Ik vries de smoothies altijd in en neem ze vervolgens mee, tegen de lunch is ie wel ontdooit en nog lekker fris ookquote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk idd niet dat dat een toppertje is. Vooral niet als hij een tijdje lang in een (warme) rugtas zit.
Da's wel een goeie top idd !quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vries de smoothies altijd in en neem ze vervolgens mee, tegen de lunch is ie wel ontdooit en nog lekker fris ook
Ook met banaan?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vries de smoothies altijd in en neem ze vervolgens mee, tegen de lunch is ie wel ontdooit en nog lekker fris ook
In een plastic flesje?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
quote:
In een plastic beker met zo'n dekseltje dat je erop kunt draaien. Is vast bij de Blokker o.i.d. te krijgen.quote:
waar gaan ze heen dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had ergens gelezen dat vitaminen binnen een half uur drastisch verminderd zijn in een juice en/of smoothie mits ze in die tijd niet opgedronken worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |