Na vorig jaar de dierenprintuggs en eerder de glitteruggs hebben we dit jaar twee nieuwe trends: velvet uggs en de metallic patent uggs. Ik beklaag mij over laatst genoemde.
Om te beginnen bespreken we hoe ze eruit zien
Lijkt me duidelijk. Er is ook een roze variant bij Zalando. En op google images ook een lichtblauwe variant. En mogelijk ook een sand variant.
De chestnut (bruine) variant heb ik al eens in het wild gespot. Ziet er opzich nog oke uit, niet veel anders dan de klassieke uggs al zou ik ze niet snel dragen.
Foto van een modeblog:
![cuucuc.jpg]()
Gisteren zag ik echter een vrouw met de SHINEY GREY variant. MIJN HEMEL MIJN OGEN DOEN GEWOON PEIN. De laars is grijs (duh) maar reflecteert ontzettend door dat zilveren. Lekker sociaal naar andere mensen op straat, het is net een soort felle lamp.
Ook was dit geen nette vrouw. Waar ik de chestnut variant nog bij vrij nette mensen gespot heb, was dit een tokkie met blond haar in een drolknot, een grote bontkraag, teveel vetrollen en een klein kuthondje in haar armen.
Trek dan gelijk een zak over je hoofd heen met allemaal discolampen als je zo graag wilt opvallen met zulke laarzen.
Sowieso, uggs + limited + opvallen = tokkiealarm