daar moet je geen grappen over makenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Devv het volgende:
Zijn er nu Feyenoord supporters van ellende voor de trein gesprongen?
Dit gaat te verquote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Devv het volgende:
Zijn er nu Feyenoord supporters van ellende voor de trein gesprongen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef LogiteX het volgende:
Prachtig natuurlijk hoe Pelle die stomme van Gangelen onder schijt.
weet nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
zullen we dit meenemen naar yvonne of hem sparen?
Supporters van Feyenoord hebben het al zwaar genoeg inderdaad.quote:
Tijd dat ze die domme mongool eens een paar wedstrijden schorsen. Die denkt daadwerkelijk dat hij de nieuwe Ronaldo isquote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef tong80 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-voor-ajax-bent.html
Alles is beter dan Bojan. Heeft vandaag wederom niets laten zienquote:
Heeft wel fantastische techniek en heeft doelpunten gemaakt in de jeugdquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Bojan. Heeft vandaag wederom niets laten zien
Onbegrijpelijk dat die jongen überhaupt ooit samen met Messi en co heeft kunnen spelen
In de jeugd misschien, maar hij komt zo gruwelijk tekort in zijn spel. Draait continu de verkeerde kant op, heeft oogkleppen op en weet niet wat 1x raken betekend. Kishna acht ik al verder in zijn ontwikkelingen dan Bojan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft wel fantastische techniek en heeft doelpunten gemaakt in de jeugd
Dat zei ik al direct toen ik hoorde dat hij naar Ajax kwamquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In de jeugd misschien, maar hij komt zo gruwelijk tekort in zijn spel. Draait continu de verkeerde kant op, heeft oogkleppen op en weet niet wat 1x raken betekend. Kishna acht ik al verder in zijn ontwikkelingen dan Bojan.
Freddy Edu all over again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |