abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2014 @ 22:27:58 #201
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_137328766
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja. Alleen voor Arcadia maak ik een uitzondering.
Mag ik dan aannemen dat je ook naar vrouwen staart (als ze een mooi lichaam bv)....?
pi_137328781
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik hoop 2 vliegen in 1 klap
Maar daarom ben ik er zelf nog niet helemaal over uit hoe ver ik erin wil gaan

Ik wil natuurlijk niet dat het ten koste gaat van mijn gezondheid
22 is goed, ik zou niet verder zakken dan dat, dat is bijna ideaal namelijk. Mening van een man.
pi_137328845
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Het boeit me inderdaad erg veel wat Allah en degenen die ik lief heb van me vindt, rest boeit me niet zo. :) . Ik ga echt niet mezelf mooi kleden zodat ik daarover complimenten of starende oogjes van krijg. Echt niet.
Hoeft ook niet. Maar het is wel een feit dat je zelfbeeld is gevormd naar de reacties van anderen op jou. Nu kan het zijn dat jij daar minder last van heb, maar anderen willen hun zelfbeeld verbeteren en vaak zijn de meningen van anderen onmisbaar.

(Het kan best zijn dat er mensen zijn die echt helemaal schijt hebben aan alles en iedereen, maar voor de meesten werkt het niet zo)
  zondag 2 maart 2014 @ 22:29:07 #204
412436 girlygirl8
pi_137328865
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Crip het volgende:

[..]

Dus je zou voor de mannen afvallen en iets worden waar je zelf niet tevreden over bent? Dayuuumm, over mijn lijk dat ik dat ooit zou doen hhh.
hahaha ik begrijp je reactie, maar ja dat zou ik doen
pi_137328921
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Maar als je het hebt, moet je er niet vanaf willen omdat mannen 'plat' willen. Toch? :P
Oh ja, absoluut. Las je reactie eerst ook verkeerd.

Maar volgens mij houden mannen juist van curves. Vind het daarom ook zo vreemd dat als zij die curves heeft, ze alsnog een lager BMI dan 22 wil..
pi_137328936
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Het boeit me inderdaad erg veel wat Allah en degenen die ik lief heb van me vindt, rest boeit me niet zo. :) . Ik ga echt niet mezelf mooi kleden zodat ik daarover complimenten of starende oogjes van krijg. Echt niet.

[..]

Zou je dat ook niet doen voor je man?
Als het iets is wat ik zelf niet mooi vind of wil dan heeft hij 2 keuzes: mij accepteren zoals ik ben of op hoepelen.
pi_137328988
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

hahaha ik begrijp je reactie, maar ja dat zou ik doen
Hm wel apart, als ik het voor iemand anders zou moeten doen zou ik echt geen motivatie hebben.
pi_137329103
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Maar het is wel een feit dat je zelfbeeld is gevormd naar de reacties van anderen op jou. Nu kan het zijn dat jij daar minder last van heb, maar anderen willen hun zelfbeeld verbeteren en vaak zijn de meningen van anderen onmisbaar.

(Het kan best zijn dat er mensen zijn die echt helemaal schijt hebben aan alles en iedereen, maar voor de meesten werkt het niet zo)
Kun je die eerste lijn duidelijker parafraseren? Dus of ik ook positief in mijn schoenen sta hangt af van de maatschappelijke kijk op mijn uiterlijk/positie? Ik heb bij kleding nooit gevraagd of iemand het mooi vond en mezelf ook nooit geconformeerd naar andere kleding omdat iemand het niet of wel mooi vond.
  zondag 2 maart 2014 @ 22:33:08 #209
412436 girlygirl8
pi_137329132
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tenzij echt al het vet op je lichaam op je bips zit, kan ik het mij niet voorstellen dat je bips te groot is met een BMI van 22. Ik zou sporten, krachttraining doen, maar niet verder afvallen.
I don t like that tbh. Ik wil er fragiel uitzien, zo fragiel dat ik met los haar en een galajurk door kan voor een prinses van 10 jaar oud (met masker op he hehehe)

*Going Avril Lavigne, Yolo jeweetzelluff*
pi_137329157
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Crip het volgende:

[..]

Als het iets is wat ik zelf niet mooi vind of wil dan heeft hij 2 keuzes: mij accepteren zoals ik ben of op hoepelen.
Bankhangende seriekijker gespot
pi_137329159
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

I don t like that tbh. Ik wil er fragiel uitzien, zo fragiel dat ik met los haar en een galajurk door kan voor een prinses van 10 jaar oud (met masker op he hehehe)

*Going Avril Lavigne, Yolo jeweetzelluff*
Hmm dan doe je het toch meer voor jezelf dan voor de mannen, dunkt me. :P
pi_137329180
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh ja, absoluut. Las je reactie eerst ook verkeerd.

Maar volgens mij houden mannen juist van curves. Vind het daarom ook zo vreemd dat als zij die curves heeft, ze alsnog een lager BMI dan 22 wil..
Denk ik ook, ja. Heb volgens mij niet vaak gehoord dat een man daar niet van houdt.

Raad wel iedereen aan on te fitnessen/sporten. O+
pi_137329183
quote:
10s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Bankhangende seriekijker gespot
Sowieso.
  zondag 2 maart 2014 @ 22:35:44 #214
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_137329293
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
  zondag 2 maart 2014 @ 22:35:59 #215
316019 PlayingWithFire
pi_137329313
Ik wil manboobs kweken :@
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
  zondag 2 maart 2014 @ 22:37:09 #216
412436 girlygirl8
pi_137329380
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Crip het volgende:

[..]

Hm wel apart, als ik het voor iemand anders zou moeten doen zou ik echt geen motivatie hebben.
Mensen verschillen :s)
pi_137329463
Niet iedereen conformeert zich naar de maatschappelijke standaarden.

#yolo #ascetisme #dierenpoeproken

http://www.dailymail.co.u(...)posed-porcupine.html
pi_137329468
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Kun je die eerste lijn duidelijker parafraseren? Dus of ik ook positief in mijn schoenen sta hangt af van de maatschappelijke kijk op mijn uiterlijk/positie? Ik heb bij kleding nooit gevraagd of iemand het mooi vond en mezelf ook nooit geconformeerd naar andere kleding omdat iemand het niet of wel mooi vond.
Nee, ik had het over jouw perspectief van schoonheid en daarmee ook je eigen schoonheid dus. Wat ik bedoel is dat wanneer iedereen over jou denkt dat jij lelijk bent, je op een gegeven moment ook gaat geloven dat je lelijk bent.

En zoals gezegd, misschien kan uiterlijk jou weinig schelen en vind jij lelijk zijn oke, maar voor de meeste mensen werkt het niet zo. De meesten zullen er iets aan willen doen.
  zondag 2 maart 2014 @ 22:38:38 #219
412436 girlygirl8
pi_137329470
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nou dat doe ik omdat ik de indruk heb dat dit hetgeen is waar mannen tegenwoordig op vallen }:|

Mannen zijn irritant; ze zeggen het een, maar handelen naar het ander
pi_137329508
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nou dat doe ik omdat ik de indruk heb dat dit hetgeen is waar mannen tegenwoordig op vallen }:|

Ik krijg juist het gevoel dat alle mannen een vrouw a la Kim Kardashian willen. :')
  zondag 2 maart 2014 @ 22:39:29 #221
316019 PlayingWithFire
pi_137329528
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

waren dat niet vrouwen :P
  zondag 2 maart 2014 @ 22:41:11 #222
412436 girlygirl8
pi_137329616
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik krijg juist het gevoel dat alle mannen een vrouw a la Kim Kardashian willen. :')
8)7
pi_137329820
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, ik had het over jouw perspectief van schoonheid en daarmee ook je eigen schoonheid dus. Wat ik bedoel is dat wanneer iedereen over jou denkt dat jij lelijk bent, je op een gegeven moment ook gaat geloven dat je lelijk bent.

En zoals gezegd, misschien kan uiterlijk jou weinig schelen en vind jij lelijk zijn oke, maar voor de meeste mensen werkt het niet zo. De meesten zullen er iets aan willen doen.
Als puber had ik deze visie wel, maar ik dacht dat zowat de meeste mensen eroverheen groeien?

Ik vind lelijk zijn inderdaad prima, voor een vrouw vind ik persoonlijk het innerlijk veel en veel belangrijker dan het uiterlijk, sterker nog, als een vrouw teveel pronkt met haar schoonheid dat stoot mij eerder af dan ik me erdoor getrokken voel.
  zondag 2 maart 2014 @ 22:47:58 #224
412436 girlygirl8
pi_137330031
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Als puber had ik deze visie wel, maar ik dacht dat zowat de meeste mensen eroverheen groeien?

Ik vind lelijk zijn inderdaad prima, voor een vrouw vind ik persoonlijk het innerlijk veel en veel belangrijker dan het uiterlijk, sterker nog, als een vrouw teveel pronkt met haar schoonheid dat stoot mij eerder af dan ik me erdoor getrokken voel.
Ik heb dat ook bij mannen

Wat ik wel heb is dat ik mij sterk seksueel aangetrokken tot hem ga voelen, maar zie zo'n man niet als trouwmateriaal (ik wil ook nooit trouwen.. maar je snapt mijn punt :') )

Lieve mannen O+
pi_137330110
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Nee, het is hoe de mens werkt. Is ook niet meer dan logisch. Wanneer de hele wereld oprecht denkt dat je lelijk bent en jij duidelijk niet aan de normen voldoet, waarom zou jij dan nog geloven dat je mooi bent? Leef je dan niet in een bubbel en ver van de realiteit?

Dat is heel mooi, Arcadia. Maar dat is niet hoe het werkt voor de meesten. Nu zeg ik niet dat iedereen zoals girlygirl denkt, maar we doen allemaal bewust of onbewust wel iets om mooi gevonden/geaccepteerd te worden door anderen. Zelfs ik - fuck te world - zelf doe dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')