijn niveauquote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had wel íets meer dan dit verwacht. Dit is gewoon schrijnend
1 ding is zeker: Barcelona kan ie voor altijd op zijn buik schrijven
Dat zou ik niet zeggen, maar iedereen die hem heeft zien spelen de afgelopen jaren moet gezien hebben dat hij er totaal geen klote van kan.quote:
Zoiets ja. Geen topclub die hem graag wilt hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Almeria of Zaragoza is meer zijn niveau
Bij Barcelona viel het minder op omdat er 10 fantastische spelers op het veld stonden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen, maar iedereen die hem heeft zien spelen de afgelopen jaren moet gezien hebben dat hij er totaal geen klote van kan.
Met een goede zaakwaarnemer is er vast wel weer een grote club die erin traptquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Geen topclub die hem graag wilt hebben.
Waarom moet ik bij deze zin aan onze pizzabakker uit Haarlem denken=quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een goede zaakwaarnemer is er vast wel weer een grote club die erin trapt
Inderdaad, zo'n Tello bijvoorbeeld ook die kan lekker mee hobbelen bij Barca maar die zal nooit echt goed wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Geen topclub die hem graag wilt hebben.
[..]
Bij Barcelona viel het minder op omdat er 10 fantastische spelers op het veld stonden.
Telloquote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, zo Tello bijvoorbeeld ook die kan lekker mee hobbelen bij Barca maar die zal nooit echt goed worden
Laatst toch zo'n gerucht van Liverpool die veel geld voor hem wilde betalenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een goede zaakwaarnemer is er vast wel weer een grote club die erin trapt
Lijkt me wel een club die daar weer intraptquote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst toch zo'n gerucht van Liverpool die veel geld voor hem wilde betalen
Herinneren jullie deze kerel van 40 miljoen nog?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst toch zo'n gerucht van Liverpool die veel geld voor hem wilde betalen
Jammer wel, want ik vind dat wel een club die ik goede spelers gun. Gaan ze weer een faler binnenhalenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me wel een club die daar weer intrapt
Laatste jaren doen ze wel weer wat meer goede aankopen. Sturridge en Coutinho enzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Herinneren jullie deze kerel van 40 miljoen nog?
[ afbeelding ]
Liverpool is gekkk brada.
Enquote:Op zondag 2 maart 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste jaren doen ze wel weer wat meer goede aankopen. Sturridge en Coutinho enzo.
dat was in ponden ook nog dacht ikquote:Op zondag 2 maart 2014 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Herinneren jullie deze kerel van 40 miljoen nog?
[ afbeelding ]
Liverpool is gekkk brada.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kwam in dezelfde periode als Carrol.
Dus gelukje voor ze
Dat is wel duidelijk geworden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mag niet eens de veters van Suarez strikken.
Bij mij ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez staat sowieso in mijn top 5 beste spelers op dit moment
Na Messi, Ronaldo en Zlatan.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez staat sowieso in mijn top 5 beste spelers op dit moment
Absoluutquote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na Messi, Ronaldo en Zlatan.
Die zijn van een buiten categorie
Even denken wie nummer 5 is dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na Messi, Ronaldo en Zlatan.
Die zijn van een buiten categorie
Falcao? Mwah..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |