En wat heb ik/hebben wij daar te zoeken dan?quote:
Wat? In Zandvoort?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:38 schreef Dirk het volgende:
Mjahaloooooooomo's.
Dramatiek op Station Zandvoort.![]()
.
Zandvoort? Wat is daar gebeurd dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:38 schreef Dirk het volgende:
Mjahaloooooooomo's.
Dramatiek op Station Zandvoort.![]()
.
Mjah.quote:
Goede vraag!quote:
Zeg dat je net een fles thuis open trekt en nodig hem uit..?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:41 schreef Ang3l het volgende:
Jongens!!!!
Ik ben vanaf 13:11 bezig, en we hebben de HELE stropdas afgewerkt.... en ik hem enorm staan bekken. Alleen nou vraag ik me af: ben nu thuis, bekaf, kapot , moe en zat... alleen die jongen wil dat ik nog ff langskom in de gaykroeg.
To fuck or not to fuck....
Doen...quote:Op zondag 2 maart 2014 21:41 schreef Ang3l het volgende:
Jongens!!!!
Ik ben vanaf 13:11 bezig, en we hebben de HELE stropdas afgewerkt.... en ik hem enorm staan bekken. Alleen nou vraag ik me af: ben nu thuis, bekaf, kapot , moe en zat... alleen die jongen wil dat ik nog ff langskom in de gaykroeg.
To fuck or not to fuck....
Mens ik krijg echt niks meer omhoog hoor. T is een wonder dat ik dit redelijk typquote:Op zondag 2 maart 2014 21:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Zeg dat je net een fles thuis open trekt en nodig hem uit..?
Dat mag niet zomaarquote:Op zondag 2 maart 2014 21:42 schreef Dirk het volgende:
[..]
Mjah..
[..]
Goede vraag!
Er stormden 3 man politie de wagon binnen en die wilden ID zien. Toen ik vroeg wat er was bleek er "iets te zijn voorgevallen" en waren ze "naar iemand op zoek." Toen namen ze een foto van mijn paspoort (!!!!!!!!!.) en zochten verder. Twintig minuten vertraging.
Doe een handstand, hangt ie vanzelf omhoog!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik krijg echt niks meer omhoog hoor. T is een wonder dat ik dit redelijk typ
Wat niet? Die foto? Waarom niet?quote:
Hij misschien wel?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik krijg echt niks meer omhoog hoor. T is een wonder dat ik dit redelijk typ
Om ID vragenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat niet? Die foto? Waarom niet?
Ze mogen je gegevens noteren, dit is in principe hetzelfde?
Wrom nie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |