Dom=dominantquote:
Gratis een geslachtsverandering, ik zeg doenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bijt je piemel eraf.
Etsu piemelloos.
Mijn kennis over mensen op FOK! reikt niet verder dan wat er openlijk wordt besproken, nee dus. Ik zou ook oprecht niet weten hoe jij heet bijvoorbeeldquote:
ohquote:Op zondag 2 maart 2014 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gratis een geslachtsverandering, ik zeg doen
Dan heb ik net te laat mijn berichtje verwijderdquote:Op zondag 2 maart 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn kennis over mensen op FOK! reikt niet verder dan wat er openlijk wordt besproken, nee dus. Ik zou ook oprecht niet weten hoe jij heet bijvoorbeeld
Oh echt niet? Mijn naam is Etsu. Aangenaam.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn kennis over mensen op FOK! reikt niet verder dan wat er openlijk wordt besproken, nee dus. Ik zou ook oprecht niet weten hoe jij heet bijvoorbeeld
I told you so.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb ik net te laat mijn berichtje verwijderd
Nu kan ik jouw bericht dus wel in een context plaatsen, lul.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb ik net te laat mijn berichtje verwijderd
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu kan ik jouw bericht dus wel in een context plaatsen, lul.
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu kan ik jouw bericht dus wel in een context plaatsen, lul.
Laat maar, Etsu wordt helemaal gek.quote:
Goed idee.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan Breaking Bad.
Beste serie ooit!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan Breaking Bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |