Ik vroeg me al af waarom ik hier dichtbij langdurig een helikopter hoorde (stoorde me aan het lawaai terwijl ik voetbal zat te kijken). Triest nieuws inderdaad,quote:
SHREYGAS!quote:Op zondag 2 maart 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
Nou nou, laat een Feyenoord-user dan maar de TT verzinnen.
Dat zou iets te veel eer zijn voor mij.quote:
Terecht. Centenpikker. Beter zetten ze gewoon Peterrr op die middenstip.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
Die Lee Towers had ook al jaren niet meer opgetreden in De Kuip
Kreeg ook wel plaatsvervangende schaamte toen Leen alle spelers een high-five ging geven etc.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht. Centenpikker. Beter zetten ze gewoon Peterrr op die middenstip.
Een paar uur geleden postten er alleen maar Ajacieden in het Feyenoordtopic, maar geen Feyenoorders. Tja...quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Typisch het volgende:
ik moet altijd een beetje huilen van al die (k)neuzen die dan hier een beetje bijdehand komen doen
einde bericht
Dan vraag ik me af waarom hij dat zou doenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
Die Immers ook in de eerste helft. Gaat 'ie zwaar hinkend naar de kant maar wel gelijk na 10 seconden er weer in. En dan zie je hem gewoon de eerste 40-45 meter een beetje moeilijk lopen wat zwaar nep was aangezien hij daarna opeens weer volledig kon sprinten![]()
En dat elke wedstrijd wel een keer.
In Amsterdam hebben ze Peter Beense, dat is nog ergerquote:Op zondag 2 maart 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht. Centenpikker. Beter zetten ze gewoon Peterrr op die middenstip.
Rivaliteit is oke. Maar topics openen, neuzen die de OP pakken enzov vind ik toch wel een beetje het niveau groep 7-8.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Typisch het volgende:
ik moet altijd een beetje huilen van al die (k)neuzen die dan hier een beetje bijdehand komen doen
einde bericht
Ook dit hoort er een beetje bij. Maar goed ik had inderdaad een betere TT kunnen kiezen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Rivaliteit is oke. Maar topics openen, neuzen die de OP pakken enzov vind ik toch wel een beetje het niveau groep 7-8.
je kan ook gewoon weg gaanquote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook dit hoort er een beetje bij. Maar goed ik had inderdaad een betere TT kunnen kiezen.
Ik heb het over het feit dat een 'ajacied' zoals jij uberhaupt een topic van Feyenoord opent.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook dit hoort er een beetje bij. Maar goed ik had inderdaad een betere TT kunnen kiezen.
Het is maar waar je je druk om maakt zegquote:Op zondag 2 maart 2014 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat een 'ajacied' zoals jij uberhaupt een topic van Feyenoord opent.
Dat is enorm kinderachtig namelijk.
Je hebt het over Shreyas. Die wordt werkelijk door niemand op dit forum ook maar een klein beetje serieus genomen. Een beetje dat mongooltje van vroeger in de klas waar iedereen om moest lachen maar stiekem ook wel medelijden mee had.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat een 'ajacied' zoals jij uberhaupt een topic van Feyenoord opent.
Dat is enorm kinderachtig namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |